Photo by Christina Morillo on Pexels

Το “Buy Now Pay Later” αλλάζει το “παιχνίδι” για το ταξιδιωτικό ηλεκτρονικό εμπόριο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Oι υπηρεσίες Buy Now Pay Later (BNPL) έχουν αλλάξει το “παιχνίδι” για το ηλεκτρονικό εμπόριο ταξιδιών, με τις αγορές αυτές να αντιπροσωπεύουν έως και το 75% των πωλήσεων για τους B2B2C πελάτες, σύμφωνα με την κορυφαία ταξιδιωτική πλατφόρμα πολλαπλών προϊόντων Digitrips.

Η Digitrips λειτουργεί σήμερα 65 white-label καταστήματα για παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλη την Ευρώπη, τα περισσότερα από τα οποία προσφέρουν BNPL -ένα είδος βραχυπρόθεσμης χρηματοδότησης που επιτρέπει στους καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές και να τις πληρώνουν σε βάθος χρόνου με μικρό ή καθόλου επιτόκιο.

Σύμφωνα με την πλατφόρμα, η χρηματοδοτική υπηρεσία αντιπροσωπεύει πλέον το 35% έως 75% των πωλήσεων των πελατών τους B2B2C, ανάλογα με την κατηγοριοποίηση των πελατών του ιστότοπου.

“Είναι προφανές ότι οι αγορές Buy Now Pay Later διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην ενίσχυση των ιστοσελίδων των συνεργατών μας με λευκή ετικέτα για να κάνουν τα ταξίδια πιο προσιτά. Μάλιστα, ορισμένοι αναφέρουν ότι η πλειοψηφία των ταξιδιωτών τους επιλέγουν να αναβάλουν την πληρωμή τους ή να κατανείμουν το ποσό σε μια σειρά δόσεων”, ανέφερε η Emilie Dumont, διευθύνουσα σύμβουλος της Digitrips.

Σύμφωνα με την ίδια, όπως υποδηλώνουν οι αριθμοί, η ευελιξία πληρωμής στους ταξιδιώτες όχι μόνο διευκολύνει τη συσσωρευμένη ζήτηση για ταξίδια, αλλά τονίζει επίσης την ανάγκη για εξατομικευμένες προσφορές που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις πληρωμής των πελατών.

Η έκδοση 2022 του ευρωπαϊκού βαρόμετρου της FLOA – Kantar υπογραμμίζει την αυξανόμενη σημασία των ευκολιών πληρωμής στις καταναλωτικές συνήθειες των Ευρωπαίων. Η εστίαση στα ταξίδια σε αυτή τη μελέτη αποκάλυψε ότι τα ταξίδια αποτελούν στρατηγική κατηγορία για τους παρόχους BNPL, με το 35% των χρηστών να αξιοποιούν τη χρηματοπιστωτική υπηρεσία για την κράτηση ταξιδιωτικών συμφωνιών. Στη Γαλλία, την κύρια αγορά της Digitrips, το ποσοστό των χρηστών BNPL που επωφελούνται από καθυστερημένες ή κλιμακωτές πληρωμές ταξιδιών φτάνει το 44%.

Εν τω μεταξύ, μόλις οι μισοί (49%) από τους ερωτηθέντες του ευρωπαϊκού βαρόμετρου της FLOA-Kantar δήλωσαν ότι δεν θα ήταν σε θέση να πραγματοποιήσουν ορισμένες από αυτές τις αγορές χωρίς την ευελιξία που προσφέρει η υπηρεσία BNPL, γεγονός που υπογραμμίζει περαιτέρω την αυξανόμενη σημασία της χρηματοπιστωτικής υπηρεσίας στην προώθηση της ζήτησης σε ολόκληρο τον ταξιδιωτικό τομέα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *