Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

Έρευνα: Ταξίδια επιλέγουν για δώρα οι Αμερικανοί τις φετινές γιορτές

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Αμερικανοί προτιμούν τα βιωματικά ταξιδιωτικά δώρα αυτή την περίοδο των γιορτών, σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Forbes Advisor.

Στην έρευνα συμμετείχαν 2.000 Αμερικανοί που διαθέτουν πιστωτικές κάρτες ταξιδιωτικής επιβράβευσης, οι οποίοι ερωτήθηκαν τι δώρα θα κάνουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα αυτόν τον χειμώνα.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 53% των Αμερικανών θα σκεφτόταν να μοιραστεί τις ταξιδιωτικές ανταμοιβές της πιστωτικής του κάρτας, όπως μίλια επιβράβευσης αεροπορικών εταιριών ή πόντους ξενοδοχείων, με κάποιον άλλο ως δώρο για τις γιορτές (είτε εξαργυρώνοντάς τις, είτε με άλλο τρόπο), ενώ το 56% έχει σκεφτεί να κάνει δώρο που σχετίζεται με ταξίδια για τις γιορτές.

Το ογδόντα οκτώ τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα απολάμβανε να λάβει ένα δώρο που σχετίζεται με ταξίδια. Μεταξύ των δώρων που σχετίζονται με τα ταξίδια στο πλαίσιο της έρευνας, τα αεροπορικά εισιτήρια είναι τα πιο επιθυμητά (25%), ενώ τα επόμενα δημοφιλή δώρα ήταν η διαμονή σε ξενοδοχείο (17%), τα μετρητά (16%), μια κρουαζιέρα (14%), οι δωροκάρτες που σχετίζονται με τα ταξίδια (13%), μια αποκλειστική ταξιδιωτική εμπειρία (7%) και ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο (4%).

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες θα προσέφεραν αυτά τα δώρα που σχετίζονται με ταξίδια κυρίως στους συζύγους, τα παιδιά ή τους γονείς τους (σε ποσοστό 70%). Ενώ, μόλις περίπου το 12% θα σκεφτόταν να χαρίσει κάτι σχετικό με τα ταξίδια στους φίλους του.

Οι νεότεροι ταξιδιώτες, που βρίσκονται στο ηλικιακό φάσμα 18 έως 25 ετών είναι πιο πιθανό να σκεφτούν να χαρίσουν ανταμοιβές ή πόντους ως δώρο, σε ποσοστό 64%, ενώ η δεύτερη υψηλότερη ομάδα είναι οι ταξιδιώτες ηλικίας 42 έως 57 ετών, σε ποσοστό 55%.

Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι οι νεότεροι ταξιδιώτες, οι οποίοι είναι τεχνολογικά ενημερωμένοι και προσανατολισμένοι στην εμπειρία, έχουν αξιοποιήσει τα προγράμματα ταξιδιωτικών ανταμοιβών ως έναν τρόπο όχι μόνο να επωφεληθούν οι ίδιοι, αλλά και να εξαγοράσουν διασκεδαστικές εμπειρίες για τους φίλους και την οικογένειά τους. Ενώ, η παλαιότερη γενιά είχε τον χρόνο να συγκεντρώσει περισσότερους πόντους από όσους χρειάζεται να εξαργυρώσει, επιλέγοντας να βοηθήσει το παιδί της με μελλοντικά έξοδα ταξιδιού ή να χαρίσει στους γονείς της μια διασκεδαστική εμπειρία διακοπών.

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα: Ταξίδια επιλέγουν για δώρα οι Αμερικανοί τις φετινές γιορτές

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *