«Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου»: Σύνθεση δυνάμεων για μια σημαντική πρωτοβουλία από...

«Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου»: Σύνθεση δυνάμεων για μια σημαντική πρωτοβουλία από την Marketing Greece

mitzalis
από αριστερά: κ. Μάρκος Δέμπας, Πρόεδρος Επιμελητήριου Καβάλας, κ. Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, κα Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece, κα Κατερίνα Πολλάτου - Airline Marketing & Development Manager Fraport Greece, κος Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece, κ. Πάρης Παρασχούδης, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου.

H Marketing Greece, κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία της για την ανάπτυξη συνεργειών, δημιουργεί μια νέα συμμαχία, τη «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου», για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος τους.

Τέσσερις  φορείς του τουρισμού, ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece και η Marketing Greece ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του τουριστικού προϊόντος των προορισμών, δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη και μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την συντονισμένη δράση και την αξία των συνεργειών.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 16 Απριλίου 2019, στο ξενοδοχείο Lucy Hotel στην Καβάλα, η Marketing Greece παρουσίασε το πρόγραμμα προβολής που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου».

Αξιοποιώντας τις σύγχρονες τάσεις του destination marketing, το πρόγραμμα προώθησης & προβολής Καβάλας – Θάσου περιλαμβάνει:

Ανάπτυξη περιεχομένου με δημιουργία φωτογραφικού υλικού, παραγωγή travel video για αξιοποίηση στα Social Media και σχεδιασμό αφιερώματος στο Discovergreece.com, αποτυπώνοντας τις εμπειρίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προορισμών σε 3 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά).

Ψηφιακή καμπάνια όπου μέσα από Social Media Takeover ένας digital influencer θα καταγράψει τις βιωματικές εμπειρίες των προορισμών, καμπάνια προβολής στο Discovergreece.com καθώς και στοχευμένο πλάνο ψηφιακής προβολής & προώθησης.

Ενέργειες δημοσιότητας με διοργάνωση media και bloggers ταξιδιών από διεθνείς αγορές.

Δηλώσεις

«Είναι βασικό μας στόχος να δημιουργούμε κοινό πεδίο δράσης με την συμμετοχή των πολλών γιατί πιστεύουμε ότι η επιτυχία είναι συλλογικό αποτέλεσμα. Η νέα αυτή Σύμπραξη Τουρισμού αποτελεί μια ισχυρή πρωτοβουλία που θα δώσει νέα δυναμική στον προορισμό, και είμαστε χαρούμενοι για την υποστήριξη της από την τοπική κοινωνία» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Ενώ ο κος Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας τόνισε «Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε σήμερα την πρώτη κοινή δράση φορέων του τουρισμού της περιοχής μας: του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, του Επιμελητηρίου Καβάλας, της Fraport Greece και της Marketing Greece. Η Καβάλα και η Θάσος διαθέτουν μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους τουρίστες που θα επιλέξουν να τις επισκεφτούν. Η συνεργασία των τοπικών φορέων έχει στόχο να αναδείξει τα ιδιαίτερα αυτά πλεονεκτήματα με χρήση των σύγχρονων μέσων προώθησης που διαθέτει η Marketing Greece. Πλεονεκτήματα που μπορούν να γίνουν εύκολα προσιτά με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του πρόσφατα ανακαινισμένου αεροδρομίου της Καβάλας».

«Κύριοι στρατηγικοί στόχοι της συνέργειας «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου» είναι: α) η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και η διαμόρφωση θετικής εικόνας για τη Θάσο και β) η  άμβλυνση της εποχικότητας που συνδέεται με τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και τον ποιοτικότερο τουρισμό (αύξηση της μέσης ταξιδιωτικής δαπάνης). Για την επίτευξη των στόχων, αλλά και των προτεινόμενων ενεργειών, καθοριστικοί παράγοντες, είναι η σταδιακή επίλυση και αντιμετώπιση διαχρονικών προβλημάτων, που παραβλέπουν όσοι ασχολούνται με την τουριστική προβολή του προορισμού, και είναι: η συλλογικότητα, η αντίληψη επαρκούς γνώσης για τη διαχείριση του προορισμού και η έλλειψη οργάνωσης και προγραμματισμού. Η συνεργασία με τη Marketing Greece με τη γνώση και την εμπειρία της, θα μας βοηθήσει σ’ αυτή την κατεύθυνση» συμπλήρωσε ο κος Πάρης Παρασχούδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου.

Ο κος Μάρκος Δέμπας, Πρόεδρος του Επιμελητήριου Καβάλας δήλωσε «Ο τουρισμός για την περιοχή μας παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην οικονομία και την ανάπτυξη της, αφού αποτελεί περίπου το 65% του ΑΕΠ του Νομού και είναι ο βασικότερος και πιο δυναμικός τομέας του Νομού Καβάλας. Η σημερινή συνάντηση των φορέων σε μια κοινή προσπάθεια ανάπτυξης κοινών δράσεων για την στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου μέσα από επικοινωνιακά δίκτυα μεγάλης προσβασιμότητας, έρχεται να αναδείξει την επιθυμία όλων μας, να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να συνεργαστούμε στον κοινό στόχο, που είναι να προβάλουμε την περιοχή μας σαν τουριστικό προορισμό και να διευρύνουμε την καλοκαιρινή περίοδο».

«Με ιδιαίτερη χαρά και έχοντας θέσει υψηλούς στόχους χαιρετίζουμε τη συντονισμένη δράση που ξεκινάμε με στόχο την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου.  Είμαστε πεπεισμένοι ότι μόνο μέσω των συνεργειών μπορούμε να έχουμε θετικά αποτελέσματα ως προς την προώθηση των διαφόρων προορισμών που εξυπηρετούμε και προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε την πορεία μας. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους τοπικούς φορείς που αγκάλιασαν την πρωτοβουλία αυτή και δεσμευόμαστε ότι θα την υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο. Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι η συνεργασία μας με την Marketing Greece αποτελεί για εμάς στην Fraport Greece κίνητρο αλλά και εγγύηση για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων», σχολίασε o κος Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ