Αυτή είναι η “ακτινογραφία” της γαλλικής αγοράς | Τι αναμένουμε φέτος από τη Γαλλία

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Αν υπάρχει ένας τομέας όπου το ‘’Ελλάς – Γαλλία συμμαχία’’ έχει νόημα ιδιαίτερα σήμερα, αυτός  είναι ο Τουρισμός. Ακόμα και όταν όλος ο κόσμος μιλούσε απαξιωτικά για την  Ελλάδα στο peak της οικονομικής κρίσης το 2013, οι Γάλλοι έδωσαν το παρόν στην χώρα μας,  για τις διακοπές τους και μάλιστα έμειναν σταθεροί με αυξανόμενα μεγέθη κάθε χρόνο.  Ακόμη και σήμερα, εν μέσω πανδημίας και καραντίνας στην Ελλάδα, ακούμε γαλλικά. Οι Γάλλοι δεν αγαπούν απλώς τις παραλίες μας, αλλά αγαπούν εμάς και την ηλιόλουστη χώρα μας”.

Αυτό τονίζει σε συνέντευξή του στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ο κ. Χρήστος Παναρέτου, γενικός διευθυντής του σπεσιαλίστα στην γαλλική αγορά Yalos Tours που τονίζει: “Τους αρέσουν πολύ τα ελληνικά νησιά με προτεραιότητα τις Κυκλάδες, Κρήτη, Ρόδο και Κέρκυρα. Είναι λαός με ευγένεια και κουλτούρα. Τους αρέσει το καλό φαγητό, το ωραίο κρασί, η θάλασσα και η ελληνική φιλοξενία , κάτι που η Ελλάδα τους το  προσφέρει απλόχερα. Γι’ αυτό και πολλοί έρχονται και ξανάρχονται στην χώρα μας  κάθε χρόνο”.

Τι αρέσει κ. Παναρέτου στους Γάλλους;

Η Αθήνα με την λαμπρή ιστορία της,  τους εμπνέει,  και ως επί το πλείστον , την επισκέπτονται πριν αναχωρήσουν για τα ελληνικά νησιά.

yalos Τους αρέσουν οι εκδρομές και οι επισκέψεις στους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς επίσης να εξερευνούν περιοχές , χωριά και μέρη που άλλοι τουρίστες δεν ενθουσιάζονται να πάνε.

Περιμένουν με ανυπομονησία να τους υποδείξουμε τους όρους και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θα μπορέσουν φέτος να μας επισκεφθούν και να νιώσουν ασφάλεια για τις διακοπές τους.

Η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις δυο  πρώτες θέσεις όσον αφορά στην προτίμηση των Γάλλων για διακοπές. Είναι ένα όνειρο ζωής να έρθουν να επισκεφθούν την Ελλάδα γιατί μαθαίνουν για την Ελλάδα από  μικροί  στο σχολείο , θαυμάζουν την ιστορία μας , την μυθολογία και τους  Έλληνες φιλοσόφους. Ανταγωνίστρια χώρα για μας φέτος θα είναι η Ισπανία  και ή  Πορτογαλία αφού έχουν κοινά σύνορα και είναι λογικό να μπορούν να έχουν πρόσβαση με το αυτοκίνητο.

Πως εξελίσσονται οι κρατήσεις;

Δεν γίνονται αρκετές  κρατήσεις ακόμα, λόγω του ανασταλτικού χαρακτήρα και της απροθυμίας των υποψηφίων επισκεπτών, η καθυστέρηση από τον πρόεδρο της Γαλλίας Εμμανουέλ  Μακρόν να δώσει το πράσινο φως για το πότε θα μπορέσουν να ταξιδέψουν. Οι μεταλλάξεις του ιού, η καθυστέρηση εφοδιασμού των εμβολίων και ο εμβολιασμός προς τους πολίτες έχουν καθυστερήσει. Μέχρι σήμερα στην  Γαλλία  έχουν  εμβολιαστεί τουλάχιστον 13.835.000 άτομα με μια  δόση, και μετράει γύρω στις 102.750 θανάτους από τον covid 19.

Ο ορισμός της ημερομηνίας έναρξης της σαιζόν στις 17 Μαΐου, βοήθησε τους tour operators  και τα γραφεία να αρχίζουν να προτείνουν την Ελλάδα για τις διακοπές.

ksd PRIMAGEL Γαλλία
adv

Οι Γάλλοι είναι ακόμα σε lockdown, η ημερομηνία για  και το άνοιγμα των συνόρων δεν έχει οριστεί, οι υγειονομικοί  δείκτες είναι ακόμα υψηλοί.  Αξίζει να σημειωθεί ότι τοπικοί φορείς από τουριστικούς προορισμούς στην Γαλλία κάνουν  προσπάθειες  να πείσουν  τον κόσμο να κάνει τις  διακοπές  του  στην Γαλλία.

Με ανοδική πορεία στην τελευταία δεκαετία η Γαλλική αγορά έφτασε το 2019 να μετράει για τον ελληνικό τουρισμό  περίπου 1.800.000  επισκέπτες. Δυστυχώς το 2020, χρονιά κορονοϊού δεν ξεπέρασαν τις 400.000 περίπου.

Η σεζόν το 2021 θα είναι επίσης δύσκολη και απρόβλεπτη  χρονιά . Η έναρξη υπολογίζεται προς τα μέσα Ιουνίου, και αυτό θα εξαρτηθεί από τις αποφάσεις θα παρθούν στις επόμενες μέρες από την γαλλική κυβέρνηση. Ο μήνας Μάϊος έχει χαθεί, τα γκρουπ έχουν ακυρωθεί και κάποια έχουν μεταφερθεί για Σεπτέμβριο και Οκτώβριο. Η διαδικασία με τον εμβολιασμό, τα μοριακά  τεστ που ίσως να χρειαστούν να κάνουν  στην Ελλάδα, ούτως ώστε να μπορέσουν  να επιστρέψουν  πίσω,  κάνουν  την κατάσταση πιο δύσκολη και τους πελάτες πιο διστακτικούς να αποφασίσουν. Πόσο θα μπορούσε να είναι κανείς σίγουρος ότι το ταξίδι του θα πραγματοποιηθεί όταν συνέχεια γίνονται ακυρώσεις ή  αλλαγές πτήσεων;

Ένα μεγάλο αγκάθι σε όλο αυτό είναι και η εξέταση PCR που θα πρέπει να κάνουν όλοι όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί και επιθυμούν να ταξιδέψουν.  Αυτό που θα το κάνει δυσκολότερο να τηρηθεί είναι ότι για να για να επιστρέψουν  στην χώρα τους, τους ζητάνε να  έχουν κάνει πάλι τεστ  PCR!!!   Με μεγάλη αγωνία καθημερινά μας συμβουλεύονται για το που θα μπορούν να κάνουν το τεστ, έτσι ώστε να μπορούν  να επιστρέψουν στην Γαλλία.

Μήπως θα πρέπει να προβλεφτεί κάποια  συμφωνία, με το Γαλλικό κράτος και μεταξύ των χωρών μας να υπάρχει η δυνατότητα να γίνεται εξέταση με self-test, κατά την είσοδο και αναχώρηση των τουριστών;

Ναι διότι κατ’ αυτόν τον τρόπο θα υπάρχει μια ευελιξία στην μετακίνηση που θα είναι ευεργετική για την άνοδο του Τουρισμού.

ΓαλλίαΕυχάριστο  είναι ότι έχουν προγραμματιστεί αρκετές  απευθείας πτήσεις προς την Ελλάδα  από  διάφορες  μεγάλες αεροπορικές εταιρείες,  γαλλικές και μη, καθώς επίσης και από εταιρείες χαμηλού κόστους, με αναχωρήσεις από αρκετά μεγάλες και σημαντικές πόλεις της Γαλλίας προς  τους  βασικούς  ελληνικούς  προορισμούς και τα νησιά. Αυτό μας δίνει μια ελπίδα, ότι ο κόσμος θα μετακινηθεί όσον αφορά στις διακοπές του,  όπως επίσης και το γεγονός ότι το 55%  των Γάλλων δήλωσε ότι θέλει να πάει διακοπές  το Καλοκαίρι για να ξεσκάσει λόγω της κατάστασης με την πανδημία .

Η Ελλάδα είναι ψηλά στις προτιμήσεις των Γάλλων. Αυτό με κάνει να  λέω ότι θα έχουμε μια σαιζόν που θα κινηθεί σε ρυθμό  “Μουσικής Συρτάκι” δηλαδή ξεκινάμε αργά και ανεβάζουμε ρυθμούς μέχρι την κορύφωσή της.

Οι συστάσεις που γίνονται από τα γραφεία των συνεργατών μας είναι να υπάρξει καλή ανταπόκριση από τα ξενοδοχεία με ελαστική πολιτική σε περίπτωση ακύρωσης του πελάτη λόγω  covid 19, καθώς  επίσης και να διατηρήσουμε ανταγωνιστικές τιμές. Έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας και χρειάζεται τουλάχιστον άλλες δύο με τρεις σαιζόν για να επανέλθουμε στα νούμερα του 2019.

Ποιοί είναι οι “παίχτες” στην γαλλική αγορά;

Ας δούμε ποιοι  είναι οι βασικοί  μεγάλοι οργανισμοί (τουρ-οπερειτορς) στην  γαλλική τουριστική αγορά :

Μετά την είσοδο του Ομίλου της TUI στην Γαλλική αγορά και την εξαγορά 3 μεγάλων  tour operators,  Marmara / Look Voyages / Nouvelles Frontiers, και το κλείσιμο της Jet Tours/ Thomas Cook France, έχουν μείνει :

Το Γκρουπ της ClubMed , Karavel /Promovacances/ Fram, το γκρουπ NG travel  / Boomenrang / Directour, καθώς επίσης , FTI Voyages, Thalasso No1, Heliades, Voyamar , Top Travel, και άλλοι μικρότεροι.

Υπάρχουν επίσης σημαντικές αλυσίδες γραφείων, μεμονωμένων  γραφείων και άλλων μικρότερων tour operators.

Η  πλειονότητα αυτών έχουν προγράμματα που περιλαμβάνουν την Ελλάδα.

Το βασικό  παραδοσιακό τουριστικό προϊόν που έχει  ανταπόκριση στον κόσμο είναι το hotel Club με γαλλική animation, και προορίζεται  για οικογένειες και για πελάτες που θέλουν να πληρώσουν ένα ποσό στο οποίο να συμπεριλαμβάνεται όλο το πακέτο, φαγητό, ποτά και διασκέδαση. Αρκετά ελληνικά  ξενοδοχεία  έχουν συνεργασία  με τους γαλλικούς  ομίλους – Τ.Ο..

Τι πρέπει να κάνουμε εμείς έτσι ώστε να προωθήσουμε την Χώρα μας στην Γαλλική αγορά;

Πρώτα απ’ όλα πρέπει ως επαγγελματίες του χώρου να συσπειρωθούμε, και μαζί με τους αρμοδίους φορείς του κράτους και τις τοπικές αρχές, να προχωρήσουμε σε ανάδειξη κατά κύριο λόγο των όχι μόνο των ήδη γνωστών και πιο δημοφιλών νησιών μας, αλλά και πολλών και πιο «παραμελημένων» μικρότερων προορισμών, όπως π.χ. τα Κύθηρα, η Ικαρία, η Αστυπάλαια, Σάμος, Λέσβος, Χίος, Λήμνος, Κάρπαθος, Καστελόριζο και άλλα μικρότερα νησιά.

Πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν μας , ότι η φετινή χρονιά δεν θα έχει, κάτι που είχαν οι προηγούμενες: Η  ψυχολογία του ταξιδιώτη έχει αλλάξει, ψάχνουν άλλους προορισμούς, δεν θέλουν μεγάλα ξενοδοχεία, προτιμούν μικρότερα  καταλύματα και μέρη με λιγότερο κόσμο για τις διακοπές τους. Θέλουν επαφή με την  φύση, να ζήσουν στην ύπαιθρο. Η Πελοπόννησος με την Αρκαδία, Λακωνία, αλλά και άλλες περιοχές όπως το Καρπενήσι, το Πήλιο, η Εύβοια, μπορούν  να συνδυάσουν το βουνό με την θάλασσα και πρέπει να αναδειχθούν.

Ποιος είναι ο ρόλος του γραφείου σας στην Γαλλική τουριστική  αγορά;

Τyalos  Γαλλίαο Υalos Tours είναι γαλλόφωνο γραφείο εισερχομένου τουρισμού από γαλλόφωνες χώρες καλύπτοντας υπηρεσίες σε όλη την Ελλάδα με δίκτυο συνεργατών  εδώ και 23 χρόνια. Έχουμε καταφέρει μετά  από επίπονες  προσπάθειες , καλή δουλειά  και σωστές  υπηρεσίες  να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σε περίπου 3500 μικρά γραφεία  και να προωθούμε την Ελλάδα και τα προγράμματα μας. Είμαστε εξειδικευμένοι σε προγράμματα ‘’α λα καρτ’’, για μεμονωμένους, γκρουπ και μικρά συνέδρια . Οι προσπάθειες μας είναι καθημερινές και πάντα με γνώμονα την σωστή παροχή υπηρεσιών  και  με όμορφες ιδέες και προγράμματα  για τα ταξίδια των πελατών τους.

Συμμετέχουμε σε εκθέσεις  και workshop σε βασικές  πόλεις της Γαλλίας κάθε χρόνο, προωθώντας  την Ελλάδα σαν προορισμό. Το γραφείο ως τόσο προωθεί και τον εναλλακτικό τουρισμό με επιτυχία και ανταπόκριση από τους συνεργάτες μας. Δημιουργήσαμε  πλατφόρμα κρατήσεων Β2Β  www.yalostours.net  με περίπου 3500 ξενοδοχεία και  πακέτα με διάφορα προγράμματα, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, transfer, με δυνατότητα για κρατήσεις  οnline  απ’ ευθείας και σε πραγματικό χρόνο, για  καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των συνεργατών μας. Στην ιστοσελίδα του γραφείου μας www.yalostours.com  επίσης μπορούν να δουν  πληροφορίες  και  περισσότερα από 1000 προϊόντα και προγράμματα στην γαλλική γλώσσα.

Έχουμε κρατήσει την επαφή με όλους τους συνεργάτες μας, ενημερώνοντας τους  για τις εξελίξεις με την πανδημία και την κατάσταση  όσον αφορά το  άνοιγμα του τουρισμού όλο αυτό το διάστημα. Πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει μία πολύ θετική εικόνα στην Γαλλία όσον αφορά την διαχείριση της πανδημίας στην Ελλάδα και αυτό εκπέμπει σιγουριά στον Γάλλο τουρίστα που σκέφτεται  να έρθει διακοπές στην Ελλάδα.

Βοηθήσαμε στην οργάνωση  της πρώτης virtual τουριστικής  έκθεσης  Γαλλία – Ελλάδα , τον περασμένο Μάρτιο με παρεμβάσεις  από την διευθύντρια του ΕΟΤ στο Παρίσι, στελέχη από μεγάλους tour operator, που προωθούν πολύ την Ελλάδα, στελέχη από αλυσίδες τουριστικών γραφείων και Γάλλων δημοσιογράφων που ασχολούνται στον Τουρισμό και μπορεί  κάποιος να την δει στο YouTube.

Τέλος θέλω να τονίσω ότι η Γαλλία είναι η χώρα με τις περισσότερες τουριστικές αφίξεις στον κόσμο, με περισσότερες από 89 εκατομμύρια διεθνείς αφίξεις τουριστών το 2018. Ακόμη είναι στην 3η θέση παγκοσμίως ως προς τα έσοδα, πίσω από την Ισπανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ η εγχώρια τουριστική κατανάλωση έφτασε το 7,4% του γαλλικού ΑΕΠ το 2018.

Tagged

1 σχόλιο στο “Αυτή είναι η “ακτινογραφία” της γαλλικής αγοράς | Τι αναμένουμε φέτος από τη Γαλλία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *