Συνεργασία easyJet holidays – SiteMinder με επίκεντρο τις last minute κρατήσεις

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τη δυνατότητα last minute κρατήσεων στα 5.000 συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της προσφέρει η easyJet holidays μέσω της συνεργασίας της με την πλατφόρμα λογισμικού για ξενοδοχεία SiteMinder.

Η συνεργασία προβλέπει την ενσωμάτωση της easyJet holidays στην πλατφόρμα της SiteMinder, έτσι ώστε τα ξενοδοχεία που είναι εισηγμένα στη λίστα να μπορούν να προσφέρουν δυναμικές τιμές δωματίων στους ταξιδιώτες και να κάνουν δυνατή την κράτηση του συνολικού αποθέματός τους.

Αποκτώντας τη δυνατότητα να πωλούν όλα τα δωμάτιά τους στην easyJet holidays, τα εισηγμένα ξενοδοχεία θα μπορούν πλέον να βελτιώνουν την απόδοση και το απόθεμά τους, ιδίως σε περιόδους υψηλής πίεσης, όταν η κάλυψη των τελευταίων εναπομεινάντων δωματίων τους στην καλύτερη τιμή είναι ζωτικής σημασίας για τα ίδια.

Από σήμερα, 7 Νοεμβρίου 2023, τα ξενοδοχεία που διατίθενται προς κράτηση μέσω της easyJet holidays μπορούν πλέον να τιμολογούν τα δωμάτιά τους βάσει της ταξιδιωτικής ζήτησης, χρησιμοποιώντας την κορυφαία στην αγορά δυνατότητα διανομής της SiteMinder, η οποία διαχειρίζεται περισσότερες από 100 εκατομμύρια κρατήσεις ξενοδοχείων παγκοσμίως κάθε χρόνο και είναι προσβάσιμη από την easyJet holidays μέσω του TravelGateX.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της SiteMinder, οι κρατήσεις ξενοδοχείων σε διάφορες χώρες της Ευρώπης, μεταξύ άλλων στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ιταλία, είναι τώρα πάνω από τα επίπεδα του 2019. Επιπλέον, οι κρατήσεις πραγματοποιούνται, σε μεγάλο βαθμό, από ταξιδιώτες κοντά στην ημερομηνία αναχώρησής τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι, στα ξενοδοχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία το 49% και 45%, αντίστοιχα, του συνόλου των κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες δύο εβδομάδες αφορούν διαμονή αυτόν τον μήνα.

“Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που συνεργαζόμαστε με την SiteMinder και μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ηγετική της ικανότητα διανομής στην αγορά για τα εισηγμένα ξενοδοχεία μας. Καθώς οι κρατήσεις ξενοδοχείων ξεπερνούν τα επίπεδα του 2019, είναι σημαντικό τα εισηγμένα ξενοδοχεία μας να είναι σε θέση να επωφεληθούν από την επαναλαμβανόμενη ζήτηση και να εφαρμόσουν μια πιο έξυπνη, πιο ανταγωνιστική στρατηγική τιμολόγησης για να διασφαλίσουν ότι δεν θα χάσουν έσοδα”, είπε ο Roy Stratford, επικεφαλής εμπορικών συνεργασιών της easyJet holidays.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *