Αναβαθμίσεις ταξιδιών και κατοικιών “φιγουράρουν” στη λίστα των Αμερικανών για το 2022

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πολυτελή ταξίδια και αναβαθμίσεις σπιτιών αποτελούν τις πρώτες προτεραιότητες για τους Αμερικανούς το 2022, όπως διαπιστώνει η τελευταία Έκθεση Καταναλωτικών Δαπανών Affirm.

Το 80% των Αμερικανών ταξιδιωτών συμφωνεί ότι το 2022 θα είναι η χρονιά που θα κάνουν τις διακοπές των ονείρων τους, ενώ περισσότερο από το ένα τρίτο των Αμερικανών θα ξοδέψουν επίσης πολλά σε ανακατασκευή και ανακαίνιση σπιτιών.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) των Αμερικανών έχουν περισσότερους στόχους ζωής που ελπίζουν να επιτύχουν φέτος από ποτέ, σύμφωνα με την έκθεση. Αυτό συμβαίνει παρά τις οικονομικές ανησυχίες που σχετίζονται με τον πληθωρισμό -σχεδόν επτά στους 10 (66%) Αμερικανούς ανησυχούν για την αύξηση του κόστους.

Οι αναβαθμίσεις για ταξίδια και σπίτια είναι δύο από τις κορυφαίες προτεραιότητες για τους Αμερικανούς το 2022. Η εταιρία διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί (44%) ελπίζουν να ταξιδέψουν στο εσωτερικό το 2022 και ένα επιπλέον 39% ελπίζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό. Η συντριπτική πλειονότητα (80%) όσων ταξιδεύουν συμφωνούν ότι το 2022 θα είναι η χρονιά που θα κάνουν διακοπές με λίστα επιθυμιών και περισσότεροι από τους μισούς (54%) των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα από το συνηθισμένο στο επόμενο ταξίδι τους.

Το supermodel και επιχειρηματίας Ashley Graham συνεργάζεται με την Affirm για να βοηθήσει τους καταναλωτές να λαμβάνουν έξυπνες, οικονομικές αποφάσεις όταν κάνουν κράτηση για ένα πολυαναμενόμενο ταξίδι. “Ορισμένες από τις αγαπημένες μου αναμνήσεις είναι από τα ταξίδια που έχω κάνει με φίλους και την οικογένειά μου όλα αυτά τα χρόνια. Ενώ τόσοι πολλοί θέλουν να κάνουν μια απόδραση φέτος, το κόστος πτήσεων, ξενοδοχείων είναι απαιτητικό”, είπε ο Graham. Και πρόσθεσε: “Πιστεύω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό να εκμεταλλευτείτε εργαλεία που σας βοηθούν να παραμείνετε σton προϋπολογισμό. Γι’ αυτό είμαι ενθουσιασμένος που συνεργάζομαι με την Affirm, που σας δίνει την ελευθερία να πληρώνετε με τον δικό σας ρυθμό για τις διακοπές των ονείρων σας, χωρίς το άγχος των κρυφών χρεώσεων”.

Η έρευνα της Affirm αποκάλυψε επίσης ότι η επένδυση σε αναβαθμίσεις κατοικιών κατατάσσεται ως ένας από τους κορυφαίους στόχους των Αμερικανών: πάνω από το ένα τρίτο (34%) σχεδιάζει να επιπλώσει ένα νέο σπίτι ή διαμέρισμα φέτος, με σχεδόν το ένα τρίτο (31%) να σχεδιάζει να μετακομίσει σε νέα πόλη ή πολιτεία. Ενώ ο μέσος Αμερικανός καταναλωτής θα ξοδέψει 4.000 $ για αναβαθμίσεις σπιτιού.

“Καθώς οι καταναλωτές πλοηγούνται στο αυξανόμενο κόστος ταξιδιού, σε αναβάθμισης σπιτιού και άλλων στόχων ζωής, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αναζητούν πιο ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το 80% των ερωτηθέντων είπε ότι οι επιλογές πληρωμής, πέρα ​​από τον χρόνο, διευκολύνουν την επίτευξη των στόχων τους για το 2022, διατηρώντας τους εντός προϋπολογισμού”, είπε η Silvija Martincevic, Chief Commercial Officer στην Affirm. “Βλέπουμε αυτή την τάση από πρώτο χέρι -για παράδειγμα, οι ταξιδιωτικές δαπάνες με την Affirm αυξήθηκαν σχεδόν κατά 30% από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τις αρχές Μαρτίου”.

Πρόσθετα βασικά ευρήματα

-Πάνω από το ένα τρίτο (35%) των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ξοδέψουν τα περισσότερα φέτος σε διακοπές εντός της χώρας και ένα άλλο τρίτο (33%) θα ξοδέψουν τα περισσότερα σε ταξίδια στο εξωτερικό.
-Οι πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικοί σχεδιασμοί για το 2022 περιλαμβάνουν ένα ομαδικό ταξίδι με φίλους και την οικογένεια (64%), ένα οδικό ταξίδι (50%) και ένα ταξίδι με λίστα επιθυμιών, σε έναν προορισμό στον οποίο οι ερωτηθέντες δεν έχουν ταξιδέψει ποτέ πριν (48%).
-Πέρα από τα ταξίδια και τις αναβαθμίσεις σπιτιού, άλλοι στόχοι στον ορίζοντα για τους Αμερικανούς φέτος περιλαμβάνουν την αγορά αυτοκινήτου (38%), την παρακολούθηση συναυλίας ή φεστιβάλ (37%) και την αγορά μιας νέας καλοκαιρινής γκαρνταρόμπας (35%).
-Σχεδόν τα δύο τρίτα (65%) των Αμερικανών σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν μια λύση αγοράς τώρα και πληρωμής αργότερα, όπως είναι η Affirm, για αγορές φέτος.
-Οι Αμερικανοί σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν μια λύση αγοράς τώρα και πληρωμής αργότερα, όπως η Affirm, για έξοδα ταξιδιού (29%), ανανέωση γκαρνταρόμπας (28%) και είδη πολυτελείας, όπως τσάντες επώνυμων σχεδιαστών ή ρολόγια (34%).

Η έρευνα της Affirm διεξήχθη διαδικτυακά τον Μάρτιο του 2022, σε μια ομάδα 2.000  αντιπροσωπευτικών καταναλωτών των ΗΠΑ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *