On the Beach

 Απώλειες 9,5 εκατομμυρίων λιρών για τον On the Beach 

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μείωση 79% στα έσοδα του πρώτου εξαμήνου, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 4,4 εκατομμύρια λίρες, υπέστη ο on line τουριστικός πράκτορας On the Beach, εξαιτίας των συνεχιζόμενων κρατικών, ταξιδιωτικών περιορισμών, που μείωσαν τη ζήτηση  για κρατήσεις διακοπών.

Ο όμιλος ανέφερε ζημία προ φόρων ύψους 9,5 εκατομμυρίων λιρών για το χειμερινό εξάμηνο, έναντι κέρδους 2,3 εκατομμυρίων λιρών την ίδια περίοδο έναν χρόνο νωρίτερα.

beachO On line Travel Agent ανέφερε σημαντική αβεβαιότητα, μετά από τις αλλαγές στην προγραμματισμένη επανεκκίνηση των διεθνών ταξιδιών και την κατάργηση της Πορτογαλίας από την “πράσινη” λίστα της βρετανικής κυβέρνησης.

Υπενθυμίζεται ότι, η εταιρία σταμάτησε να πουλάει πακέτα διακοπών για αυτό το καλοκαίρι, όταν το σύστημα “φωτεινού σηματοδότη” ανακοινώθηκε στις αρχές Μαΐου.

Στη συνέχεια, ο OTA είχε συνολικό έκτακτο κόστος 7,6 εκατομμυρίων £, λόγω της επίδρασης του Covid-19 στις συναλλαγές, κατά τους έξι μήνες έως τις 31 Μαρτίου, κυρίως, εξαιτίας του κόστους των ακυρώσεων και των σχετικών διοικητικών εξόδων.

Το ρευστό στο τέλος της περιόδου ανήλθε συνολικά σε 30 εκατομμύρια £, εξαιρουμένων των χρημάτων των πελατών που διατηρήθηκαν σε έναν προστατευμένο λογαριασμό, ύψους 24,1 εκατομμύρια £.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα εκπρόσωπος του On the Beach, αναφέρει: “Ο όμιλος συνεχίζει να επιστρέφει τα χρήματά τους σε πελάτες πριν λάβει ο ίδιος επιστροφές χρημάτων από αεροπορικές εταιρίες για ακυρωμένες πτήσεις, καθώς δεν εκδίδει πιστωτικά επιστροφής χρημάτων”.

ksd PRIMAGEL
adv

Το οφειλόμενο ποσό από τις αεροπορικές εταιρίες ήταν 11,8 εκατομμύρια £ μέχρι τα τέλη Μαρτίου, ενώ το ποσό που οφείλουν οι πελάτες μέσω ενός συστήματος καταθέσεων ήταν 6,1 εκατομμύρια £.

“Ενώ το 2021 δεν αναμενόταν να είναι ένα κανονικό έτος για τα ταξίδια, η βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου και οι Βρετανοί πολίτες δεν προέβλεπαν παρατεταμένο lockdown και παρατεταμένη απαγόρευση των ταξιδιών για τους πρώτους έξι μήνες του 2021. Αυτό είχε σημαντική επίπτωση στην απόδοση των συναλλαγών των on line κρατήσεων, λόγω των χαμηλών επιπέδων ζήτησης των καταναλωτών και ενός σημαντικού αριθμού ακυρώσεων.

Ενώ η διάθεση εμβολίων στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν επιτυχής, με πάνω από το 75% του ενήλικου πληθυσμού να έχει λάβει την πρώτη δόση του εμβολίου, η κυβέρνηση παραμένει επιφυλακτική για το άνοιγμα των συνόρων για τα ταξίδια αναψυχής”, υπογραμμίζει. Για να προσθέσει: “Ο όμιλος παραμένει επικεντρωμένος στην αύξηση του μεριδίου αγοράς του μακροπρόθεσμα, αντί να ανησυχεί για τις κρατήσεις του καλοκαιριού του 2021 και πιστεύουμε ότι οποιαδήποτε πιθανή, ανοδική πορεία από τις στοιχειώδεις κρατήσεις, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα είναι οριακή και θα αντισταθμιστεί από την έλλειψη καλής θέλησης, από την πλευρά των καταναλωτών, για διακοπές που ενδέχεται να ακυρωθούν ή θα πρέπει να αναδιαρθρωθούν”.

“Ο ρυθμός κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2022 παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, αλλά είναι πολύ μπροστά από τα κανονικά πρότυπα συναλλαγών, εν μέρει λόγω της πρώιμης κυκλοφορίας πτήσεων για το επόμενο έτος, από τις περισσότερες μεγάλες αεροπορικές εταιρίες”, υποστηρίζει ο εκπρόσωπος του on line τουριστικού πράκτορα.

Σε αύξηση του μεριδίου αγοράς του προσανατολίζεται ο On the Beach

Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα του χειμερινού εξαμήνου μέχρι τις 31 Μαρτίου, ο διευθύνων σύμβουλος του OTA, Simon Cooper, τονίζει: “Η ομάδα βρέθηκε αντιμέτωπη με συνεχείς προκλήσεις και αποφάσεις που επέφεραν αναταραχή στην αγορά, στο πρώτο εξάμηνο, κάτι το οποίο εξακολούθησε να υφίσταται και καθώς κατευθυνόμασταν προς το καλοκαίρι. Στο πλαίσιο αυτό, στις 12 Μαΐου 2021, το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε να παρατείνει την περίοδο παύσης των πωλήσεων πακέτων διακοπών του ομίλου έως τις 31 Αυγούστου 2021, από τις 30 Ιουνίου που αρχικά προβλεπόταν.

Μάλιστα, δεδομένης της πρόσφατης αλλαγής του καθεστώτος της Πορτογαλίας από ‘πράσινη’ σε ‘κίτρινη’, το διοικητικό συμβούλιο χαίρεται που έλαβε αυτήν την απόφαση νωρίς εφέτος, αποφεύγοντας έτσι οι πελάτες μας να ταλαιπωρηθούν και να απογοητευθούν.

Ο On the Beach υπερασπίστηκε εδώ και καιρό τα δικαιώματα, τόσο των πελατών, όσο και των ευρύτερων καταναλωτών για διακοπές και το διοικητικό συμβούλιο είδε με ικανοποίηση ότι, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών έχει ανοίξει υποθέσεις για να διερευνήσει εάν ορισμένες αεροπορικές εταιρίες έχουν παραβιάσει τη νομοθεσία απέναντι στους καταναλωτές, με το να μην τους επιστρέφουν τα χρήματά τους για πτήσεις, για διακοπές που ακυρώθηκαν.

Είναι ευχάριστο να βλέπεις έναν αυξημένο ρυθμιστικό έλεγχο στον τομέα των ταξιδιών και θα ήθελα να δω αυτό να προχωρά ένα βήμα παραπέρα, με άλλες ταξιδιωτικές εταιρίες να δημιουργούν λογαριασμούς εμπιστοσύνης, παρόμοιο με τον δικός μας, έτσι ώστε όλα τα χρήματα των πελατών να είναι προστατευμένα και να τους  επιστρέφονται αμέσως, σε περίπτωση ακύρωσης των διακοπών τους.

Όλα αυτά θα βοηθήσουν να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές θα έχουν δίκαιη μεταχείριση, ενώ θα αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη τους, σε μια στιγμή που το χρειάζονται περισσότερο.”

“Το διοικητικό συμβούλιο πιστεύει ότι ο On the Beach είναι σε θέση να αυξήσει το μερίδιο αγοράς του, καθώς η ζήτηση για διακοπές ανακάμπτει. Ενώ αυτή η ανάκαμψη είναι πιθανό να πάρει λίγο χρόνο και οι προκλήσεις θα συνεχίσουν, τα διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά του επιχειρηματικού μας μοντέλου, σε συνδυασμό με τις ενέργειες που αναλήφθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μας δίνουν τη δυνατότητα να έχουμε μια επιτυχημένη και διατηρήσιμη ανάπτυξη”, καταλήγει ο Cooper.

Tagged

2 σχόλια στο “ Απώλειες 9,5 εκατομμυρίων λιρών για τον On the Beach 

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *