TUI: Νέο ψηφιακό κανάλι ταξιδιωτικής έμπνευσης στο WhatsApp

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η TUI εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία ενημέρωσης του ταξιδιωτικού κοινού μέσω του WhatsApp, που με περισσότερους από δύο δισεκατομμύρια χρήστες, είναι ο κορυφαίος “αγγελιοφόρος” παγκοσμίως.

Οι ταξιδιώτες μπορούν πλέον να ακολουθούν την TUI στο WhatsApp και στην καρτέλα “Updates”, θα λαμβάνουν ενημερώσεις από την εταιρία, αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα, ανάμεσά τους  πληροφορίες για ταξιδιωτική έμπνευση, αυθεντικές ιστορίες από εργαζόμενους της TUI, κουίζ, καθώς και νέα για θέματα βιωσιμότητας.

Σημειώνεται ότι, εδώ και μερικές εβδομάδες, το WhatsApp προσφέρει επίσης ενημερώσεις σε media και εταιρίες τις οποίες οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν -και η TUI είναι μία από τις πρώτες εταιρίες που το εφαρμόζουν.

“Ο έγκαιρος εντοπισμός νέων τάσεων είναι ιδιαίτερα σημαντικός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η TUI είναι παρούσα σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης -αλλά το WhatsApp δεν ήταν εύκολο πεδίο για τα brands στο παρελθόν. Τώρα αυτό αλλάζει, και είμαστε η πρώτη μεγάλη ταξιδιωτική επωνυμία που συμμετέχει”, λέει ο Stefan Siemon, επικεφαλής Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και Ψηφιακής Επικοινωνίας του ομίλου TUI.

Με το WhatsApp, η TUI προσθέτει ένα ακόμη ψηφιακό κανάλι στη διεθνή στρατηγική στην ψηφιακή επικοινωνία που ακολουθεί. Το παγκόσμιο κανάλι θα μεταδίδει πληροφορίες στα αγγλικά. Οι ακόλουθοί του δεν θα μπορούν να απαντήσουν απευθείας, αλλά θα μπορούν να αντιδράσουν με ένα emoji.

Η TUI αναλαμβάνει πρωτοποριακό ρόλο στον τουριστικό κλάδο με αυτή τη νέα επικοινωνιακή πρόταση. Η λειτουργία του καναλιού της  στο WhatsApp παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2023. Σύμφωνα με τη μητρική εταιρία του WhatsApp, Meta, περίπου 30 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν την υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *