traveling-640x360

ΕΡΕΥΝΑ Trivago: Οι Τάσεις της Ξενοδοχειακής Βιομηχανίας|Προφίλ ταξιδιώτη|ΠΙΝΑΚΕΣ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η trivago με την έρευνα της: «Τάσεις Ξενοδοχειακής Βιομηχανίας: Προφίλ ταξιδιώτη» παρουσιάζει τα κύρια ευρήματα της σχετικά με τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων σε ιστοσελίδες metasearch.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Η πλειονότητα των ταξιδιωτών στην Ευρώπη επιλέγουν προορισμούς πέραν των κορυφαίων 100.

Ειδικότερα, ενώ μπορεί να υπάρχει μεγάλη εστίαση στους κορυφαίους προορισμούς, οι λιγότερο συνηθισμένοι προορισμοί προσελκύουν επίσης σημαντικό αριθμό ταξιδιωτών.

Ενώ το 49% των αναζητήσεων που πραγματοποιήθηκαν στην trivago για την Ωκεανία αφορούν στους κορυφαίους 10 προορισμούς αυτής της ηπείρου, στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική το αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 23%.

trivagoΣε όλες τις περιοχές, η πλειονότητα των ταξιδιών πραγματοποιούνται στους κορυφαίους 100 προορισμούς, με εξαίρεση τα ταξίδια στην Ευρώπη, όπου η πλειονότητα (52%) των ταξιδιωτών επισκέπτεται προορισμούς εκτός των κορυφαίων 100. Αυτό δείχνει τη δημοτικότητα λιγότερο συνηθισμένων προορισμών στην Ευρώπη, σε σύγκριση με άλλες περιοχές.

Η προέλευση των ταξιδιωτών

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες σε όλες τις περιοχές είναι εγχώριοι. Ιδιαίτερα στη Λατινική Αμερική και την Ωκεανία,οι εγχώριοι ταξιδιώτες είναι η κυρίαρχη πηγή ταξιδιών.Ωστόσο, εντός της Ευρώπης πραγματοποιείται σημαντικός αριθμός ταξιδιών μεταξύ ευρωπαϊκών χωρών (36%).

Στη Βόρεια Αμερική, μεγαλύτερος αριθμός ταξιδιών πραγματοποιείται από άλλες ηπείρους, κυρίως από την Ευρώπη.Στην Ευρώπη πραγματοποιούνται τα περισσότερα εσωτερικά ταξίδια, ενώ η Βόρεια Αμερική έχει τους περισσότερους επισκέπτες από άλλες περιοχές.

Τα Σαββατοκύριακα ψηλά στις προτιμήσεις

Συνολικά, η πλειονότητα των ταξιδιών είναι σύντομης διαμονής, ενώ τα σαββατοκύριακα είναι η δημοφιλέστερη περίοδος. Ωστόσο, σημαντικός αριθμός ταξιδιωτών πραγματοποιεί ταξίδια και κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.Τα ταξίδια διαμονής μακράς διάρκειας αντιπροσωπεύουν ένα μικρότερο, αλλά εξαιρετικά πολύτιμο μερίδιο ταξιδιωτών.

Το 43% ταξιδεύουν το Σαββατοκύριακου και ένα άλλο 43% κάνει ταξίδια σύντομης διαμονής στις εργάσιμες ημέρες και  το 15% πραγματοποιεί αναζήτηση για διαμονή τουλάχιστον έξι ημερών.

Σημαντικό είναι επίσης ότι οι ταξιδιώτες που προέρχονται από προορισμούς εκτός της περιοχής είναι πιθανότερο να διαμείνουν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ή να πραγματοποιήσουν ταξίδια μεγάλης διάρκειας.

Ποια τα σημαντικά κριτήρια για τους ταξιδιώτες;

Το 54% αναζητά την τιμή, μετά τα αστέρια του ξενοδοχείου (29%), η αξιολόγηση των χρηστών (21%) και οι κορυφαίες παροχές (15%).

Είναι σαφές ότι η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στηνεπιλογή ξενοδοχείου. Ωστόσο, η μέση τιμή που επιλέγουν οι ταξιδιώτες χρησιμοποιώντας το φίλτρο τιμής είναι γενικά υψηλότερη σε σύγκριση με τη μέση τιμή την οποία καταλήγουν να επιλέξουν.

Η Λατινική Αμερική ήταν η μοναδική περιοχή όπου το φίλτροτης τιμής τοποθετήθηκε κοντά στη μέση τιμή click-out.Σε επίπεδο προορισμού, στις πόλεις με υψηλή μέση τιμήτο φίλτρο χρησιμοποιούνταν συνήθως για την εύρεση τιμών χαμηλότερων από τον μέσο όρο, ενώ σε φθηνότερους προορισμούς το φίλτρο της τιμής τοποθετήθηκε σε αρκετά υψηλότερο σημείο από τη μέση τιμή.

Το 78% των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησε το φίλτρο της αξιολόγησης πελατών επέλεξαν «Εξαιρετικό» ή «Πολύ καλό»Όταν οι ταξιδιώτες αναζήτησαν την ποιότητα του ξενοδοχείου, εκείνοι που χρησιμοποίησαν τα φίλτρα εστίασαν σε καταλύματα υψηλότερης ποιότητας.

Η πιο δημοφιλής επιλογή ως προς την αξιολόγηση με αστέρια ήταν τα τέσσερα ή περισσότερα αστέρια σε ποσοστό 37%.Συνολικά, το 87% εκείνων που χρησιμοποίησαν το φίλτρο επέλεξαν μία από τις εναλλακτικές με 3 ή περισσότερα αστέρια.

Σε ό,τι αφορά τις αξιολογήσεις πελατών, οι ταξιδιώτες ήταν ακόμη πιο διεισδυτικοί, καθώς το 46% επέλεξαν να εμφανιστούν μόνο τα ξενοδοχεία με αξιολόγηση «Εξαιρετικό» και το 78% είτε με αξιολόγηση «Πολύ καλό» είτε με αξιολόγηση «Εξαιρετικό».

Ποιες είναι οι κορυφαίες παροχές;

Εξετάζοντας τις κορυφαίες παροχές που αναζήτησαν οι ταξιδιώτες, η πιο δημοφιλής ήταν το συμπεριλαμβανόμενο πρωινό, το οποίο επέλεξε 33% των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησε τοφίλτρο κορυφαίων παροχών.Η πισίνα (21%) και το δωρεάν WiFi (20%) ήταν στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.

Η διάρκεια στη διαμονή

Οι ταξιδιώτες στη Λατινική Αμερική διέμειναν κατά μέσο όρο περισσότερο, με 3,5 διανυκτερεύσειςΟι ταξιδιώτες σε όλες τις ηπείρους διέμειναν κατά μέσο όρο για περίπου 3 διανυκτερεύσεις, με τους ταξιδιώτες στην Ωκεανία να εμφανίζουν ελαφρώς μικρότερη διάρκεια διαμονής -2,7 διανυκτερεύσεις- και τους ταξιδιώτες στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική να εμφανίζουν ελαφρώς μεγαλύτερη διάρκεια διαμονής -3,4 και 3,5 διανυκτερεύσεις αντίστοιχα.

Η δημοφιλέστερηπερίοδος ταξιδιού

Η κορυφαία ταξιδιωτική περίοδος στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική ήταν το καλοκαίρι κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.Στη Λατινική Αμερική υπήρχαν δύο περίοδοι με τα περισσότερα ταξίδια,μία τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο και μία τον Ιούλιο. Στην Ωκεανία δεν διαπιστώθηκε σαφής εποχικότητα.Η Ευρώπη έχει την πιο διακριτή τάση εποχικών ταξιδιών, με υψηλή κίνηση κατά τη θερινή περίοδο.

Πότε γίνονται οι κρατήσεις;

Οι ταξιδιώτες τείνουν να κάνουν κράτηση για τις διακοπές του Δεκεμβρίου αρκετά πρινΚατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση 51 ημέρες πριν από τη διαμονή τους. Σε όλες τις αγορές, η κράτηση για ταξίδια τον Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκε αρκετά πριν, κατά μέσο όρο 59 ημέρες πριν. Η υψηλής κίνησης θερινή περίοδος στην Ευρώπη ήταν επίσης άνω του μέσου όρου, καθώς η κράτηση για τα αντίστοιχα ταξίδια πραγματοποιήθηκε κατά μέσο όρο 56 ημέρες πριν.

Δείτε ολόκληρη την έρευνα της TRIVAGO, ΕΔΩ.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *