Ζούμε σε έναν ψηφιακό κόσμο γεμάτο από ταξιδιώτες που χειρίζονται άριστα την τεχνολογία -καθώς και από λύσεις τεχνολογίας ξενοδοχείων που μπορούν να σας βοηθήσουν να τους προσελκύσετε online.
Για να επιβιώσετε και να επιτύχετε ως ξενοδόχος, θα πρέπει να εξοικειωθείτε με αυτό το ψηφιακό περιβάλλον και να συμβαδίζετε με τις τελευταίες εξελίξεις.
Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ακονίζετε τις γνώσεις σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ, την κατανομή και την τεχνολογία ξενοδοχείων τη φετινή χρονιά από ένα οπτικό online γλωσσάρι με τους όρους που θα πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίζουν οι ξενοδόχοι.
Όροι metasearch marketing ξενοδοχείων που θα πρέπει να γνωρίζετε
Metasearch ξενοδοχείων: Η σύνδεσή σας σε έναν κόσμο ψηφιακών ταξιδιωτών.
Όταν προωθείτε το κατάλυμά σας στην trivago, είτε βελτιστοποιείτε το προφίλ του ξενοδοχείου σας είτε προβάλλετε τις επίσημες τιμές της ιστοσελίδας σας, θα συναντήσετε τουλάχιστον κάποιους από αυτούς τους όρους.
Περιοχή είναι μια αγορά που έχει τον δικό της τομέα (domain) σε μια ιστοσελίδα καταχώρισης ξενοδοχείων, για παράδειγμα trivago.fr, trivago.it, trivago.jp.
Ο Όγκος αναζητήσεων δείχνει τον αριθμό των online αναζητήσεων για κάτι συγκεκριμένο μέσα σε μια ορισμένη χρονική περίοδο (π.χ. ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού).
Μερίδιο συνεργατών είναι το ποσοστό των κλικ στις προσφορές ενός καταλύματος. Πρόκειται για τα κλικ των χρηστών στην online ταξιδιωτική εταιρεία που διαφημίζει αυτήν την προσφορά.
Ποσοστό μετατροπής είναι το ποσοστό του συνολικού αριθμού επισκεπτών που εκπλήρωσαν τον επιθυμητό στόχο. Για παράδειγμα, μια ιστοσελίδα έχει ποσοστό μετατροπής 25%. Αυτό σημαίνει ότι το 25% του συνολικού αριθμού επισκεπτών πραγματοποίησαν κράτηση.
Πίξελ παρακολούθησης είναι ένας κώδικας HTML που χρησιμοποιείται για να μετράει πόσες φορές οι ταξιδιώτες κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο, για να επισκεφτούν μια ιστοσελίδα ή να ολοκληρώσουν μια κράτηση σε αυτήν.
Η Ισότητα τιμών διασφαλίζει ότι οι ξενοδόχοι προσφέρουν τις ίδιες τιμές για τα ίδια δωμάτια σε όλα τα κανάλια κράτησης που χρησιμοποιούν.
Η Ανταγωνιστικότητα τιμών αναφέρεται στο πόσο ανταγωνιστικές είναι οι απευθείας τιμές του καταλύματός σας σε σύγκριση με τις τιμές σας που διαφημίζονται σε άλλα κανάλια κράτησης.
Η Εμφάνιση αναφέρεται στον χρόνο που η καταχώριση του ξενοδοχείου σας προβάλλεται σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι ένας ταξιδιώτης έχει κάνει κλικ στην καταχώριση.
Κύριοι όροι τεχνολογίας ξενοδοχείων και online κατανομής
Τα πλέον απαραίτητα ψηφιακά εργαλεία για κάθε ξενοδοχείο. Τα έχετε όλα;
Εάν θέλετε να λειτουργείτε μια σύγχρονη και αποδοτική ξενοδοχειακή επιχείρηση και να κατανέμετε τη διαθεσιμότητά σας online , αυτά είναι τα βασικά εργαλεία τεχνολογίας που θα χρειαστείτε.
Property Management System (PMS) είναι ένα λογισμικό που βοηθά τους ξενοδόχους να διαχειρίζονται τις επιχειρησιακές λειτουργίες τους, όπως κρατήσεις, υπηρεσία ρεσεψιόν και οικονομικά στοιχεία.
Channel Manager είναι ένα λογισμικό που αυτοματοποιεί την κατανομή των τιμών και της διαθεσιμότητας σε διάφορα κανάλια κρατήσεων. Με αυτό το λογισμικό μπορείτε να διαχειρίζεστε τα δωμάτιά σας από μία κεντρική τοποθεσία και να αποφεύγετε τις υπεράριθμες κρατήσεις.
Η ιστοσελίδα σας είναι η βιτρίνα της επιχείρησής σας στην οποία οι ταξιδιώτες μπορούν να κλείσουν δωμάτια online απευθείας σε εσάς.
Το Metasearch ξενοδοχείων βοηθά τους ταξιδιώτες να συγκρίνουν προσφορές ξενοδοχείων σε διάφορες ιστοσελίδες κρατήσεων. Όταν οι ταξιδιώτες επιλέγουν μια προσφορά, μεταφέρονται στο κανάλι κράτησης που διαφημίζει αυτήν την προσφορά, ώστε να πραγματοποιήσουν την κράτησή τους.
Online ταξιδιωτική εταιρεία (OTA) είναι μια ιστοσελίδα κρατήσεων που παρέχεται από τρίτους και προσφέρει προϊόντα σχετικά με ταξίδια. Επίσης, προβάλλει αξιολογήσεις πελατών και κριτικές.
Το Κανάλι κράτησης αναφέρεται σε ένα κανάλι κατανομής που δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να πραγματοποιούν τις κρατήσεις δωματίων τους.
Ο Πάροχος συνδεσιμότητας παρέχει προϊόντα λογισμικού (π.χ. μια IBE και έναν channel manager) στους ξενοδόχους. Αυτά τα είδη εταιρειών επίσης συνεργάζονται με πλατφόρμες metasearch ξενοδοχείων, όπως η trivago, ώστε οι ξενοδόχοι να έχουν τη δυνατότητα να διαφημίζουν τις τιμές της ιστοσελίδας τους απευθείας στους ταξιδιώτες.
Η Μηχανή κρατήσεων μέσω ίντερνετ (ΙΒΕ) διευκολύνει τη διαδικασία απευθείας κράτησης ενός ταξιδιώτη σε μια ιστοσελίδα ξενοδοχείου μέσω ενός παρόχου συνδεσιμότητας.
Απαραίτητοι όροι online μάρκετινγκ ξενοδοχείων
Θα πρέπει να αποκτήσετε ψηφιακά εργαλεία, για να βρίσκεστε ένα βήμα μπροστά από τους υποψήφιους πελάτες του ξενοδοχείου σας.
Όταν διαφημίζετε το ξενοδοχείο σας online, θα πρέπει να γνωρίζετε τα διαφορετικά διαθέσιμα μοντέλα πληρωμής και πώς μπορείτε να παρακολουθείτε την επιτυχία των δραστηριοτήτων σας.
Το Ποσοστό κλικ ανά εμφάνιση (CTR) δείχνει το ποσοστό των ατόμων που έκαναν κλικ σε έναν σύνδεσμο ενός email ή μιας καμπάνιας μάρκετινγκ, για να μεταφερθούν σε μια ιστοσελίδα. Αυτό το ποσοστό επίσης δείχνει πόσο αποδοτικό ήταν το περιεχόμενο που διαφημίστηκε, μετρώντας αν πραγματοποιήθηκαν οι επιθυμητές ενέργειες (π.χ. η πραγματοποίηση μιας κράτησης).
Το Κόστος ανά απόκτηση (CPA) είναι ένα μοντέλο που βασίζεται στις προμήθειες και χρησιμοποιείται από τις OTA, ώστε αυτές να χρεώνουν ένα ποσό για κάθε κράτηση που πραγματοποιεί ένας ταξιδιώτης.
Το Κόστος ανά κλικ (CPC) είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για τη χρέωση κάθε κλικ που πραγματοποιείται από έναν ταξιδιώτη σε μια διαφήμιση.
Το Κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις (CPM) είναι ένα μοντέλο τιμολόγησης για τη χρέωση μιας διαφήμισης που εμφανίζεται στους ταξιδιώτες κάθε 1.000 φορές.
Οι Σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) δείχνουν τα αποτελέσματα αναζήτησης ενός χρήστη και τα ταξινομούν ανάλογα με τη συνάφεια.
Η Διαφήμιση αναζήτησης (πληρωμένη αναζήτηση) είναι ένα μοντέλο που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές, ώστε οι διαφημίσεις τους να προβάλλονται, όταν οι χρήστες πληκτρολογούν στις μηχανές αναζήτησης τις αντίστοιχες λέξεις-κλειδιά.
Η Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι ένα είδος SEM χωρίς την πληρωμένη διαφήμιση. Το SEO επικεντρώνεται στη διαχείριση του περιεχομένου και των συνδέσμων μιας ιστοσελίδας με σκοπό τη βελτίωση της τοποθέτησης στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.