Photo by Mikael Blomkvist on Pexels

Sojern: Η ψηφιακή διαφήμιση στο επίκεντρο της ταξιδιωτικής βιομηχανία για την “ανάκτηση” των ταξιδιωτών

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ψηφιακή διαφήμιση τίθεται στο επίκεντρο στην προσπάθεια της ταξιδιωτικής βιομηχανίας να ανακτήσει το “χαμένο έδαφος” και να προσελκύσει μερίδιο της καταναλωτικής, ταξιδιωτικής “πίτας”, στην πρώιμη μετα-πανδημική φάση, από εφέτος κι έπειτα, σύμφωνα με νέα μελέτη της Sojern και της Skift.

Το να πούμε ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία επλήγη σοβαρά από την έναρξη της παγκόσμιας πανδημίας το 2020 είναι υποτιμημένη. Η ζήτηση των καταναλωτών κυριολεκτικά εξαφανίστηκε, εξαιτίας των εθνικών ή τοπικών lockdowns και των ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβλήθηκαν. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τη μελέτη, ο κόσμος μετέβαλε τις περισσότερες πτυχές της ζωής του στον ψηφιακό χώρο, έτσι ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται, να κοινωνικοποιούνται και να κάνουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο.

Όπως αναφέρει η μελέτη, τώρα, υπάρχουν σημάδια αισιοδοξίας στον ορίζοντα. “Καθώς τα ποσοστά εμβολιασμού αυξάνονται σε όλο τον κόσμο και οι προορισμοί αρχίζουν να καλωσορίζουν και πάλι τους ταξιδιώτες, περισσότερες ταξιδιωτικές εταιρίες κοιτάζουν για το πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη διαφήμιση για να αποκαταστήσουν τα σχέδιά τους και να προσελκύσουν και πάλι καταναλωτές, μετά την πανδημία”, σημειώνει η μελέτη της Sojern.

ksd PRIMAGEL Sojern
adv

Σύμφωνα με την ίδια, ακόμη και όταν οι ηγέτες της βιομηχανίας αναγνωρίζουν την πιθανή ευκαιρία, αναγνωρίζουν επίσης ότι οι βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ, που λειτούργησαν το 2020, ενδέχεται να μην είναι πλέον αποτελεσματικές. “Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο που αναζητούν και προσελκύουν πελάτες, εάν επιθυμούν να ανακάμψουν από το 2021 και μετά”, αναφέρει η μελέτη. Για να προσθέσει: “Αυτή η πρώιμη μετα-πανδημική φάση θα αποτελέσει πρόσφορο έδαφος για δοκιμές επάνω σε νέες διαφημιστικές στρατηγικές, καθώς οι ταξιδιωτικές μάρκες επιδιώκουν να κατανοήσουν τις νέες τάσεις στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Επίσης, θα αποτελέσει ευκαιρία για εξελισσόμενες βέλτιστες πρακτικές για διαδικτυακή διανομή και θα αναδείξει την αυξανόμενη ανάγκη για μηνύματα που ενισχύουν την ώθηση του τουρισμού για κοινωνική ισότητα και βιωσιμότητα”.

“Καθώς οι καταναλωτικές δαπάνες μειώθηκαν το 2020, έτσι και οι διαφημιστικοί προϋπολογισμοί. Με πρόσβαση σε περισσότερους πόρους τους απ’ ότι πριν από την πανδημία, οι ταξιδιωτικές μάρκες αναζήτησαν νέους τρόπους σύνδεσης με τους πελάτες. Καθώς έψαχναν για νέους τρόπους για να προσελκύσουν το κοινό τους, το έδαφος άλλαζε συνεχώς, χάρη σε ένα αυξανόμενο φάσμα νόμων περί απορρήτου, που έχουν θεσπιστεί από κυβερνήσεις και τεχνολογικές πλατφόρμες, για τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών”, αναφέρει η μελέτη της Sojern.

“Η άνιση φύση της πανδημικής ανάκαμψης σε όλο τον κόσμο καθιστά επίσης την ευελιξία κορυφαία προτεραιότητα. Τα ποσοστά περιπτώσεων Covid-19 έχουν ήδη δημιουργήσει ένα λογιστικό και συναισθηματικό “τρενάκι”, καθώς οι πόλεις και ακόμη και οι χώρες ανοίγουν και στη συνέχεια κλείνουν ξανά. Κάθε πτώση και ροή στα κρούσματα Covid, δημιουργεί προκλήσεις για ταξιδιωτικές μάρκες που προσπαθούν να εδραιώσουν τα δικά τους σχέδια αποκατάστασης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι διαφημιζόμενοι πρέπει να είναι έτοιμοι, πρόθυμοι και ικανοί να προσαρμόζονται στις εποχές και να συμβαδίζουν με το ταχέως μεταβαλλόμενο -και ακόμη ασταθές- τοπίο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Ανεξάρτητα από το πώς εξελίσσεται η ανάκαμψη το 2021, το “νέο φυσιολογικό” θα απαιτήσει από τους διαφημιζόμενους να καινοτομούν, να έχουν ενσυναίσθηση και να “αρπάζουν” την ευκαιρία που γεννάται σε μια παγκόσμια κοινότητα καταναλωτών, με ένα εντελώς νέο σύνολο προτεραιοτήτων”, καταλήγει.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *