© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Διεθνείς ταξιδιώτες και αυξημένη εγχώρια ζήτηση “απογειώνουν” τον γαλλικό Τουρισμό

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η επιστροφή των διεθνών ταξιδιωτών σε συνδυασμό με την ανάκαμψη του εγχώριου τουρισμού έχουν ως αποτέλεσμα ο γαλλικός ταξιδιωτικός τομέας να διανύει φάση… απογείωσης, καθώς αυξήθηκε κατά 12% σε 55,8 δισ. ευρώ το 2023, ενώ νέα άνοδος προβλέπεται για το 2024, ενόψει και της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Phocuswright, με τίτλο France Travel Market Report 2023-2027, η ισχυρότερη γαλλική οικονομία και τα χαμηλά ποσοστά ανεργίας ρεκόρ ευνόησαν την ταξιδιωτική αγορά, αν και τα κέρδη περιορίστηκαν από τον πληθωρισμό.

Τα ταξίδια εξακολουθούν να αποτελούν προτεραιότητα για την πλειονότητα των Γάλλων καταναλωτών και όλα τα είδη ταξιδιών σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη το 2023.

Μεγάλο μέρος της ανάπτυξης της ταξιδιωτικής αγοράς μπορεί να αποδοθεί στην ευρεία επιστροφή των διεθνών επισκεπτών. Οι αναζητήσεις πτήσεων για γαλλικούς προορισμούς αυξήθηκαν σημαντικά το 2023, σύμφωνα με στοιχεία της Sojern. Σχεδόν 100 εκατομμύρια διεθνείς τουρίστες επισκέφθηκαν τη Γαλλία το 2023, από 93 εκατομμύρια το 2022.

Ενώ ο τουρισμός από τη Βόρεια Αμερική ανέκαμψε το προηγούμενο έτος, το 2023 παρατηρήθηκε μεγαλύτερη ποικιλομορφία στις χώρες προέλευσης. Η επισκεψιμότητα, για παράδειγμα, από την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού αυξήθηκε, αλλά τα ταξίδια από την Κίνα, που αποτελεί συνήθως μια προσοδοφόρα εισερχόμενη αγορά, επέστρεψαν με πιο αργούς ρυθμούς.

Ο αριθμός των διεθνών ταξιδιωτών ενισχύθηκε επίσης από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι το 2023, καθώς και από την επιστροφή μεγάλων εκθέσεων, όπως η αεροπορική έκθεση του Παρισιού.

Οι αφίξεις αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω το 2024, με επιπλέον 12 εκατομμύρια επισκέπτες που υπολογίζεται ότι θα επισκεφθούν τη Γαλλία για να παρακολουθήσουν τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2024.

Αξιοποιώντας τη φήμη που αποκτήθηκε από αυτές τις αθλητικές διοργανώσεις και υποστηριζόμενη από τη δέσμευση της γαλλικής κυβέρνησης να στηρίξει και να προωθήσει τον προορισμό, η Γαλλία θα παραμείνει δημοφιλής προορισμός για τους διεθνείς επισκέπτες μεσοπρόθεσμα.

Διακοπές δύο με τρεις εβδομάδες επιλέγουν οι Γάλλοι

Ενώ η εγχώρια ταξιδιωτική ζήτηση μειώθηκε ελαφρώς το 2023, η διάθεση των Γάλλων για ταξίδια παραμένει ισχυρή. Οι Γάλλοι ταξιδιώτες επιστρέφουν σταδιακά στο παραδοσιακό τους ταξιδιωτικό πρότυπο των ετήσιων καλοκαιρινών διακοπών διάρκειας δύο έως τριών εβδομάδων, οι οποίες συμπληρώνονται από αρκετές μικρότερες εγχώριες διακοπές κατά τη διάρκεια του έτους.

Ωστόσο, οι υψηλές τιμές, και ιδίως η εκτίναξη του κόστους μεταφοράς, συγκρατούν την ανάπτυξη. Το οικονομικό περιβάλλον μπορεί να οδηγήσει ορισμένους Γάλλους ταξιδιώτες να περιορίσουν τις δαπάνες τους, να μειώσουν τη διάρκεια του ταξιδιού και/ή να επιλέξουν πιο οικονομικά καταλύματα, βραχυχρόνιες μισθώσεις ή ακόμη και κάμπινγκ.

Ταυτόχρονα, η συχνότητα των ταξιδιών αυξάνεται. Οι Γάλλοι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν περισσότερες αποδράσεις το Σαββατοκύριακο, από τις οποίες επωφελείται ιδιαίτερα η χιονοδρομική περίοδος. Ωστόσο, οι προτάσεις για τη συντόμευση και την ενοποίηση των σχολικών διακοπών, οι οποίες θα ενίσχυαν τις περιόδους αιχμής της ζήτησης, ενδέχεται να έχουν αρνητικές επιπτώσεις μεσοπρόθεσμα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *