Υπόδειγμα καλής συνεργασίας…

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ





Τη μελέτη «Εκπόνηση σχεδίου μάρκετινγκ για την τουριστική προβολή Περιφέρειας Θεσσαλίας» προκειμένου να ενταχθεί και να υλοποιηθεί το αντίστοιχο έργο τουριστικής προβολής μέσω του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας, παρουσίασε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Ο κ. Αγοραστός ανέφερε συγκεκριμένα: «Η τουριστική προβολή της Περιφέρειάς μας είναι για μας πρώτη προτεραιότητα. Μετά από μια περίοδο διαβούλευσης με όλους τους αρμόδιους φορείς είμαστε σήμερα σε θέση να έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την πορεία που θα ακολουθήσουμε για τα επόμενα 2 χρόνια. Η μελέτη αυτή κινείται στην κατεύθυνση της ύπαρξης μίας σύγχρονης και ενιαίας στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η μελέτη «Εκπόνηση σχεδίου μάρκετινγκ για την τουριστική προβολή Περιφέρειας Θεσσαλίας» αποτελεί συγχρηματοδοτούμενο έργο της Τεχνικής Υποστήριξης της Εφαρμογής του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας το οποίο ολοκληρώθηκε και παραλήφθηκε από την Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας τον Φεβρουάριο 2011.

Για την εκπόνηση της μελέτης λήφθηκαν υπόψη τα εθνικά κείμενα στρατηγικού σχεδιασμού (Συνθετικό κείμενο για τον σχεδιασμό των παρεμβάσεων της προγραμματικής περιόδου 2007-2013 στον τομέα του τουρισμού, Κύρια σημεία της νέας Στρατηγικής Μάρκετινγκ και Branding του Ελληνικού Τουρισμού) ενώ πραγματοποιήθηκε διακίνηση ερωτηματολογίων και σειρά συναντήσεων και διαβουλεύσεων με τουριστικούς παράγοντες της Περιφέρειας Θεσσαλίας εκπροσωπώντας τόσο τον ιδιωτικό όσο και τον δημόσιο τομέα.

Τον Ιούλιο 2011 έγινε αναπροσαρμογή της μελέτης ως προς το Σχέδιο Δράσεων τουριστικής προβολής, μετά από συνεργασία της Περιφέρειας Θεσσαλίας με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, κο Κολέτσο, παρουσία στελεχών της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής και τοπικών τουριστικών παραγόντων. Το αναπροσαρμοσμένο σχέδιο δράσης έλαβε υπόψη τις κατευθύνσεις του ΕΟΤ για νέες δράσεις τουριστικής προβολής καθώς και τη δέσμευση για υποστήριξη του ΕΟΤ τόσο με υλικά μέσα (χρηματοδότηση) όσο και με παροχή τεχνογνωσίας. Η αναπροσαρμογή του σχεδίου μάρκετινγκ για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας κρίθηκε σκόπιμη προκειμένου αυτό να εναρμονιστεί με τον γενικό σχεδιασμό του ΕΟΤ και να ενισχυθεί η ενιαία κατεύθυνση στην τουριστική προβολή της χώρας και των περιοχών της.

Πρόσφατα το αναθεωρημένο σχέδιο δράσης επανυποβλήθηκε στο Υπουργείο Πολιτισμού Τουρισμού για να λάβει εκ νέου τη σύμφωνη γνώμη του. Εντός του μηνός Αυγούστου η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή θα δημοσιεύσει την πρόσκλησή της προς την Περιφέρεια Θεσσαλίας – δικαιούχο του έργου και η Περιφέρεια Θεσσαλίας θα υποβάλει πρόταση για ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ , με τη λήψη και της απάντησης του Υπουργείου.

Μπράβο σε όλους τους εμπλεκομένους και κυρίως στην Περιφέρεια και τον ΕΟΤ για την καλή συνεργασία, αλλά και για τα θετικά σχόλια που σε τέτοιες περιπτώσεις σπανίως…περισσεύουν, όπως γίνεται εδώ.

Και σε άλλα με υγεία για τους κ.κ. Κολέτσο και Αγοραστό…