airb

Η Airbnb “στοχεύει” τα επαγγελματικά ταξίδια

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι επιχειρηματίες ταξιδιώτες έχουν γίνει ένα σημαντικό μέρος των εσόδων της Airbnb, σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα.

Η εταιρεία λέει ότι το Airbnb for Work, το οποίο ξεκίνησε το 2014, έχει κάνει τριπλές κρατήσεις από το 2015 έως το 2016 και τριπλασιάζονται ξανά από το 2016 έως το 2017. Στην πραγματικότητα, η Airbnb αναφέρει ότι περίπου 700.000 εταιρείες έχουν εγγραφεί και έχουν κλείσει με την Airbnb for Work.

Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι η κατανομή των επιχειρήσεων που συνεργάζονται με την Airbnb για διανυκτέρευση είναι αρκετά διαφορετική – υπάλληλοι από μεγάλες επιχειρήσεις (5.000+ εργαζόμενοι) και υπάλληλοι από νεοσύστατες επιχειρήσεις και ΜΜΕ (ένας έως 250 εργαζόμενοι) διαχωρίζονται στο 40-40, των κρατήσεων με την Airbnb for Work, που θα μεταβούν σε μεσαίες επιχειρήσεις.

Τον Ιούλιο του 2017, η Airbnb άρχισε τη διάθεση των καταχωρίσεών της μέσω του SAP Concur, ενός εργαλείου που χρησιμοποιείται από πολλούς επαγγελματίες ταξιδιώτες. Η Airbnb υποστηρίζει ότι η ενσωμάτωση αυτή βοήθησε πολύ στην ανάπτυξη της Airbnb for Work, με τον Concur να βλέπει μια αύξηση της τάξης του 42% των εργαζόμενων που μισθώνουν καταλύματα μέσω της Airbnb από 2016 έως το 2017

Μια ενδιαφέρουσα τάση που έχει παρατηρήσει η Airbnb είναι ότι σχεδόν το 60% των ταξιδιών Airbnb for Work είχε περισσότερους από έναν φιλοξενούμενους.

“Μπορούμε να προσφέρουμε περιοχές για συνεργασίες, δίνοντας παράλληλα στους εργαζόμενους τον δικό τους ιδιωτικό χώρο”, δήλωσε ο David Holyoke, παγκόσμιος επικεφαλής των επιχειρηματικών ταξιδιών στην Airbnb. “Νομίζουμε ότι αυτό προσφέρει ένα πιο ουσιαστικό επαγγελματικό ταξίδι και εξοικονομεί χρήματα στην εταιρεία”.

Δεδομένης της τεράστιας ανάπτυξης του επιχειρηματικού τομέα, καθώς και της ευκαιρίας που αντιπροσωπεύει, η Airbnb ασχολείται με νέα δεδομένα για επαγγελματίες ταξιδιώτες. Στην πραγματικότητα, η Airbnb θα ξεκινήσει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους υπαλλήλους να αναζητούν καταχωρήσεις Airbnb σε συγκεκριμένη σελίδα του προορισμού τους.

Έτσι, για παράδειγμα, ένας υπάλληλος της Google μπορεί να ψάξει για το κατάλυμα του στο Google.Airbnb.com και ο ιστότοπος θα προσαρμοστεί για να ικανοποιήσει τις προτιμήσεις της Google, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών κοντά στο γραφείο, τον προϋπολογισμό της και άλλους παράγοντες.

Ενώ η ανάπτυξη έχει επιταχυνθεί, ο Holyoke εξακολουθεί να βλέπει την Airbnb for Work ως ευκαιρία να αναπτυχθεί. Είπε ότι οι καταχωρήσεις Airbnb for Work αντιπροσωπεύουν μόνο το 15% όλων των ταξιδιών Airbnb.

Όμως, η εισαγωγή των Brand Hotels με γνώμονα τις ανέσεις, όπως αυτές της Airbnb Plus, ανοίγουν το δρόμο για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες να προσανατολίζονται προς την Airbnb αντί για ένα επιχειρηματικό ξενοδοχείο.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *