Photo by Rachel Claire on Pexels

Amadeus: Τέσσερα νέα προφίλ ταξιδιωτών θα αναδυθούν έως το 2033

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα τέσσερα προφίλ των ταξιδιωτών του μέλλοντος, που θα κάνουν δυναμική είσοδο στο τουριστικό γίγνεσθαι μέσα στην επόμενη δεκαετία αποκαλύπτει η Amadeus στην τρίτη κατά σειρά παγκόσμια μελέτη της, με τίτλο “Traveller Tribes 2030”.

Η μελέτη, η οποία αποτυπώνει τον τρόπο που θα ταξιδεύουμε στο μέλλον, διεξήχθη από την εταιρία παγκόσμιων ερευνών Northstar Research Partners, σε δείγμα περισσοτέρων των 10.000 ταξιδιωτών, από 14 αγορές, και βασίστηκε επίσης σε συνεντεύξεις με ειδικούς, σε 5,8 εκατ. δεδομένα και σε τεχνικές ψυχογραφικής κατηγοριοποίησης.

Σύμφωνα με τη μελέτη, πολλοί ταξιδιώτες θα είναι ανοιχτοί σε νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες και θα θέλουν να ταξιδεύουν με πιο βιώσιμους τρόπους. Όμως, με ορισμένους ταξιδιώτες να ανησυχούν για τη διάδοση της τεχνολογίας και την αυξανόμενη ανάγκη για ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ο κλάδος πρέπει να συνεργαστεί για να διασφαλίσει ότι όλοι οι ταξιδιώτες θα επωφεληθούν από τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Ξεπερνώντας τους περιορισμούς της παραδοσιακής τμηματοποίησης, αυτή η ψυχογραφική προσέγγιση εντοπίζει τέσσερις βασικές Φυλές Ταξιδιωτών, που είναι πιθανό να κυριαρχήσουν το 2033:

-Ενθουσιασμένοι με τις νέες εμπειρίες: Αυτή η ομάδα έχει μια προσέγγιση του τύπου “δοκίμασε και δες” για τη ζωή και τα ταξίδια. Το 44% είναι άτεκνοι κι εργάζονται με μεσαίες έως υψηλές αποδοχές, ενώ έχουν ευέλικτες επιλογές εργασίας, γεγονός που τους επιτρέπει να εξερευνήσουν εύκολα τον κόσμο.

Έχουν την προσέγγιση YOLO (You only live once) και είναι πιο πιθανό από άλλους ταξιδιώτες να ενεργήσουν με βάση το ένστικτο, προτιμώντας λιγότερο προβλέψιμες και πιο συναρπαστικές εμπειρίες διαμονής.

Είναι επίσης ανοιχτοί στην τεχνολογία που τους βοηθά να “επιταχύνουν” ορισμένες πτυχές του ταξιδιού τους, με πολλούς να αναμένουν τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI) στο περιβάλλον του αεροδρομίου.

-Διαμορφωτές αναμνήσεων: Έχουν μια πιο απλουστευμένη προσέγγιση στα ταξίδια: να δημιουργούν αναμνήσεις και να επισκέπτεται μέρη.

Το 44% είναι ηλικίας 42 ετών και άνω και είναι συστηματικοί στις ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές.

Το μέλλον μπορεί να είναι μια τρομακτική προοπτική γι’ αυτούς. Τοποθετούν πρώτα τους ανθρώπους και δίνουν λιγότερη αξία στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα, καθησυχασμένοι από τις υπάρχουσες μεθόδους. Ωστόσο, παρά τον σκεπτικισμό τους για την τεχνολογία, είναι ενθουσιασμένοι με τις περιηγήσεις προεπισκόπησης εικονικής πραγματικότητας (VR) και επαυξημένης πραγματικότητας (AR), ενώ η πλειοψηφία αναμένεται να χρησιμοποιήσει περιηγήσεις VR πριν αγοράσει ένα ταξίδι.

-Ταξιδιωτικοί υποστηρικτές της τεχνολογίας: Πρόκειται για τους εταιρικούς ταξιδιώτες με μια προοδευτική προοπτική για τη ζωή.

Σε ποσοστό 48% είναι κάτω των 32 ετών και η προοπτική τους εκφράζεται συμβολικά από το πόσο τεχνολογικά ενήμεροι είναι. Ωστόσο, υπάρχει μια ασυμφωνία όσον αφορά το τι τους ενθουσιάζει και τι τους ανησυχεί γύρω από το μέλλον της τεχνολογίας και των ταξιδιών.

Ενώ πολλοί θέλουν να ταξιδεύουν με βιώσιμο τρόπο, φαίνεται ότι έχουν μεγαλύτερη συνείδηση των επιλογών βιωσιμότητας γύρω από τη μέθοδο του ταξιδιού τους, παρά του τόπου διαμονής τους.

-Πρωτοπόροι Ιχνηλάτες: Τα άτομα αυτής της ομάδας ζουν μια ζωή με γρήγορους ρυθμούς, αναζητώντας πάντα την επόμενη περιπέτειά τους.

Η ζωή τους βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με το 82% να είναι μεταξύ 23 και 41 ετών. Τους αρέσει να σχεδιάζουν, αλλά δεν φοβούνται το ρίσκο και είναι δεκτικοί σε νέες εμπειρίες.

Αυτή η ομάδα είναι πιο πρόθυμη από άλλες να αφήσει τη βιωσιμότητα να επηρεάσει τις αποφάσεις της. Είναι, επίσης, πολύ άνετοι στη χρήση όλων των εναλλακτικών μεθόδων πληρωμής το 2033, είτε μέσω κρυπτονομισμάτων, είτε σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας.

“Ως βιομηχανία θέλουμε να δημιουργήσουμε ταξιδιωτικές εμπειρίες που να είναι εμπνευσμένες και ταυτόχρονα να εμπνέουν. Και μπορούμε να το κάνουμε αυτό μόνο αν κατανοήσουμε τι θέλουν οι ταξιδιώτες τώρα και στο μέλλον. Καθώς κοιτάμε μπροστά, είναι σαφές ότι αυτό που θα απαιτήσει ο ενθουσιασμένος με τις εμπειρίες ταξιδιώτης θα είναι διαφορετικό από αυτό που απαιτεί ο διαμορφωτής αναμνήσεων”, είπε η επικεφαλής στον τομέα των ταξιιών της Amadeus, Decius Valmorbida.

Tagged

1 σχόλιο στο “Amadeus: Τέσσερα νέα προφίλ ταξιδιωτών θα αναδυθούν έως το 2033

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *