Photo by This Is Engineering on Pexels

Την πρώτη καμπάνια με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης εγκαινιάζει η Λιθουανία

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουριστική καμπάνια για την τουριστική σεζόν του 2023 με τη συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης κυκλοφόρησε το Lithuania Travel, το εθνικό τουριστικό γραφείο της Λιθουανίας.

Τροφοδοτώντας το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης (το Midjourney σε αυτή την περίπτωση) με εικόνες από τη Λιθουανία, το Lithuania Travel, δημιούργησε μια σειρά από σουρεαλιστικές αφίσες που επαναπροσδιορίζουν τοπία, ακόμη και την χαρακτηριστική κρύα ροζ σούπα.

Η ίδια η καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνδημιουργίας -μιας δημιουργικής διαδικασίας στην οποία συμμετέχουν εξειδικευμένοι σχεδιαστές και ένα δημιουργικό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης.

Κατά το στάδιο της προετοιμασίας, δημιουργήθηκαν εκατοντάδες εικόνες βασιζόμενες στη φαντασία της AI για τη Λιθουανία στο παρελθόν, στο εγγύς μέλλον και σε σουρεαλιστικούς χρωματισμούς.

Ενώ ένα εκπαιδευμένο μάτι θα παρατηρήσει σίγουρα αναγνωρίσιμες εικόνες, όπως η εκκλησία της Αγίας Άννας στο Βίλνιους, οι προτροπές στην πραγματικότητα δεν περιείχαν συγκεκριμένα ορόσημα. Έτσι, οι εικόνες είναι ένα πραγματικό αμάλγαμα όλων των πιθανών απεικονίσεων της Λιθουανίας.

Όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα του γραφείου, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μιμηθεί πράγματα που είναι ήδη σπουδαία, όμορφα και εμπνευσμένα, χρειάζεται ένας άνθρωπος για να τα βιώσει. Αυτό είναι το κύριο μήνυμα της εκστρατείας, με το σύνθημα “Λιθουανία – μια εμπειρία που πρέπει να μοιραστείτε”.

Η καμπάνια προσκαλεί άτομα από τέσσερις αγορές-στόχους -Γερμανία, Πολωνία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ισραήλ- να επισκεφθούν τη Λιθουανία και να συμμετάσχουν σε εμπειρίες που αξίζει να μοιραστούν.

“Αυτή τη σεζόν, καλούμε τους ταξιδιώτες να συν-δημιουργήσουν τις δικές τους εμπειρίες μαζί μας, όπως ακριβώς συν-δημιουργήσαμε αυτές τις σουρεαλιστικές εικόνες με έναν βοηθό τεχνητής νοημοσύνης. Θέλουμε να δείξουμε ότι η Λιθουανία είναι μια εμπειρία από μόνη της – εμπνευσμένη, όμορφη, συναρπαστική και εύγευστη, ανάλογα με το τι αναζητά κανείς. Για κάποιους αυτή η εμπειρία θα είναι μια πτήση με αερόστατο, για κάποιους άλλους μια περιήγηση στην τέχνη του δρόμου και για άλλους μια γευστική δοκιμή τοπικών γεύσεων ,” λέει η Dovilė Seliukė, επικεφαλής του Τμήματος Τουριστικού Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας.

Το 2022, διπλάσιοι διεθνείς τουρίστες επισκέφθηκαν τη Λιθουανία, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Πέρυσι, 1,15 εκατομμύρια ξένοι τουρίστες ταξίδεψαν στη χώρα για τουλάχιστον μία διανυκτέρευση. Οι ταξιδιώτες από τις 4 κύριες αγορές εισερχόμενου τουρισμού -Γερμανία, Πολωνία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ισραήλ- αντιπροσώπευαν το 32% του συνόλου των αφίξεων.

Η συντριπτική πλειονότητα (93%) των διεθνών τουριστών που επισκέφθηκαν τη Λιθουανία το καλοκαίρι του 2022 αξιολόγησαν τη συνολική εντύπωσή τους για τη χώρα ως θετική.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *