Photo by George Pak on pexels

Travelzoo: City breaks “ψηφίζουν” οι Βρετανοί | Υπερτερούν για πρώτη φορά των διακοπών στην παραλία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα ταξίδια στην πόλη ξεπέρασαν την πρόθεση των Βρετανών ταξιδιωτών για διακοπές στην παραλία, όπως διαπιστώνει η έρευνα καταναλωτών του Travelzoo, με τους περισσότερους παραθεριστές να εμφανίζονται δεκτικοί στην επίσκεψη νέων προορισμών.

Η έρευνα του κορυφαίου παρόχου ταξιδιωτικών και ψυχαγωγικών προσφορών στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε 1.807 μέλη του Travelzoo ανέδειξε επίσης μια μεγάλη ευκαιρία για τις πωλήσεις του 2024, καθώς μόνο το 20% των ερωτηθέντων έχει ήδη κάνει κράτηση για το επόμενο έτος.

Άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Μετά τα ταξίδια στην πόλη, τα οποία επιλέχθηκαν από το 68% των ερωτηθέντων, τα πιο δημοφιλή ταξίδια είναι τα ταξίδια στην παραλία (60%), ακολουθούμενα από τις επισκέψεις σε πολιτιστικά ή ιστορικά αξιοθέατα και τις εμπειρίες (49%). Η κρουαζιέρα έπεται στην τέταρτη θέση, με επόμενα τα ταξίδια με τρένο, τις ξεναγήσεις, τα οδικά ταξίδια και τα ταξίδια με έμφαση στη γαστρονομία και την οινογευσία.
  • Όταν ρωτήθηκαν τι θα ήθελαν να κάνουν στις διακοπές τους, το 46% απάντησε ότι θα ήθελε να επισκεφθεί κάποιο νέο μέρος. Σε ποσοστό 39% δεν είχαν καμία προτίμηση και ήταν δεκτικοί σε ιδέες, ενώ ποσοστό 15% θα επισκέπτονταν κάποιο μέρος που γνωρίζουν και αγαπούν.
  •  Τα μέλη δίνουν επίσης προτεραιότητα στα ταξίδια αναψυχής (74%) και οι περισσότεροι προσβλέπουν στο να χαλαρώσουν και να ξεφύγουν από την καθημερινότητα (44%), όπως ανέφερε ο ιστότοπος. Αυτό επιβεβαιώνει τα πρόσφατα αποτελέσματα δημοσκόπησης σε 10.000 καταναλωτές από την εταιρία υπηρεσιών πληροφορικής Accenture, η οποία έδειξε ότι το 73% θα ξόδευε το διαθέσιμο εισόδημά του σε ταξίδια έναντι των επισκευών στο σπίτι και του φαγητού έξω, τους επόμενους 12 μήνες.
  • Όταν ρωτήθηκαν τι κάνουν οι καταναλωτές για να διευρύνουν τον προϋπολογισμό των διακοπών τους, το 65% δήλωσαν στο Travelzoo ότι αναζητούν προσφορές, το 62% είπαν ότι ταξιδεύουν εκτός της περιόδου αιχμής, το 34% ότι κάνουν διακοπές all-inclusive και το 19% ότι επιλέγουν καταλύματα με δυνατότητα προετοιμασίας γευμάτων.
  • Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (54%) σχεδιάζουν τουλάχιστον δύο ακόμη ταξίδια φέτος. Όταν ρωτήθηκαν για τα ταξίδια του επόμενου έτους, το 80% δεν είχαν ακόμη κλείσει διακοπές. Από το 20% των καταναλωτών που έχουν κάνει κράτηση, η συντριπτική πλειοψηφία (90%) προτίθεται να πραγματοποιήσει περισσότερα από ένα ταξίδια το επόμενο έτος.
  • Από εκείνους που δεν έχουν κάνει ακόμη κράτηση, σε ποσοστό 25% δήλωσαν ότι βρίσκονται στο στάδιο της έρευνας και το 30% ότι δεν έχουν ακόμη στο μυαλό τους κάποιον προορισμό.
  • Όσον αφορά τον υπεύθυνο τουρισμό, η κορυφαία σκέψη αφορά τον υπερτουρισμό, με το 47% των καταναλωτών να θέλει να τον αποφύγει. Επίσης, οι συμμετέχοντες στην έρευνα είπαν ότι θα ήθελαν να κάνουν τα ψώνια τους στην τοπική αγορά, με το 44% να επιθυμεί να γευματίσει στις τοπικές επιχειρήσεις.
  • Ακριβώς κάτω από τους μισούς ερωτηθέντες (45%) δήλωσαν ότι προτιμούν να κλείσουν ένα πακέτο που περιλαμβάνει ξενοδοχείο, πτήσεις ή/και μεταφορές, ενώ σε ποσοστό 21% προτιμούν να οργανώσουν μόνοι τους τις διακοπές τους και το 34% δεν έχουν κάποια προτίμηση.

Σε δηλώσεις τους ο James Clarke, γενικός διευθυντής του Travelzoo, στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά και δείχνουν την επιθυμία για ταξίδια και νέες εμπειρίες.

“Είναι μια καλή χρονιά μέχρι στιγμής. Ανυπομονούμε να δούμε τι θα φέρουν οι επόμενοι έξι μήνες. Νομίζω ότι οι καταναλωτές θα είναι πολύ επιλεκτικοί και αα σκέφτονται πού ξοδεύουν τα χρήματά τους”, είπε ο κ. Clarke, προβλέποντας ότι θα υπάρξει μία περίοδος πρώιμων κρατήσεων για το 2024.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *