athens

“Πολυνίκης” η Ελλάδα στην έρευνα της Virtuoso για τον τουρισμό Πολυτελείας το 2020

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Πολυνίκης” εμφανίζεται η Ελλάδα στην έρευνα της Virtuoso για τον τουρισμό Πολυτελείας το 2020, καθώς απέσπασε τρεις “διακρίσεις”, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των millenials, την δεύτερη θέση μεταξύ όλων των προορισμών παγκοσμίως και την τρίτη θέση στους γαμήλιους προορισμούς.

Το ταξίδι πολλών γενεών παραμένει η κορυφαία τάση του έτους, με την αυθεντικότητα να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση από ένατη το 2019, ενώ η Κρουαζιέρα μένει εκτός του top 5.

Η Ιταλία συνεχίζει την κυριαρχία της ως παγκόσμια αγαπημένη, καθώς είναι ο κορυφαίος προορισμός για τους μεμονωμένους ταξιδιώτες, ενώ βρίσκεται στη δεύτερη θέση στις κατηγορίες του μήνα του μέλιτος και της οικογένειας.

Η Κροατία είναι επικεφαλής της λίστας αναδυόμενων προορισμών, λόγω του Game of Thrones καθώς και της πλούσιας ιστορίας και της ευκολίας σύνδεσής της με σημαντικούς ευρωπαϊκούς κόμβους. Η Ανταρκτική, παίρνει την πρώτη θέση για ταξίδια περιπέτειας από την Νότια Αφρική (τώρα στην τέταρτη θέση) και κατατάσσεται στη δεύτερη θέση ως αναδυόμενος προορισμός. Και η Ελλάδα σημείωσε αξιοζήλευτες επιδόσεις.

Πιο αναλυτικά η έρευνα της Virtuoso ανά κατηγορία έχει ως εξής:

virtuosovirtuosoΗ έρευνα Virtuoso Luxe εξετάζει και καταγράφει τις απόψεις των κορυφαίων τουριστικών γραφείων-μελών της και των ομάδων πωλήσεών τους σε 50 χώρες, προβλέποντας τις  τάσεις της επόμενης χρονιάς.

Η έρευνα θεωρείται ως έγκυρη προγνωστική τάση, που αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε high-end και βιωματικά ταξίδια.

Οι τάσεις

Η έρευνα Luxe αποκαλύπτει έξι τάσεις που υπογραμμίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι κορυφαίοι ταξιδιώτες, θα επιλέξουν τα ταξίδια που θα πραγματοποιήσουν το  2020.

Οι έξι τάσεις, έχουν ως εξής:

  • Απομακρυσμένοι προορισμοί που δεν επιλέγονται από μεγάλο αριθμό ταξιδιωτών και προσφέρουν ανεπανάληπτες και απροσδόκητες συγκινήσεις. Οι ταξιδιώτες αυτοί αναζητούν απομακρυσμένους, παρθένους προορισμούς για να αποφύγουν τα πλήθη. Οι σύμβουλοι του Virtuoso αναφέρουν αύξηση της ζήτησης για προορισμούς που προσφέρουν πολιτιστικά δρώμενα και μοναδική φύση, όπως το Βόρνεο, η Γροιλανδία και το Ομάν.
  • Διακοπές σε περισσότερες από μία χώρες: Οι ταξιδιώτες παρακολουθούν τις συμβουλές καλά ενημερωμένων συμβούλων της Virtuoso, οι οποίοι ενθαρρύνουν τους πελάτες να εξερευνήσουν πολλές χώρες, ακόμη και με μικρότερες διαμονές. Τα πακέτα που προσφέρουν τοπικές αυθεντικές εμπειρίες παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση. Οι ταξιδιώτες μπορούν να συνδυάσουν μια κατάβαση σκι, με φινάλε σε παραλία, ή ένα ταξίδι σε πόλη σε συνδυασμό με μια περιπέτεια ζούγκλας ή επίσκεψη σε έναν γνωστό προορισμό σε συνδυασμό με έναν λιγότερο γνωστό, με έμφαση στις τοπικές εμπειρίες.
  • “Νόστιμα ταξίδια”: Τα γαστρονομικά ταξίδια έχουν μια ξεχωριστή θέση, με εξαιρετικά  τρόφιμα και ποτά να αξιολογούνται πολύ ψηλά και να θεωρούνται πλέον “απαραίτητα” για κάθε ταξίδι. Μαθήματα μαγειρικής, φαγητό σε σπίτια ντόπιων, εστιατόρια με αστέρια Michelin, επισκέψεις σε φάρμες, κυνήγι τρούφας, οι γαστρονομικές εμπειρίες είναι τόσο ποικίλες, όσο και οι ίδιοι οι ταξιδιώτες. Η γαστρονομία είναι πλέον τόσο σημαντική που  μερικοί ταξιδιώτες κάνουν κρατήσεις εστιατορίων, ακόμη και πριν κλείσουν τις πτήσεις τους.
  • Ομαδικές αποδράσεις: Το ταξίδι ενώνει όσους έχουν κοινά ενδιαφέροντα και αντιλήψεις και οι σύμβουλοι της Virtuoso λένε ότι αυτοί οι πελάτες επιθυμούν να ταξιδέψουν με “ομοϊδεάτες”. Οι γενιές Gen X-ers, Boomers ακόμη και οι μεγαλύτερης ηλικίας ταξιδιώτες, ταξιδεύουν για να συνδεθούν με φίλους και άλλους που μοιράζονται τα ίδια πάθη ή βρίσκονται στο ίδιο στάδιο ζωής. Τα ταξίδια των γυναικών αυξάνονται επίσης, συμπεριλαμβανομένων των εκδρομών περιπέτειας και των πολυτελών  αποδράσεων. Ομάδες ζευγαριών ταξιδεύουν μαζί, συμπεριλαμβανομένων των φίλων, ενώ και νεόνυμφοι φέρνουν φίλους μαζί για διασκέδαση.
  • Ο σημερινός ταξιδιώτης αναζητά πιο βαθιές εμπειρίες που οδηγούν σε αυξημένη συναισθηματική νοημοσύνη. Πέρα από τα συνηθισμένα αξιοθέατα, οι πελάτες Virtuoso επιλέγουν να ζήσουν τα πάθη τους, όπως μια γευστική δοκιμή με τον ιδιοκτήτη ενός τοπικού οινοποιείου, μια βόλτα με  μοτοσικλέτα ή αγορές στα καταστήματα με προσωπικό σύμβουλο, που θα τους καθοδηγήσει στα καταστήματα. Θέλουν επίσης καταλύματα που να “αντικατοπτρίζουν” τον προορισμό, πανέμορφα πανδοχεία, μικρά ξενοδοχεία γειτονιάς και ιδιωτικές κατοικίες.
  • Απολαμβάνοντας το ταξίδι: Αγκαλιάζοντας τη φιλοσοφία ότι το ταξίδι είναι το ήμισυ της διασκέδασης, οι ταξιδιώτες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, χρησιμοποιούν αποκλειστικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης συνοδών σε αεροδρόμια ώστε να αποφεύγουν το άγχος της αλλαγής τερματικών σταθμών, τον εντοπισμό των πύλεων, των διαδικασιών στα τελωνεία, κ.λπ.. Η ιδιωτική σουίτα στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Λος Άντζελες προσφέρεται για τέτοιους ταξιδιώτες.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *