©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ελλάδα “πρωταγωνιστεί” στη Μεσόγειο τη φετινή φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο | Μεγάλες οι προοπτικές της Κροατίας

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε “κυρίαρχο του παιχνιδιού” στην περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους αναδεικνύεται η Ελλάδα, σημειώνοντας τις καλύτερες επιδόσεις κατά τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες, σε σύγκριση με πέρυσι, έναντι τριών ακόμη προορισμών, της Ιταλίας, της Κροατίας και της Τουρκίας.

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Mabrian για τις τουριστικές προοπτικές της Μεσογείου και της Κροατίας κατά τη χαμηλή περίοδο, προβλέπεται ότι η Ελλάδα θα έχει την υψηλότερη τουριστική δραστηριότητα κατά τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες, έναντι των τριών προαναφερόμενων χωρών.

Από τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης, που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Tourism 365, που πραγματοποιήθηκε στο Toplice της Κροατίας πρόσφατα είναι, ότι, η Κροατία προβλέπεται να παρουσιάσει 10% αύξηση του τουρισμού από τον Σεπτέμβριο έως τις 24 Μαρτίου, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο,   με συγκεκριμένους μήνες να παρουσιάζουν αύξηση άνω του 20%.

Η Κροατία αναμένεται να ξεπεράσει την Ιταλία και την Τουρκία κατά τη διάρκεια αυτών των μηνών, αλλά δεν θα φθάσει στα επίπεδα της Ελλάδας.

Όπως προκύπτει από τη μελέτη, τα κίνητρα των ταξιδιωτών μετατοπίζονται από συμβατικά σε βιωματικά δραστηριότητες.

Στο πλαίσιο αυτό, στην Ελλάδα το 51% των ταξιδιωτών έλκονται από βιωματικές δραστηριότητες και το 49% από συμβατικές. Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Κροατία είναι 56% και 44%, στην Τουρκία 54% και 46% και στην Ιταλία 49% και 51%.

Το συνέδριο Tourism 365 συγκέντρωσε τόσο εκπροσώπους δημόσιων φορέων του τουριστικού τομέα, όσο κι εκπροσώπους μεγάλων επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα  για να συζητήσουν τις ευκαιρίες για τη διατήρηση της βιώσιμης τουριστικής δραστηριότητας σε ολόκληρη την περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Στο συνέδριο συμμετείχαν επίσης διακεκριμένοι διεθνείς ομιλητές, μεταξύ των οποίων ο Carlos Cendra, διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Mabrian, ο οποίος παρουσίασε τις προβλέψεις του σχετικά με τα δυνατά σημεία και τις ευκαιρίες του τουρισμού για τις χώρες της Μεσογείου.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *