ryanair

Το 90% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Μάϊο

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ryanair σήμερα (13 Ιουνίου), ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαΐου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει ψηλά στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 90% των πάνω από 66,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Μάιο
  • Μόνο 2 παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

H Ryanair μετέφερε πάνω από 11 εκατομμύρια πελάτες τον Μάιο,  με το 90% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 4ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Μάιος 2016 2017
Πτήσεις στην ώρα τους 89% 90%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 1.23 1.64
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.53 0.53
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *