money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην “κόψη του ξυραφιού” οι αεροπορικές εταιρίες του Ηνωμένου Βασιλείου

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΓΝΩΜΗ

Με τα έργα και τις υποδομές στον τομέα των αερομεταφορών στο Ηνωμένο Βασίλειο να είναι περιορισμένα, οι αεροπορικές εταιρίες  κινούνται “στην κόψη του ξυραφιού”, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Συμβουλίου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών (Bar UK).

Ο κ. Dale Keller δήλωσε στο συνέδριο για το μέλλον των ταξιδιών, που πραγματοποίησε η βρετανική, ενημερωτική ιστοσελίδα Travel Weekly, ότι ο κλάδος έχει υποστεί “δεκαετίες υποεπενδύσεων”, γεγονός που σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρίες περιορίζουν τις ζημιές τους όταν κάτι πάει στραβά, όπως η κατάρρευση του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας το Σαββατοκύριακο των τραπεζικών αργιών του Αυγούστου.

“Έχουμε την τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική αγορά στον κόσμο με έναν σχετικά μικρό και πυκνοκατοικημένο χώρο”, σημείωσε.

“Αν κοιτάξετε τα αεροδρόμια Heathrow και Gatwick, βρίσκονται σε οικόπεδα με έκταση γραμματοσήμου, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα στο εξωτερικό, χωρίς χώρο για την κατασκευή νέων και μεγαλύτερων αεροσταθμών, ενώ επιπλέον δεν έχουμε τη χωρητικότητα του διαδρόμου που χρειαζόμαστε. Όλα τα περιουσιακά στοιχεία εξαντλούνται, που σημαίνει ότι τη στιγμή που κάτι πάει στραβά, όπως το θέμα του Nats, δεν έχουμε τον χώρο και την υποδομή για να δημιουργήσουμε την απαραίτητη ανθεκτικότητα”.

“Ο τομέας λειτουργούσε στην “κόψη του ξυραφιού” πριν από το 2019, πριν από το χτύπημα της πανδημίας”, δήλωσε ο επικεφαλής του Bar UK, προσθέτοντας ότι “έχει επιστρέψει σε αυτή την κατάσταση, καθώς η ζήτηση έχει αυξηθεί”.

Είπε ότι τις ημέρες κατά τις οποίες επικρατούν κανονικές συνθήκες λειτουργίας, ο τομέας “κάνει κάτι που είναι απίστευτα δύσκολο να φαίνεται απίστευτα εύκολο”.

“Όταν, όμως, κάτι πάει στραβά, μπορεί να πάει θεαματικά στραβά, και πρέπει να κάνουμε πιο ειλικρινείς συζητήσεις γι’ αυτό”, πρόσθεσε.

Είπε ότι οι βασικοί στόχοι του τομέα είναι η επιστροφή των δρομολογίων των αεροπορικών εταιριών στο κανονικό, με ταχύτερο ρυθμό, και η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών σε περίπτωση διαταραχής.

“Η κυβέρνηση γνωρίζει ότι δεν μπορούμε να έχουμε ως εκ θαύματος ένα περιβάλλον “χωρίς διακοπές” στο μέλλον, αλλά πρέπει να γίνουμε καλύτεροι στο να ανακάμπτουμε πιο γρήγορα και να αντιμετωπίζουμε με πιο αποτελεσματικό τρόπο τους πελάτες μας -αυτοί είναι οι βασικοί μας στόχοι”, είπε στους παρευρισκόμενους στο συνέδριο ο κ. Keller.

Tagged

1 σχόλιο στο “Στην “κόψη του ξυραφιού” οι αεροπορικές εταιρίες του Ηνωμένου Βασιλείου

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *