tripadvisor

Tripadvisor: 1 δισ. κριτικές και νέα έρευνα | “Μεγαλύτερες” οι κριτικές του | Ποια ξενοδοχεία και εστιατόρια συγκέντρωσαν τις περισσότερες | Πόσες επιχειρήσεις έκλεισαν και λόγω Covid

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Tripadvisor, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ταξιδιωτικών προσανατολισμών στον κόσμο, ανακοίνωσε σήμερα ότι η κοινότητα ταξιδιωτών της επέτρεψε στην εταιρεία να φτάσει σε ένα σημαντικό και ιστορικό ορόσημο στο Διαδίκτυο: 1 δισ. κριτικές και απόψεις .

Η Tripadvisor ιδρύθηκε πριν από 22 χρόνια από τον σημερινό πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Stephen Kaufer, και τους Langley Steinert, Nick Shanny και Tom Palka.

Έφθασε στο απίστευτο ορόσημο, λίγα μόλις χρόνια μετά την ανακοίνωση ότι είχε φτάσει το μισό δισεκατομμύριο κριτικές και απόψεις, το 2017. Νέα έρευνα δείχνει ότι σήμερα η πλατφόρμα Διαδικτύου παραμένει ο σημαντικότερος διαδικτυακός προορισμός κριτικών για εκατομμύρια καταναλωτές και επιχειρήσεις.

Το Tripadvisor έχει γίνει μια μάρκα που είναι αξιόπιστη, γνωστή και αγαπημένη σε όλο τον κόσμο. Είναι ένας πόρος στον οποίο βασίζονται εκατομμύρια ταξιδιώτες και πελάτες για να τους ενημερώσει σχετικά με το πού να μείνουν, τι να φάνε, τι να κάνουν και πώς να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα ταξίδια τους — όλα βασισμένα στην καθοδήγηση μιας κοινότητας συντελεστών.

“Είμαστε τόσο ευγνώμονες για τη συνεισφορά που έχει κάνει η κοινότητα του Tripadvisor τα τελευταία 22 χρόνια. Οι αξιόπιστες κριτικές και οι απόψεις των ταξιδιωτών είναι η καρδιά και η ψυχή της πλατφόρμας και βοηθούν να γίνουν όλοι καλύτεροι ταξιδευτές, επιτρέποντας σε εκατομμύρια επιχειρήσεις να ανθίσουν και να οδηγήσουν τρισεκατομμύρια δολάρια σε οικονομική αξία σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Stephen Kaufer.

Για να τιμήσει την περίσταση, το Tripadvisor δημοσίευσε νέα έρευνα με τίτλο The Power of Reviews. Αυτή η ανάλυση σχετικά με το περιεχόμενο κριτικών στην πλατφόρμα του Tripadvisor δείχνει γιατί οι μακροχρόνιες κριτικές της εταιρείας είναι ποιοτικά υψηλότερες από άλλες πλατφόρμες κριτικών, ειδικά όταν πρόκειται να επηρεάσουν τις αποφάσεις κρατήσεων.

Οι κριτικές του Tripadvisor είναι 3 φορές μεγαλύτερες από τις κριτικές που βρίσκονται σε κορυφαίους ιστότοπους ταξιδιωτικών πρακτόρων στο διαδίκτυο και μηχανές αναζήτησης, με τη μέση διάρκεια μιας κριτικής καταλύματος να ανέρχεται στους 688 χαρακτήρες . Είναι η λεπτομέρεια που παρέχουν αυτές οι μακροσκελείς κριτικές που προσφέρουν στους ταξιδιώτες τόσο ανεκτίμητη καθοδήγηση. Αυτό, μαζί με την αίσθηση της κοινότητας που προσφέρει το Tripadvisor στα εκατομμύρια που έρχονται στην πλατφόρμα κάθε μήνα, έχει παίξει τεράστιο ρόλο στην ώθηση της εκπληκτικής ανάπτυξης του περιεχομένου του, φτάνοντας το 1 δισεκατομμύριο κριτικές και απόψεις και δεύτερον, διπλασιάζοντας τις μόλις σε 5 χρόνια, αντί 17 χρόνια που χρειάστηκε το “πρώτο μισό”.

Μια ματιά πίσω και μερικά διασκεδαστικά γεγονότα για το πρώτο δισεκατομμύριο

Για τον εορτασμό της επίτευξης αυτού του ορόσημου, το Tripadvisor έχει συγκεντρώσει μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά σχετικά με το περιεχόμενο που έχει υποβληθεί στην πλατφόρμα τις τελευταίες δύο δεκαετίες:

  • Το κατάλυμα με τις περισσότερες κριτικές όλων των εποχών: Luxor Hotel & Casino στο Λας Βέγκας, Νεβάδα , με περισσότερες από 48.000 κριτικές.
  • Το εστιατόριο με τις περισσότερες κριτικές όλων των εποχών: Pastéis de Belém στη Λισαβόνα, Πορτογαλία , με περισσότερες από 52.600 κριτικές.
  • Το αξιοθέατο με τις περισσότερες κριτικές: Basílica de la Sagrada Familia στη Βαρκελώνη, Ισπανία , με πάνω από 164.000 κριτικές.
  • Η μεγαλύτερη κριτική στα αγγλικά που γράφτηκε ποτέ στο Tripadvisor: 17.241 λέξεις που γράφτηκαν από τον @The_Budges σχετικά με τη διαμονή τους στο Hotel Playa Pesquero Resort στην Κούβα .
  • Ο πιο παραγωγικός κριτικός του Tripadvisor: 82manuelal από την πόλη του Λουξεμβούργου , ο οποίος έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 7.000 κριτικές από τότε που έγινε μέλος του Tripadvisor το 2015.
  • Αριθμός αναρτήσεων στα φόρουμ του Tripadvisor: 89.426.160 δημοσιεύσεις (και συνεχίζονται).
  • Η πρώτη ανάρτηση στο φόρουμ: υποβλήθηκε στις 26 Αυγούστου 2004 και εξακολουθεί να είναι ορατή σήμερα .
  • Το μεγαλύτερο ενεργό νήμα σε ένα φόρουμ προορισμού του Tripadvisor: ” Πόσες μέρες μέχρι το Maui ??? ” στο φόρουμ της Lahaina, με 6.809 απαντήσεις και χρονολογείται από τις 4 Οκτωβρίου 2006 .
  • Πεινά κανείς; Τα τρία πιο αναφερόμενα πιάτα στις κριτικές εστιατορίων:
    • Πίτσα (10.400.980 αναφορές)
    • Πίτα (8.467.574 αναφορές)
    • Σαλάτα (7.374.595 αναφορές)
  • Ο ταξιδιώτης που έχει δημοσιεύσει τις περισσότερες υποβολές φωτογραφιών: PaoloRiccardoCarrara , ο οποίος είναι από τη Ρώμη και έχει συνεισφέρει με 102.272  υποβολές, συνολικά 313.651 φωτογραφίες.
  • Το βραβείο για το πιο πολυταξιδεμένο μέλος του Tripadvisor: damienstack , που έχει δημοσιεύσει κριτικές για 176 διαφορετικές χώρες . Είναι από το Listowel στην κομητεία Kerry της Ιρλανδίας και έχει επισκεφθεί και τις 193 χώρες του κόσμου!

Και, στη συνέχεια, υπάρχουν οι κριτικές από ταξιδιώτες που δεν «κατάλαβαν» τα εμβληματικά μέρη που σχολίαζαν…

Το Power of Reviews

Το Tripadvisor συνεχίζει να βοηθά εκατομμύρια ταξιδιώτες να λαμβάνουν ταξιδιωτικές αποφάσεις κάθε μήνα. Μετά από 22 χρόνια, η πλατφόρμα μπορεί πλέον να υπερηφανεύεται για 1 δισεκατομμύριο κριτικές και απόψεις, αλλά πώς συγκεντρώνεται το Tripadvisor όσον αφορά τη συνάφεια μεταξύ των σημερινών ταξιδιωτών ή των εκατομμυρίων επιχειρήσεων που συνεχίζει να εξυπηρετεί;

Για να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις και πολλά άλλα, το Tripadvisor δημοσίευσε τα αποτελέσματα της μελέτης Power of Reviews. Το 2021, το Tripadvisor, σε συνεργασία με μια εταιρεία έρευνας αγοράς, εξέτασε 9.000 καταναλωτές σε πέντε χώρες — ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία , Σιγκαπούρη και Αυστραλία — για να βρει τον τρόπο με τον οποίο διαφορετικοί τύποι κριτικών επηρεάζουν τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Μερικά από τα βασικά ευρήματα από τη μελέτη περιλαμβάνουν:

  • Από όλα τα είδη των τύπων σχολίων στο Tripadvisor και σε άλλες πλατφόρμες κριτικών — αξιολογήσεις, αποσπάσματα και περιγραφικές κριτικές μεγάλης μορφής — το 40% των ταξιδιωτών είπε ότι το περιεχόμενο μιας κριτικής (μια μακροσκελής περιγραφής) είχε μεγαλύτερη σημασία κατά την ανάγνωση κριτικών.
  • Το Tripadvisor κερδίζει έναντι άλλων πλατφορμών αυτής της κατηγορίας, με το 100% των κριτικών καταλυμάτων στην πλατφόρμα να είναι μακροχρόνιες κριτικές.
  • Το 88% των ερωτηθέντων αξιολόγησε τις μακροσκελείς κριτικές ως υψηλής ή πολύ υψηλής ποιότητας.
  • Ανάμεσα σε αποσπάσματα, αξιολογήσεις με συννεφάκια και μακροσκελείς κριτικές, το 76% προτιμά μακροσκελείς κριτικές όταν κάνει κράτηση καταλυμάτων, το 74% προτιμά μακροσκελείς κριτικές όταν ερευνά εστιατόρια και το 69% προτιμά μακροσκελείς κριτικές όταν εξερευνά αξιοθέατα.
    • Αυτό μεταφράζεται σε υψηλότερη τάση κράτησης: το 68% είναι πιο πιθανό να κάνει κράτηση αφού διαβάσει μια μακρά κριτική.
  • 3 στους 4 ερωτηθέντες είπαν ότι οι διαδικτυακές κριτικές ήταν «εξαιρετικά ή πολύ σημαντικές» κατά τη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων. Αυτό ισχύει γενικά για καταλύματα (82%), αξιοθέατα (77%) και εστιατόρια (70%)

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη Power of Reviews ΕΔΩ,

Πόσες επιχειρήσεις έκλεισαν – ‘Write a Review Day’ στις 3 Μαΐου 2022

Μόνο τους πρώτους 10 μήνες του 2020, η τουριστική βιομηχανία έχασε 935 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα παγκοσμίως λόγω της πανδημίας*. Δυστυχώς, ως αποτέλεσμα, περισσότερες από 350.000 επιχειρήσεις στο Tripadvisor έχουν αναφερθεί ως κλειστές από τον Μάρτιο του 2020 . Τα καλά νέα είναι ότι την ίδια περίοδο, περισσότερες από 1.263.031 νέες επιχειρηματικές καταχωρίσεις εμφανίστηκαν στο Tripadvisor.

Για να τιμήσει την επίτευξη του απίστευτου ορόσημου του 1 δισεκατομμυρίου κριτικών και απόψεων, το Tripadvisor εγκαινιάζει την Ημέρα Γράψε μια Κριτική, η οποία έχει οριστεί για τις 3 Μαΐου 2022 και στη συνέχεια κάθε πρώτη Τρίτη του Μαΐου.

Για να λάβετε μέρος στην Ημέρα Γράψτε μια κριτική, κάντε κλικ εδώ για να δημοσιεύσετε μια κριτική. Δείξτε την υποστήριξή σας στον κλάδο των ταξιδιών και της φιλοξενίας κοινοποιώντας την κριτική σας στα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #WriteAReviewDay .

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *