airbnb

Αύξηση αριθμού ακινήτων και κερδών, ενισχύει την Airbnb

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Airbnb ανακοίνωσε ρεκόρ κερδών EBITDA  και εσόδων το 2023, ενώ το απόθεμα κατοικιών που είναι καταχωρημένες στα μητρώα της αυξήθηκε με διψήφια μάλιστα αύξηση σε όλες τις περιοχές και τη μεγαλύτερη αύξηση στην Ασία-Ειρηνικό και τη Λατινική Αμερική.

Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 28% σε ετήσια βάση στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδα ανήλθαν σε 9,9 δισεκατομμύρια δολάρια για το έτος, από 8,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022. Για το τέταρτο τρίμηνο, τα προσαρμοσμένα EBITDA ήταν 738 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 46% σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

Μαζί με 7,7 εκατομμύρια καταχωρήσεις, η Airbnb δήλωσε ότι ξεπέρασε για πρώτη φορά το όριο των 5 εκατομμυρίων οικοδεσποτών, με τις ενεργές καταχωρήσεις να αυξάνονται κατά 18% το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Η εταιρεία ανέφερε ότι η μεγαλύτερη ανάπτυξη σημειώθηκε στις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού και Λατινικής Αμερικής – οι οποίες ευθύνονται επίσης για τη μεγαλύτερη αύξηση σε ετήσια βάση στις κρατήσεις διανυκτερεύσεων και εμπειριών.

Σε μια ανάρτηση στο LinkedIn ο επικεφαλής οικονομολόγος της AirDNA Jamie Lane επαίνεσε την Airbnb για τα στοιχεία της απογραφής της, γράφοντας: “Το εκπληκτικό είναι ότι από τα 5 εκατομμύρια οικοδεσπότες, τα 3,5 εκατομμύρια από αυτούς έχουν μόνο 1 καταχώριση. Η ικανότητα της Airbnb να απευθύνεται σε μεμονωμένους οικοδεσπότες και να αυξάνει τη μοναδική προσφορά είναι απαράμιλλη”.

Σε μια κλήση με αναλυτές για να συζητήσει τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου και του έτους 2023, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airbnb Brian Chesky δήλωσε ότι τα στοιχεία απογραφής δείχνουν την ικανότητα της Airbnb να διατηρήσει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Ο Chesky σημείωσε επίσης ότι η ύπαρξη περισσότερων ακινήτων στην Airbnb είναι επωφελής, διότι “όσο μεγαλύτερη είναι η προσφορά, τόσο μεγαλύτερη είναι η πίεση στην τιμολόγηση του αποθέματος”.

Για το σύνολο του έτους, η Airbnb δαπάνησε 1,76 δισ. δολάρια για πωλήσεις και μάρκετινγκ, από 1,5 δισ. δολάρια το 2022. Αλλά ως ποσοστό των εσόδων τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ μειώθηκαν ελαφρώς στο 17,8% από 18% το 2022.

Η Airbnb ανέφερε ότι η αύξηση των διανυκτερεύσεων και των εμπειριών που κλείστηκαν σε συνδυασμό με μια μέτρια αύξηση της μέσης ημερήσιας τιμής έφεραν 15,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστη αξία κρατήσεων στο τρίμηνο και 73,3 δισεκατομμύρια δολάρια για το έτος, αυξημένα κατά 16% σε σύγκριση με το 2022.

Η Airbnb επιδιώκει να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό της με διεθνή ανάπτυξη

Η Airbnb είχε μια πλήρη χρονιά το 2023. Η εταιρεία βραχυχρόνιας μίσθωσης είδε κέρδη ρεκόρ, αντιμετώπισε αλλαγές στον κλάδο με τους κανονισμούς STR που τέθηκαν σε ισχύ στη Νέα Υόρκη, ανακοίνωσε σχέδια για την υλοποίηση μιας “μεγάλης νέας εκστρατείας μάρκετινγκ το επόμενο έτος” που θα αναπαράγει μια πρωτοβουλία του 2022, έκλεισε το πρόγραμμα Plus, υπέστη αλλαγές στην εκτελεστική ομάδα και πολλά άλλα.

“Βλέπουμε κάποια σπουδαία αποτελέσματα μετά την επιτυχία που είδαμε τα τελευταία τρίμηνα στη Γερμανία, τη Βραζιλία και την Κορέα”, δήλωσε. “Τώρα αναπτύσσουμε το εγχειρίδιό μας και σε άλλες χώρες, όπως η Ελβετία, το Βέλγιο και η Ολλανδία. Αλλά αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι μιας πολύ μεγαλύτερης στρατηγικής. Διότι πάντα πιστεύαμε ότι η Airbnb προοριζόταν να προσφέρει κάτι περισσότερο από ένα απλό μέρος για να μείνετε. Και τώρα ήρθε η ώρα να επεκτείνουμε τη βασική δραστηριότητα και να ανακαλύψουμε εκ νέου την Airbnb” δήλωσε ο Chesky.

Συνέχισε, λέγοντας πως πιστεύει ότι υπάρχουν “τεράστιες ευκαιρίες”, ιδίως στην Ασία. “Δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο δεν μπορούμε να φτάσουμε στη σημερινή διείσδυση των ΗΠΑ στην αντίστοιχη διείσδυση στις περισσότερες από τις μεγάλες τουριστικές αγορές του κόσμου”. Η ιδέα είναι να συνεχίσουμε να προσθέτουμε αποθέματα σε χώρες μία προς μία.

Ηγέτιδα της σκέψης η τεχνητή νοημοσύνη

Υπάρχει μια αλλαγή πλατφόρμας που συμβαίνει με την τεχνητή νοημοσύνη, είπε ο Chesky, η οποία πιστεύει ότι θα επιτρέψει στην Airbnb να “κάνει πράγματα που δεν μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε”. Διαβεβαίωσε ότι πιστεύει στην ικανότητα της Airbnb να γίνει ηγέτης στις διεπαφές τεχνητής νοημοσύνης και επισήμανε την εξαγορά της GamePlanner.AI από την Airbnb τον Νοέμβριο, ως κίνηση για την επιτάχυνση της στρατηγικής της για την τεχνητή νοημοσύνη, ως παράδειγμα της πρωτοβουλίας της εταιρείας στον τομέα αυτό.

“Με αυτά τα κρίσιμα κομμάτια στη θέση τους, είμαστε τώρα έτοιμοι να επεκταθούμε στην κύρια δραστηριότητά μας”, δήλωσε, σημειώνοντας ότι θα είναι ένα “πολυετές ταξίδι” με ενημερώσεις που θα έρθουν στο τέλος του 2024.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *