Σύμφωνα με έρευνα της Ipsos MORI που χρηματοδοτήθηκε από τη TripAdvisor και η οποία εξέτασε 23.000 ερωτηθέντες από 12 αγορές, τέσσερις στους πέντε ανθρώπους λένε ότι η TripAdvisor τους κάνει να αισθάνονται πιο σίγουροι για τις κρατήσεις τους.
Τα ποσοστά
Το 70% επισήμανε ότι χρησιμοποιεί την TripAdvisor για τις χρήσιμες και περιγραφικές κριτικές της, το 62% για την ακρίβεια του περιεχόμενου και το 62% για τη ποικιλία του ταξιδιωτικού περιεχομένου.
Σύμφωνα με τη μελέτη, περισσότεροι από τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες (85%) πιστεύουν ότι οι κριτικές της TripAdvisor αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια την εμπειρία τους και το 72% λέει ότι πάντα διαβάζει σχόλια πριν αποφασίσει που να μείνει ή να φάει ή για δραστηριότητες.
Κατά την κράτηση των καταλυμάτων, τέσσερις από τους πέντε ταξιδιώτες (81%) λένε ότι πάντα διαβάζουν σχόλια πριν αποφασίσουν για το ταξίδι τοτς και σχεδόν οκτώ στους 10 χρήστες του TripAdvisor (79%) λένε ότι είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο με πιο θετικές κριτικές.
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (52%) λένε ότι ποτέ δεν θα κλείσουν ένα ξενοδοχείο με μηδενικές κριτικές.
Η πρόσφατη εμπειρία είναι επίσης σημαντική για τους ταξιδιώτες, ενώ το 78% δηλώνει ότι επικεντρώνεται στις πιο πρόσφατες κριτικές στην έρευνά τους.
Κατά μέσο όρο, οι χρήστες του TripAdvisor διαβάζουν εννέα κριτικές πριν αποφασίσουν να κλείσουν ένα ξενοδοχείο ή ένα εστιατόριο, όπου οι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (55%) λένε ότι διαβάζουν πολλαπλές κριτικές σε αρκετές σελίδες για να αποκτήσουν μια γενική άποψη. Περίπου το 39% λένε ότι αγνοούν τα ακραία σχόλια.
Τέλος, η μελέτη αποκάλυψε επίσης ότι οι ταξιδιώτες δεν γυρίζουν αποκλειστικά στη TripAdvisor για παράπονα: το 87% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θέλουν να μοιραστούν την καλή τους εμπειρία με τους άλλους ταξιδιώτες ως τον κύριο λόγο κριτικής.