travel

Τι κάνουν οι Τούρκοι ξενοδόχοι για να αντιμετωπίσουν τα fake claims

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Οι ξενοδόχοι στην επαρχία Muğla της  νοτιοδυτικής  Τουρκίας,  έχουν δημιουργήσει τμήματα για να συλλέξουν τα αποδεικτικά στοιχεία για ψευδείς αξιώσεις αποζημίωσης (fake claims), που έχουν κατατεθεί στα  βρετανικά  δικαστήρια.

Οι πόλεις Marmaris, Fethiye και Bodrum, είναι μεγάλοι τουριστικοί προορισμοί εδώ και δεκαετίες και φιλοξενούν περίπου 1,5 εκατομμύρια Βρετανούς τουρίστες κατά τη διάρκεια μιας κανονικής θερινής περιόδου. Ωστόσο, αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα,  με τις τεράστιες αξιώσεις αποζημίωσης τα τελευταία χρόνια, από Βρετανούς τουρίστες.

“Τα περιστατικά αυτά συγκαταλέγονται στις μεγαλύτερες αιτίες δυσφορίας για τους ξενοδόχους στη χώρα και ιδιαίτερα στις ακτές του Αιγαίου. Η χώρα που κυριαρχεί  στον  τουρισμό  στην  περιοχή  Muğla είναι το Ηνωμένο Βασίλειο.  Δυστυχώς, ορισμένοι από τους φιλοξενούμενους μας ζητούν αδικαιολόγητα αποζημίωση μετά την επιστροφή στο σπίτι, καθώς συνάπτουν συμβάσεις σύμφωνα με τους κανόνες των βρετανικών νόμων για τα δικαιώματα των καταναλωτών “, δήλωσε ο Bülent Bülbüloğlu, αντιπρόεδρος της τουρκικής ομοσπονδίας ξενοδοχείων (TÜROFED) και πρόεδρος των τουριστικών ξενοδοχείων του South Aegean Tourists και της Ένωσης Επιχειρηματιών (GETOB).

Ορισμένες αξιώσεις αποζημίωσης, υπερβαίνουν τις αποδόσεις, είπε.

Turkey“Μπορεί να ζητηθεί αποζημίωση ύψους 1 εκατομμυρίου λιρών [περισσότερα από 7 εκατομμύρια Τούρκικες λιρέτες], από έναν ξενοδόχο, που έχει περίπου 1.000 κρεβάτια.  Ένας Βρετανός τουρίστας που έμεινε εκεί μπορεί να καταθέσει παράπονο στα δικαστήρια της Βρετανίας λέγοντας ότι είχε μία στομαχική ενόχληση, δεν του άρεσε το φαγητό, υπέστη τροφική δηλητηρίαση ή είχε ψυχική κατάθλιψη, εξαιτίας προβλημάτων στο ξενοδοχείο”, δήλωσε Bülbüloğlu.

Οι υψηλής ποιότητας τουριστικές εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων τριών αστέρων, δημιούργησαν τμήματα για την συγκέντρωση αποδείξεων κατά των ψευδών αξιώσεων και για την τεκμηρίωση των fake claims, για τα οποία υπάρχει κύμα αντιδράσεων και στην Αγγλία.  Μάλιστα, σε ορισμένα μέρη, τα τρόφιμα και τα ποτά ελέγχονται τακτικά από πανεπιστήμια ή διεθνείς εταιρείες.

Από την άλλη πλευρά, οι διαχειριστές ξενοδοχείων έρχονται σε επαφή με δικαστικές αρχές στο Ηνωμένο Βασίλειο για να κάνουν διάκριση ανάμεσα σε ψευδείς κατηγορίες και δίκαιες καταγγελίες, σύμφωνα με τον Bülbüloğlu.

“Τώρα, μπορούμε να εμφανιστούμε στην αίθουσα του δικαστηρίου και να υπερασπιστούμε τον εαυτό μας. Οι μεγάλοι τουριστικοί πράκτορες μας ακούν προσεκτικά και εξετάζουν τα στοιχεία που τους δείχνουμε», είπε.

“Τον περασμένο μήνα, ένα δικαστήριο στο Ηνωμένο Βασίλειο αποφάσισε εναντίον βρετανικής οικογένειας που υπέβαλε ψευδή καταγγελία σχετικά με «τροφική δηλητηρίαση», μετά τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων. Η οικογένεια τιμωρήθηκε με 30.000 λίρες. Ο συνάδελφός μας ξενοδόχος, εμφανίστηκε στην αίθουσα του δικαστηρίου στο Ηνωμένο Βασίλειο για να υπερασπιστεί τον εαυτό του με τα αυθεντικά έγγραφα και διέλυσε την απάτη”, πρόσθεσε.

Ορισμένοι Βρετανοί τουρίστες που επισκέπτονται την Τουρκία για πολλά χρόνια αισθάνονται επίσης λυπημένοι για αυτές τις εξελίξεις.

“Έχω περάσει τις διακοπές μου στην Τουρκία , ιδιαίτερα στην Μαρμαρίδα, με την οικογένειά μου για 15 χρόνια”, δήλωσε η 35χρονη Βρετανίδα Grace Obrien. “Όλοι εδώ είναι πολύ ωραίοι και φιλόξενοι. Λατρεύω την Μαρμαρίδα”, πρόσθεσε.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *