Photo by cottonbro on Pexels

Τουριστικά brands “πειραματίζονται” στο TikΤok

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στον κόσμο του TikTok εισέρχονται τελευταία κορυφαία ταξιδιωτικά brands, σε μια προσπάθεια να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητά τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες.

Η Booking μόλις ξεκίνησε την πρώτη της καμπάνια στο TikTok, η Kayak και η Skyscanner, μόλις ξεκίνησαν να  “πειραματίζονται”, ενώ ενεργές στην πλατφόρμα είναι η Carnival Cruise Line, η Expedia, η Airbnb και Viator.

Η Booking.com ξεκίνησε την πρώτη της καμπάνια με επίκεντρο το TikTok, με την ονομασία TikTokMadeMeBookIt, στις 20 Ιουλίου. Η εταιρία χαρίζει επτά ταξίδια. Για να έχουν δικαίωμα να κερδίσουν, οι χρήστες του TikTok πρέπει να ζουν στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία ή την Ιαπωνία, να κάνουν “like” στο βίντεο, να ακολουθούν το @bookingcom – και να είναι σε θέση να φύγουν μέσα σε 48 ώρες.

Κάνοντας το ντεμπούτο της στο TikTok, η Booking.com έχει σαν στόχο να εμπνεύσει τους ανθρώπους να ταξιδέψουν, να δημιουργήσει θετικές αλληλεπιδράσεις με το εμπορικό σήμα και να τους πείσει να θεωρούν το εμπορικό σήμα ως τον ηγέτη στα ταξίδια, όπως λέει η Laura Kaye, διευθύντρια κοινωνικών μέσων της Booking.com.

“Η κοινότητα του TikTok ασχολείται ήδη ενεργά με το ταξιδιωτικό περιεχόμενο – το #travel έχει περισσότερες από 90 δισεκατομμύρια προβολές – οπότε είναι φυσικό για την Booking.com να συμμετέχει ενεργά σε αυτό”, λέει η κα. Kaye.

Η εμπειρία της εταιρίας στην εφαρμογή αφορά τόσο μια ευκαιρία για την Booking.com να μάθει για τους χρήστες του TikTok, όσο και για τους χρήστες της εφαρμογής να μάθουν για την Booking.com.

Η κα. Kaye θεωρεί ότι το βίντεο είναι μια ιδιαίτερα αποτελεσματική μορφή για την προώθηση ταξιδιωτικών brands. “Μπορείτε πραγματικά να μεταφέρετε την εμπειρία ενός ταξιδιού -από την πτήση, τη διαμονή, μέχρι ένα ελαφρύ αεράκι στο ηλιοβασίλεμα, καθισμένοι δίπλα στην πισίνα, πίνοντας ένα παγωμένο ποτό”, υπογραμμίζει.

Η Booking.com συνεργάζεται με influencers, που αναφέρονται επίσης ως “εκπρόσωποι”, τους οποίους η εταιρία τυπικά ορίζει ως έχοντες ένα εκατομμύριο ή περισσότερους followers.

“Πληρώνουμε τους influencers για να διηγηθούν στην κοινότητά τους μηνύματα με επίκεντρο την Booking.com”, λέει η ίδια και προσθέτει: “αλλά τους ζητάμε να διηγηθούν την ιστορία με τον τρόπο που το κοινό τους θα ενδιαφερόταν περισσότερο να ακούσει”.

Το διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο συνεργάζεται επίσης με δημιουργούς περιεχομένου, οι οποίοι έχουν κοινό κάτω των 100.000 ατόμων. Οι δημιουργοί περιεχομένου θα παράγουν και θα μοιράζονται περιεχόμενο στο κανάλι TikTok της Booking και όχι στα δικά τους κανάλια.

Άλλα brands “ανακαλύπτουν” το TikTok

Για την Kayak, που ανήκει επίσης στην Booking Holdings, η στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρίας είναι “να συναντά τους ταξιδιώτες όπου κι αν βρίσκονται, και αυτό σημαίνει όλο και περισσότερο TikTok”, λέει ο Matt Clarke, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Kayak στη Βόρεια Αμερική. Στόχος της Kayak, λέει οk.  Clarke, είναι να συνδεθεί με νέα κοινά – ταξιδιώτες, που δεν θα σκέφτονταν tην Kayak όταν σχεδιάζαν ένα ταξίδι.

“Βρισκόμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες της δοκιμής και της εκμάθησης του τι έχει απήχηση στους ταξιδιώτες μας, οπότε η προσέγγισή μας είναι σε μεγάλο βαθμό οργανική, με στόχο την κλιμάκωση όπου βρούμε επιτυχία”, λέει ο ίδιος.

Ο κ. Clarke παρομοιάζει το TikTik με το Facebook όταν πρωτοξεκίνησε: “Χρειάστηκε να κάνουμε κάποιες σημαντικές δοκιμές για να μάθουμε πώς να το χρησιμοποιούμε για να προωθήσουμε τις κρατήσεις και αυτός θα είναι ο στόχος μας και εδώ. Οι άνθρωποι έρχονται στο TikTok για ψυχαγωγία, και έτσι προσπαθούμε να τους  παρουσιάσουμε τις υπηρεσίες μας µέσω των βίντεό µας”.

Ο ίδιος επισημαίνει μια επιτυχημένη καμπάνια από το φετινό Super Bowl. Με τη βοήθεια των TikTokers, το βίντεο TikTok Super Bowl της Kayak έλαβε περισσότερες από 150.000 προβολές και 20.000 likes -“περισσότερα από όσα θα βλέπαμε αν το είχαμε κάνει σε άλλες πλατφόρμες”, λέει.

“Οι μέρες που δημιουργούσαμε μερικά τηλεοπτικά σποτ και απευθυνόμασταν στο 75% των ταξιδιωτών έχουν περάσει ανεπιστρεπτί”, λέει ο κ. Clarke. Και προσθέτει: “Επιμελούμαστε το περιεχόμενο ειδικά για το TikTok, με τρόπο που αφήνει να λάμψει η προσωπικότητα της μάρκας μας”.

Το μάρκετινγκ της Kayak ήταν πάντα “αιχμηρό” και χρησιμοποιούσε χιούμορ, το οποίο ” θα λειτουργήσει προς όφελός μας στο TikTok “, λέει ο κ. Clarke.

Ο Matt Lupoli, ανώτερος διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Carnival Cruise Line, λέει ότι η εταιρία δημιουργεί βίντεο στο TikTok για να προσελκύσει νέο κοινό στην κρουαζιέρα και την Carnival. Τα βίντεο που καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο εν πλω είναι οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις της εταιρίας.

“Επικεντρωνόμαστε πολύ στο να μεταφέρουμε στο TikTok την ίδια ενέργεια που οι επισκέπτες μας ανακαλύπτουν στο πλοίο από τους διευθυντές κρουαζιέρας και τη Fun Squad (οικοδεσπότες δραστηριοτήτων και αθλημάτων)”, λέει ο κ. Lupoli. “Ακόμα και αν δεν βρίσκεστε αυτή τη στιγμή σε ένα από τα πλοία μας, θέλουμε να προκαλέσουμε το ίδιο χαμόγελο στο πρόσωπό σας, και το TikTok είναι ένας τρόπος για να το κάνουμε αυτό”, επισημαίνει.

Η Skyscanner είναι ένα ακόμη brand που βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο εξερεύνησης της εφαρμογής κοινής χρήσης βίντεο. Σύμφωνα με έναν εκπρόσωπό της, το TikTok είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθεί κανείς με τους ταξιδιώτες στη φάση της ανακάλυψης του ταξιδιού τους. Η επωνυμία metasearch δεν έχει αναρτήσει ακόμη βίντεο, αλλά σχεδιάζει να ξεκινήσει το κανάλι της στο TikTok εσωτερικά και με influencers.

“Θέλουμε το Skyscanner να είναι πρώτο στο μυαλό των ταξιδιωτών όταν αρχίζουν να σκέφτονται να κάνουν διακοπές, ιδιαίτερα καθώς οι πτήσεις είναι συχνά ένα από τα πρώτα στοιχεία που εξετάζουν οι ταξιδιώτες όταν αποφασίζουν ποιον συγκεκριμένο προορισμό θα επισκεφθούν”, λέει ο εκπρόσωπος της εταιρίας.

Άλλες μάρκες που δραστηριοποιούνται στο TikTok είναι η Expedia.com, η Airbnb και η Viator.

 

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *