Η Celestyal απέκτησε το κρουαζιερόπλοιο Aida Aura της Carnival | Την Άνοιξη το Celestyal Discovery θα αντικαταστήσει το Olympia

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Celestyal απέκτησε το Aida Aura της Carnival Corporation, και το πλοίο αφού υποβληθεί σε ριζική ανακαίνιση και λάβει το όνομα Celestyal Discovery, θα αντικαταστήσει το Celestyal Olympia, στο καλοκαιρινό πρόγραμμα της εταιρίας του 2024.

Το Discovery είναι το δεύτερο πλοίο που αγοράζει φέτος η εταιρία, μετά την απόκτηση του Celestyal Journey, πρώην Ryndam της Holland America Line.

Το Discovery θα υποβληθεί σε ανακαίνιση “πολλών εκατομμυρίων ευρώ” πριν από το καλοκαιρινό πρόγραμμα της Celestyal για το 2024 που ξεκινά τον Μάρτιο.

Χτισμένο το 2003, το Discovery διαθέτει 633 καμπίνες και μπορεί να μεταφέρει 1.266 επισκέπτες. Οι κρουαζιέρες του πλοίου θα τεθούν σε πώληση στις 11 Δεκεμβρίου, αναλαμβάνοντας το πρόγραμμα του Celestyal Olympia του 2024.

Η εταιρεία δήλωσε ότι οι ειδικές προσφορές για το λανσάρισμα θα συμπεριληφθούν στις προσφορές της Black Friday που θα δημοσιευθούν αργότερα αυτή την εβδομάδα, καθώς και σε όλη τη διάρκεια της “μεγαλύτερης μέχρι σήμερα καμπάνιας”, που θα ξεκινήσει στο τέλος του έτους.

Οι επισκέπτες που επί του παρόντος πρόκειται να ταξιδέψουν με το Olympia θα επικοινωνήσουν με τη Celestyal και θα κάνουν νέα κράτηση για τα ταξίδια του Discovery.

Το Discovery θα διαθέτει μια σειρά από εξειδικευμένες παροχές της Celestyal, όπως το εξειδικευμένο εστιατόριο Grillseekers, το καταφύγιο ευεξίας Sozo, το Greek Deli και το παγωτό και χυμό μπαρ Fig and Honey. Θα υπάρξουν επίσης “προσθήκες-έκπληξη”, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα δρομολόγια επί του πλοίου θα ανακοινωθούν “εν ευθέτω χρόνω”.

Ο Chris Theophilides, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal, δήλωσε: “Δεδομένων των ισχυρών συνθηκών της αγοράς και των επιχειρήσεων, είμαστε ενθουσιασμένοι που επισπεύσαμε την ανανέωση του στόλου μας για να καλωσορίσουμε το Celestyal Discovery στην οικογένεια της Celestyal. Το Celestyal Discovery εντάσσεται στο Celestyal Journey, θα υποβληθεί σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ανακαίνισης κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, σηματοδοτώντας περαιτέρω την πρόθεσή μας να συνεχίσουμε να ευχαριστούμε τους πελάτες μας. Ως μια μάρκα με αυτοπεποίθηση, η ομάδα μας είναι ενθουσιασμένη που θα συνεχίσει να δημιουργεί “κύματα” σε ολόκληρο τον κλάδο την επόμενη σεζόν, με ανανεωμένο στόλο, μάρκα, δίκτυο και ανανεωμένη αίσθηση”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *