Photo by Kampus Production on Pexels

Booking.com: Φιλικοί προς τον προϋπολογισμό προορισμοί στο επίκεντρο των οικογενειών το φετινό καλοκαίρι

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σημαντικά αυξημένες κατά 21% εμφανίζονται οι αναζητήσεις για πτήσεις στην Booking.com παγκοσμίως τη φετινή τουριστική περίοδο, ενώ οι αναζητήσεις για καταλύματα από οικογένειες παρουσιάζουν, ήδη, αύξηση 8%, σε σύγκριση με πέρυσι, υπογραμμίζοντας το έντονο ενδιαφέρον για ταξίδια αυτό το καλοκαίρι. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της δημοφιλούς, ταξιδιωτικής πλατφόρμας.

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 32.300 ενήλικες από 32 χώρες, οι οποίοι έκαναν διακοπές τους τελευταίους 12 μήνες και σχεδιάζουν να ταξιδέψουν το 2024, σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) των οικογενειών αξιολογούν ως κύριο κίνητρο για να ταξιδέψουν φέτος τον ποιοτικό χρόνο που αφιερώνουν τα μέλη της οικογένειας μεταξύ τους, ενώ ακολουθούν η εύρεση χρόνου για χαλάρωση (58%) και η ανακάλυψη νέων προορισμών (48%).

Τα οικογενειακά κίνητρα για ταξίδια ταιριάζουν απόλυτα με τις τάσεις του φετινού καλοκαιριού, οι οποίες περιλαμβάνουν προορισμούς που φημίζονται για τις γραφικές παραλίες τους, την εξαιρετική τοπική κουζίνα και τις πλούσιες ευκαιρίες για πολιτιστική εμβάθυνση.

Οι κορυφαίοι ανερχόμενοι προορισμοί από όλο τον κόσμο για τις οικογένειες αυτό το καλοκαίρι είναι: Δυρράχιο (Αλβανία), Ταγγέρη και Μαρακές (Μαρόκο), Ντέστιν (Φλόριντα), Σεβίλλη και Πάλμα ντε Μαγιόρκα (Ισπανία), Τόκιο (Ιαπωνία), Γκραμάδο (Βραζιλία), Ντουμπρόβνικ (Κροατία) και Μαδρίτη (Ισπανία).

Τα παιδιά στην Ευρώπη τα πιο ταξιδεμένα αυτό το καλοκαίρι

Η Booking.com αποκαλύπτει ότι τα παιδιά που ζουν στην Ευρώπη θα πρωτοστατήσουν στα παγκόσμια ταξίδια αυτό το καλοκαίρι, καθώς το 42% των αναζητήσεων πτήσεων από Ευρωπαίους περιλαμβάνουν τουλάχιστον ένα παιδί. Τα παιδιά που ζουν στην Ασία και τη Βόρεια Αμερική συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα με ποσοστά 33% και 32% αντίστοιχα.

Ορισμένες εθνικότητες, ωστόσο, αναδεικνύονται σε πραγματικούς ηγέτες στα οικογενειακά ταξίδια αυτό το καλοκαίρι, με μια γενιά νεαρών jet setters να αναδεικνύεται, οι οποίοι, ως παιδιά, όχι μόνο έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις συγκινήσεις των αεροπορικών ταξιδιών, αλλά να γνωρίσουν διαφορετικούς πολιτισμούς, κουζίνες και τοπία από νεαρή ηλικία. Πάνω από τις μισές (50%) από τις αναζητήσεις για πτήσεις από τις παρακάτω χώρες περιλαμβάνουν τουλάχιστον ένα παιδί: Αίγυπτος, Δανία, Πολωνία, Σουηδία, Κύπρος, Τσεχία, Βέλγιο, Νορβηγία, Ην. Βασίλειο και Ιρλανδία.

Εν τω μεταξύ, τα δεδομένα αναζήτησης πτήσεων της Booking.com για το φετινό καλοκαίρι αποκαλύπτουν επίσης ότι οι οικογένειες σε ορισμένες χώρες ταξιδεύουν μακριά κατά τη διάρκεια των φετινών καλοκαιρινών τους διακοπών. Αυτές οι χώρες είναι: ΗΑΕ, Αυστραλία, Αίγυπτος, Τουρκία, Ολλανδία, Καναδάς, Κίνα, Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Βέλγιο.

Φέτος, οι αποφάσεις για οικογενειακά ταξίδια διαμορφώνονται από ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων και συμπεριφορών, που αλλάζουν τον παραδοσιακό τρόπο ταξιδιού με τους αγαπημένους μας. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 55% των οικογενειών παγκοσμίως δηλώνουν ότι εμπνέονται να ταξιδέψουν για να απολαύσουν κάποιο φαγητό που είδαν σε μια εκπομπή ή ταινία, αναδεικνύοντας την επιρροή των δημοφιλών μέσων ενημέρωσης στις ταξιδιωτικές επιλογές.
  • Το 48% των οικογενειών σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης ως μέρος του ταξιδιωτικού τους προγραμματισμού το 2024, δείχνοντας την επιθυμία τους να υιοθετήσουν νέες πρακτικές για τον εξορθολογισμό του ταξιδιού τους. Οι οικογένειες στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία μπορούν τώρα να χρησιμοποιήσουν τον AI Trip Planner, που βρίσκεται απευθείας στην εφαρμογή της Booking.com για κινητά, για να ξεκινήσουν τη διαδικασία προγραμματισμού του ταξιδιού τους.
  • Οι ταξιδιωτικές νταντάδες μπορεί να αποτελέσουν τάση φέτος το καλοκαίρι, καθώς το 31% των οικογενειών δήλωσαν ότι πιθανότατα θα διέθεταν μέρος του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού τους για να αναθέσουν σε κάποιον να φροντίζει τα παιδιά τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το ποσοστό αυτό ξεπερνά το ήμισυ (50%) στην Ινδία, το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊλάνδη.
  •  Η άνεση αποτελεί επίσης κορυφαία προτεραιότητα με το 74% των οικογενειών σε όλο τον κόσμο να αναφέρουν τον κλιματισμό ως την πιο σημαντική παροχή όταν προχωρούν σε κράτηση καταλύματος.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *