germany
Βερολίνο | © ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου τονωτική “ένεση” για τον γερμανικό Τουρισμό | Στο +4% οι διανυκτερεύσεις

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μεγάλες δυνατότητες για τον γερμανικό, ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο αναμένεται να προσφέρει η διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου του 2024 στη Γερμανία, με τον Γερμανικό Οργανισμό Τουρισμού (DZT) να εκτιμά ότι το αθλητικό γεγονός θα αυξήσει τον όγκο των διανυκτερεύσεων έως και 4%.

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2024 θα διεξαχθεί σε δέκα γερμανικές πόλεις, από τις 14 Ιουνίου έως τις 14 Ιουλίου 2024. Περίπου δέκα εκατομμύρια επισκέπτες αναμένεται να παρακολουθήσουν τους 51 αγώνες, εκ των οποίων 2,7 εκατομμύρια ζωντανά στα γήπεδα και περίπου 7 εκατομμύρια στις ζώνες φιλάθλων και στις δημόσιες προβολές.

Οι ξενοδόχοι στις διοργανώτριες πόλεις προετοιμάζονται εδώ και καιρό για αυτό το μεγάλο γεγονός, καθώς, μεταξύ άλλων, πρέπει να παρέχουν καταλύματα για τις φιλοξενούμενες ομάδες από όλη την Ευρώπη. Οι περισσότερες από τις συμμετέχουσες εθνικές ομάδες έχουν ήδη επιλέξει τα ξενοδοχεία διαμονής και την τοποθεσία τους.

Ο DZT αναμένει ότι το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα θα προσδώσει πρόσθετη ώθηση στον εισερχόμενο τουρισμό στη Γερμανία. Σύμφωνα με τα ευρήματα ερευνών σχετικά με την επίδραση προηγούμενων μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων και προηγούμενων τάσεων στις προκρατήσεις για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, ο DZT αναμένει αύξηση έως και 4% στις διεθνείς διανυκτερεύσεις.

Καλύτερη αξιοποίηση της χωρητικότητας και ενίσχυση της εικόνας του προορισμού

Εκτός από τις οικονομικές αποδόσεις των επιπλέον ξένων επισκεπτών, οι αθλητικές διοργανώσεις όπως το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα προσφέρουν επίσης σημαντικές δυνατότητες για διαρκή βελτίωση της εικόνας του προορισμού, σύμφωνα με τον DZT. Το φθινόπωρο του 2006 -αμέσως μετά τη λήξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου- η Γερμανία ανέβηκε στην πρώτη θέση του Anholt Ipsos Nation Brands Index (NBI), μεταξύ 60 χωρών που αξιολογήθηκαν παγκοσμίως, και έκτοτε κατατάσσεται στην πρώτη τριάδα του δείκτη.

“Κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, θα αξιοποιήσουμε τη διεθνή προσοχή των μέσων ενημέρωσης και των φιλάθλων για να παρουσιάσουμε την ποικιλόμορφη τουριστική μας προσφορά και να ενισχύσουμε έτσι τη φήμη της Γερμανίας ως ταξιδιωτικού προορισμού”, είπε η Petra Hedorfer, πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Γερμανικού Οργανισμού Τουρισμού.

Στην ηλεκτρονική πύλη του DZT θα δημιουργηθεί ένα microsite με θεματικό περιεχόμενο για όλες τις διοργανώτριες πόλεις.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *