©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στα σιδηροδρομικά ταξίδια στρέφονται όσοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες, οι οποίοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, είναι πιο πιθανό να εξετάσουν το ταξίδι με τρένο μετά την πανδημία, σε σύγκριση με πριν από αυτή, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 1.000 τακτικοί ταξιδιώτες, ένας στους πέντε (20%) θα το έκανε για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα, ενώ το 81% των ταξιδιωτών θα υποστηρίξουν την απαγόρευση των πτήσεων μικρών αποστάσεων, οι οποίες αφορούν επαγγελματικούς λόγους, όπου υπάρχει δυνατότητα ταξιδιού με τρένο, αντίστοιχη με μια πρόσφατα εγκεκριμένη πολιτική στη Γαλλία.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από την Trainline, δείχνει ότι όταν οι χρόνοι ταξιδιού είναι παρόμοιοι, το 90% των εργαζομένων στο Ηνωμένο Βασίλειο που ταξιδεύουν για δουλειά θα προτιμούσαν να πάρουν το τρένο από το αεροπλάνο ή το αυτοκίνητο.

Οι πιο σημαντικοί παράγοντες που κάνουν τους ταξιδιώτες, οι οποίοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς να σταματήσουν να πετούν είναι οι ανησυχία για την υγεία και την ασφάλεια απέναντι στον Covid (41%), η σπατάλη χρόνου σε ένα αεροδρόμιο (31%) και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις (27%).

Οι κορυφαίοι λόγοι για την επιλογή του τρένου από τους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για εργασία είναι ότι, φτάνουν πιο γρήγορα στους προορισμούς τους (29%), ότι είναι σε θέση να εργάζονται παραγωγικά ενώ ταξιδεύουν (26%), αλλά και η ευκολία της μεταφοράς με τρένο στο κέντρο της πόλης (25%).

ksd PRIMAGEL
adv

Τα στοιχεία δείχνουν ότι, το 59% των εργαζομένων που ταξιδεύουν για εργασία θα αποφύγουν την οδήγηση και ακόμη και τις πτήσεις μικρών αποστάσεων προς την Ευρώπη, ακόμη και όταν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί για τον Covid-19 αρθούν, εάν οι χρόνοι του ταξιδιού είναι παρόμοιοι.

Σχολιάζοντας τα δεδομένα αυτά, Champa Magesh, πρόεδρος της Trainline Partner Solutions, λέει: “Όταν τα επαγγελματικά ταξίδια επιστρέψουν, η εικόνα δεν θα είναι αντίστοιχη με αυτή κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μια σαφής, μακροπρόθεσμη τάση δείχνει ότι, οι εργαζόμενοι σχεδιάζουν να μειώσουν τον αντίκτυπο που έχουν τα ταξίδια τους στις εκπομπές άνθρακα και να περιορίσουν τις οδικές μεταφορές και τις πτήσεις μικρών αποστάσεων”.

“Δεδομένου ότι οι σιδηροδρομικές γραμμές παράγουν λιγότερο από το 5% των εκπομπών CO2 των αεροπορικών ταξιδιών και περίπου το 15% σε σύγκριση με τα ταξίδια με αυτοκίνητο ανά επιβάτη, η σιδηροδρομική είναι η σαφής, εναλλακτική λύση. Με αυτήν την αναμενόμενη αύξηση της ζήτησης από νέους επιβάτες, οι σιδηροδρομικοί φορείς, οι πωλητές ταξιδιών και οι επιχειρήσεις πρέπει να προετοιμαστούν. Για να επωφεληθούμε από την ευκαιρία που είναι μπροστά μας, είναι σημαντικό οι ταξιδιώτες, οι οποίοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, να έχουν πρόσβαση σε επιλογές σιδηροδρόμων”, προσθέτει η ίδια. Για να καταλήξει: “Ο διεθνής σιδηρόδρομος είναι περίπλοκος, με περιεχόμενο που συχνά χρειάζεται να προέρχεται από πολλούς προμηθευτές, με διαφορετικά τεχνολογικά πρότυπα και προδιαγραφές. Η αποστολή μας είναι να απλοποιήσουμε τα σιδηροδρομικά ταξίδια για να βοηθήσουμε περισσότερες επιχειρήσεις να το θέσουν στο επίκεντρο των ταξιδιών των εργαζομένων τους, ώστε να μπορούν να κάνουν πιο πράσινες, ταξιδιωτικές επιλογές”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *