Airbnb

Στη δωρεάν προβολή “ποντάρει” η Airbnb | Μόλις στα 450 εκατ. δολάρια οι δαπάνες για marketing το α’ 3μηνο

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μεγάλες διαφορές προκύπτουν στον τρόπο με τον οποίο ορισμένες από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρίες προσεγγίζουν το marketing, όπως αποκάλυψε πρόσφατη ανάλυση της PhocusWire, σύμφωνα με την οποία η Airbnb αξιοποιεί τη δωρεάν διαφήμιση.

Σύμφωνα με την ανάλυση, η οποία αφορά τις δαπάνες του πρώτου τριμήνου του 2023, Airbnb ξοδεύει πολύ λιγότερα από την Expedia και την Booking.

Ενώ η Expedia Group και η Booking Holdings δαπάνησαν συνολικά 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια για μάρκετινγκ τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, η Airbnb δαπάνησε μόλις 450 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Amir Segall, ο εμπορικός διευθυντής της Airbnb, παρείχε ορισμένες πληροφορίες γι’ αυτό, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με την Linda Fox, δημοσιογράφο του PhocusWire για την Ευρώπη, στο πλαίσιο του συνεδρίου Phocuswright Europe 2023, που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη.

Όπως εξήγησε ο κ. Segall, η Airbnb έχει την πολυτέλεια να βασίζεται περισσότερο στη δωρεάν διαφήμιση που λαμβάνει, τόσο από τις ειδήσεις, όσο και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επειδή το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητάς της είναι οργανικό.

“Η Airbnb είναι ένα ουσιαστικό. Είναι ρήμα. Είναι ένα πολύ γνωστό παγκόσμιο εμπορικό σήμα”, είπε.

Ως παράδειγμα για το πώς λειτουργεί αυτό, μοιράστηκε την ιστορία της Alix Earle, μιας σταρ του TikTok με εκατομμύρια ακολούθους, η οποία είναι γνωστή για τις συμβουλές της για την περιποίηση του δέρματος και το μακιγιάζ. Η 22χρονη Αμερικανίδα βρισκόταν σε ένα ταξίδι στην Ευρώπη με φίλους της τον Μάιο, όταν δημοσίευσε στο TikTok ότι το σπίτι όπου υποτίθεται ότι θα έμεναν στην Ιταλία δεν υπήρχε.

Οι άνθρωποι στον λογαριασμό TikTok της Airbnb που είδαν την ανάρτηση ήταν μεταξύ των 5 και πλέον εκατομμυρίων. Επόμενο βίντεο από την Earle έδειχνε την παρέα της να διασκεδάζει σε μια πολυτελή βίλα και να ευχαριστεί την Airbnb για τη διοργάνωση.

“Εκείνη και οι φίλοι της είχαν πέσει θύματα μιας ψεύτικης καταχώρισης [σε έναν διαφορετικό ιστότοπο]”, δήλωσε ο κ. Segall στην κα. Fox. “Καταφέραμε να τους βρούμε ένα εναλλακτικό κατάλυμα. Στη συνέχεια ανάρτησε μια ιστορία σχετικά με αυτό, η οποία είχε περίπου 635.000 likes. Πιστεύουμε ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μιλήσουμε για το εμπορικό σήμα μας”.

Η κα. Fox ρώτησε αν η εκδήλωση είχε σχεδιαστεί για λόγους μάρκετινγκ -όπως είχαν εικάσει κάποιες διαδικτυακές αναφορές- με τον κ. Segall να το αρνείται κατηγορηματικά.

“Ήταν εντελώς μη χορογραφημένη”, είπε, κάνοντας λόγο για “ένα παράδειγμα ευκαιριών, όπου η Airbnb μπορεί να παρέμβει και να βοηθήσει”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *