Τα ταξιδιωτικά γραφεία βρίσκονται και πάλι στο επίκεντρο, ιδίως στη Γερμανία, αλλά και σε άλλες, σημαντικές αγορές εξερχόμενου τουρισμού, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, κάτι που δείχνει να ενστερνίζεται η διοίκηση της TUI, με τον επικεφαλής της, Sebastian Ebel, να διατείνεται ότι είναι και πάλι στη μόδα.
Στο Ανόβερο, στην έδρα του κορυφαίου, γερμανικού, τουριστικού πράκτορα, υπάρχει μια ανανεωμένη συνειδητοποίηση του ποιος εξακολουθεί να παράγει το μεγαλύτερο μερίδιο των πωλήσεων στον tour operator και αυτά δεν είναι άλλα από τα ταξιδιωτικά γραφεία, με ένα εκπληκτικό μερίδιο 70%.
Το διαδίκτυο από μόνο του δεν είναι αρκετό
Από την οπτική γωνία της TUI, αυτό πρέπει να παραμείνει έτσι, διότι κανείς δεν θέλει ο ηγέτης της αγοράς να εξαρτάται από το Check 24, όπως συμβαίνει με άλλους tour operators. Και με 130 εκατομμύρια επισκέπτες πέρυσι, το TUI.com μπορεί να είναι το ισχυρότερο portal του tour operator στη Γερμανία, αλλά δεν είναι το μοναδικό.
“Ωστόσο, είναι σαφές ότι οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του παρελθόντος έχουν αλλάξει και η αλληλεπίδραση μεταξύ online και offline γίνεται όλο και πιο σημαντική”, όπως τονίζουν ο επικεφαλής της TUI, Sebastian Ebel και ο επικεφαλής πωλήσεων της TUI Γερμανίας, Benjamin Jacobi.
Σύμφωνα με τα δύο στελέχη, η σύζευξη online και offline πωλήσεων πρέπει να είναι απρόσκοπτη, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη για τον πελάτη. Επομένως, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να καθιερωθεί μια επιτυχημένη στρατηγική πανκαναλικής λειτουργίας μαζί με την οργάνωση πωλήσεων της ίδιας της εταιρίας και επίσης να υπάρξει στενή συνεργασία και εμπιστοσύνη με εξωτερικούς οργανισμούς πωλήσεων.
Μεγάλο άλμα στο βραβείο Globus
Η εικόνα της TUI ως ένας αξιόπιστος και εξαιρετικά σημαντικός συνεργάτης αντικατοπτρίζεται και στο βραβείο Globus Award, της γερμανικής ιστοσελίδας touristik aktuell. Στην ηλεκτρονική έρευνα για την καλύτερη εξυπηρέτηση μεταξύ των παρόχων υπηρεσιών ταξιδιωτικών γραφείων το 2022, τα ταξιδιωτικά γραφεία βαθμολόγησαν την TUI αρνητικά, με αποτέλεσμα ο tour operator να καταλάβει μόλις την όγδοη θέση, πίσω από την FTI Touristik.
Στη νέα έρευνα στα τέλη του 2023, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 3.000 ταξιδιωτικά γραφεία, η TUI κατάφερε να καλύψει σημαντικό έδαφος και μπορεί να μην έφτασε ακόμη στο βάθρο, αλλά η τάση δείχνει μια σαφή κατεύθυνση: ανοδική.