AdobeStock

Η Sabre εγκαινιάζει το Concierge.AI για ξενοδοχεία

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Sabre προχώρησε στην κυκλοφορία του SynXis Concierge.AI, μιας λύσης που εστιάζει στην εξυπηρέτηση πελατών με τεχνητή νοημοσύνη για ξενοδοχεία.

Πρόκειται για την πρώτη εφαρμογή Generative AI της Sabre Hospitality, η οποία ενεργοποιείται με τη βοήθεια νέου περιεχομένου από δεδομένα εισόδου, όπως κείμενο, εικόνες και κώδικας.

Η Sabre αναφέρει ότι το Concierge.AI παρέχει λεπτομερείς, ακριβείς απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα πελατών.

Αρχικά, το SynXis Concierge.AI χρησιμοποιείται από το τμήμα Customer Care and Delivery (CCD) της Sabre για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης του πελατειακού του κοινού.

Ολόκληρη η ομάδα του CCD έχει πρόσβαση στο Concierge.AI, έτοιμη να διαχειριστεί διάφορες παρεμβάσεις πελατών, συμπεριλαμβανομένων ερωτήσεων, αιτημάτων και της επίλυσης προβλημάτων.

“Το SynXis Concierge.AI θα αναβαθμίσει σημαντικά την εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών, παρέχοντας γρήγορες και ακριβείς λύσεις”, δήλωσε ο Scott Wilson, πρόεδρος της Sabre Hospitality.

Η Sabre Hospitality σχεδιάζει να ενσωματώσει το SynXis Concierge.AI στην Κοινοτική Πύλη για να ενισχύσει τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης. Ενώ, διερευνά την εφαρμογή του σε μια σειρά από υφιστάμενα προϊόντα.

“Το Generative AI αντιπροσωπεύει ένα μνημειώδες άλμα στην τεχνολογία για τη βιομηχανία φιλοξενίας”, δήλωσε η Amy Read, αντιπρόεδρος καινοτομίας της Sabre Hospitality.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *