trivago_logo

Trivago: Τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μάρκετινγκ για τα ανεξάρτητα καταλύματα

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τον προηγούμενο μήνα, η Phocuswright δημοσίευσε τα ευρήματα από την τελευταία της μελέτη, για τα ανεξάρτητα καταλύματα.

Η έκθεση, η οποία είναι διαθέσιμη εδώ, αποκαλύπτει σημαντικά νέα στοιχεία για την κατάσταση των ανεξάρτητων ξενοδοχείων και καταλυμάτων στη σημερινή online αγορά, καθώς και πληροφορίες για τα κανάλια μάρκετινγκ που αποδεικνύονται τα πιο αποτελεσματικά στην προσέλκυση των κρατήσεών τους.

Ακολουθεί μια γρήγορη ματιά σε όσα αποκάλυψε η μελέτη, η οποία περιλαμβάνει περισσότερους από 1.000 ιδιοκτήτες και διαχειριστές ανεξάρτητων καταλυμάτων:

Το metasearch είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μάρκετινγκ για τα ανεξάρτητα καταλύματα

Η μελέτη διαπίστωσε ότι για τα ανεξάρτητα καταλύματα οι ιστοσελίδες κριτικών ταξιδιών και οι ιστοσελίδες metasearch είναι τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μάρκετινγκ σε ό,τι αφορά την προσέλκυση κρατήσεων.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 90% των ανεξάρτητων καταλυμάτων σκοπεύουν να συνεχίσουν ή να αυξήσουν τη χρήση metasearch στο μέλλον.

trivago_slide

Οι ξενοδόχοι επιλέγουν το metasearch, για να «εξασφαλίσουν προβολή» και να «προσελκύσουν απευθείας κρατήσεις»

Όταν ερωτήθηκαν γιατί χρησιμοποιούν το metasearch ως κανάλι μάρκετινγκ, οι αποκριθέντες στην έρευνα ανέφεραν διάφορους λόγους, όπως:

  • «Για να εξασφαλίσω ευρύτερη προβολή» 
  • «Για να προσελκύσω περισσότερες απευθείας κρατήσεις»
  • Λόγω του «Χαμηλότερου κόστους σε σύγκριση με άλλα κανάλια» και
  • «Για να αποκτήσω ανεξαρτησία από τις online ταξιδιωτικές εταιρείες» 

Δεδομένου ότι τα δύο τρίτα των ανεξάρτητων καταλυμάτων ήδη λαμβάνουν απευθείας κρατήσεις από το metasearch και το 42% σκοπεύουν να το χρησιμοποιήσουν περισσότερο για την κατανομή στο μέλλον, όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι το metasearch ικανοποιεί αυτές τις προσδοκίες.

Ειδήμονες της trivago και της Phocuswright συζήτησαν επίσης τα ευρήματα της έρευνας σε μεγαλύτερο βάθος και λεπτομέρεια στο πλαίσιο ενός πρόσφατου webinar.Οι ιδιοκτήτες, διαχειριστές και υπεύθυνοι προώθησης ανεξάρτητων καταλυμάτων που ενδιαφέρονται να προβάλλουν τα καταλύματά τους στην trivago, ένα κορυφαίο metasearch ξενοδοχείων παγκοσμίως, μπορούν να ανατρέξουν στο trivago Hotel Manager, για να μάθουν πώς θα ξεκινήσουν.

Tagged

1 σχόλιο στο “Trivago: Τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μάρκετινγκ για τα ανεξάρτητα καταλύματα

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *