Τι διακοπές θα επιλέγουν οι Γερμανοί το 2030;

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εξατομικευμένες διακοπές, στις οποίες θα μπορεί να ικανοποιείται κάθε επιθυμία, και όχι προκαθορισμένα πακέτα διακοπών, θα επιλέγουν το 2030 οι Γερμανοί τουρίστες, σύμφωνα με έρευνα του FVW για την 50η επετειακή έκδοση Reisen 5.0, που επικεντρώνεται στα ταξίδια του μέλλοντος.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, σύμφωνα με την έρευνα, βλέπουν εξατομικευμένες προσφορές, υπηρεσίες και ποιότητα, ως βασικές απαιτήσεις από τους πελάτες του αύριο, ενώ η τεχνολογία θα διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο.

Η πρόεδρος της Thomas Cook, Στέφανι Μπέρκ, δήλωσε: “Οι παραθεριστές του αύριο θα ταξιδεύουν πιο ατομικά πάνω απ ‘όλα. Θα χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια για να ενημερωθούν ή να κάνουν κράτηση. Αλλά θα δώσουν επίσης περισσότερη αξία σε καλές συμβουλές, πρόσθετα προϊόντα και ειδικές υπηρεσίες, και στο τέλος θα λάβουν μια εξατομικευμένη προσφορά για τις συγκεκριμένες προσωπικές τους επιθυμίες ταξιδιού.»

Οι προβλέψεις του Peter-Mario Kubsch, επικεφαλής του πολιτιστικού γραφείου διακοπών Studiosus, είναι παρόμοιες: “Οι ταξιδιώτες θα θέλουν να κάνουν τις ατομικές και προσωπικές τους επιθυμίες πραγματικότητα, ειδικά στις διακοπές. Ο παράγοντας “άνεση” θα αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία και δεδομένου ότι οι πελάτες μπορούν ήδη να «αγοράσουν» τα πάντα στο διαδίκτυο σήμερα, θα περιμένουν ακόμη πιο τέλεια οργάνωση και εξαιρετικά εξατομικευμένες υπηρεσίες », είπε.

“Το πιο σημαντικό κομμάτι των αποσκευών για τους παραθεριστές του αύριο εκτός από τα μαγιό τους θα είναι ένα smartphone”, δήλωσε ο Marek Andryszak, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Γερμανίας. “Οι τουρίστες θα ταξιδεύουν χωρίς χαρτιά, θα κάνουν check-in στο ξενοδοχείο εκ των προτέρων, θα κλείνουν εκδρομές από μια ξαπλώστρα, θα κάνουν κράτηση για δείπνο και θα μοιράζονται τις διακοπές τους ψηφιακά και μερικές φορές ακόμη και live, με οποιονδήποτε, οπουδήποτε.”

Σύμφωνα με τον Soren Hartmann, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου DER Touristik, “οι ταξιδιώτες θα χρησιμοποιήσουν κάθε νέα επιλογή που είναι απλή και γρήγορη, που θα παρέχει πολλές υπηρεσίες και θα μειώνει το κόστος. Η κινητικότητα θα είναι εντελώς διαφορετική από σήμερα. Ίσως οι μετακινήσεις θα οργανωθούν με ανταλλαγή αυτοκινήτων ή με αυτοκινούμενα λεωφορεία σε τουριστικά hotspots. Ακόμη, τα ταξίδια θα πρέπει να επηρεάζουν το περιβάλλον όσο το δυνατόν λιγότερο. Πολλοί περισσότεροι πελάτες θα έχουν αυτά κατά νου όταν θα λαμβάνουν αποφάσεις το 2030. ”

Ο Ralph Schiller, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FTI, πίστευε ότι “ο ήλιος & η παραλία θα είναι ακόμα το πιο δημοφιλές θέμα διακοπών. Ενδεχομένως η επιλογή για διακοπές στην παραλία θα είναι ευρύτερη καθώς περισσότερες χώρες και περιοχές αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες που δημιουργεί ο τουρισμός και επενδύουν στην υποδομή και τις προσφορές τους. Ομοίως, ο Gerald Kassner, επικεφαλής της Schausinsland-Reisen, σχολίασε: Οι πελάτες το 2030 θα είναι πολύ καλά ενημερωμένοι και προσανατολισμένοι στην αειφορία, ενώ θα επικεντρωθούν έντονα στις παραδοσιακές αξίες, όπως η εξυπηρέτηση, η αξιοπιστία και η εξυπηρέτηση.»

Οι προβλέψεις από εταιρείες κρουαζιέρας ήταν παρόμοιες. Ο Felix Eichhorn, επικεφαλής της Aida Cruises, δήλωσε: “Η μοναδικότητα μιας προσωπικής ταξιδιωτικής εμπειρίας θα είναι η προτεραιότητα για τους παραθεριστές τα επόμενα χρόνια. Οι ψηφιακές τεχνολογίες θα διαδραματίζουν αποφασιστικό ρόλο, ώστε οι πελάτες μας να έχουν εξατομικευμένες προσφορές.» Και ο Wybcke Meier, διευθύνων σύμβουλος της TUI Cruises, πρόσθεσε:«Οι πελάτες θα είναι ακόμη πιο έμπειροι σε ταξίδια, θα είναι μεγαλύτερης ηλικίας και πιο κινητικοί. Η τεχνολογική πρόοδος θα προσφέρει ταχεία πρόσβαση ανά πάσα στιγμή σε πλήθος πληροφοριών και προσφορών. Αλλά τα κίνητρα διακοπών, όπως η χαλάρωση και η απόδραση από την καθημερινότητα, δεν θα αλλάξουν.”

Ο Thomas Bösl, επικεφαλής της αλυσίδας ταξιδιωτικών πρακτορείων RTK, υπογράμμισε τον ρόλο της τεχνολογίας και ο  Michael Buller, πρόεδρος της ένωσης online πρακρότων VIR, σχολίασε: «Το 2030, τα ευφυή συστήματα θα εξασφαλίζουν ότι οι παραθεριστές αθζ πολαμβάνουν ένα ταξίδι, συμπεριλαμβανομένων όλων των στοιχείων του, που θα είναι μοναδικά σχεδιασμένο με βάση τις επιθυμίες τους.»

Ομοίως, ο Bernhard Steffens, διευθύνων σύμβουλος της Traveltainment, προέβλεψε ότι η τεχνολογία θα επιτρέψει στα ξενοδοχεία να “παίζουν” την αγαπημένη μουσική,  τα εστιατόρια, να γνωρίζουν τις αλλεργίες των επισκεπτών, χωρίς να τους έχουν συναντήσει ποτέ, κ.ο.κ..

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *