easyjet

easyJet: “Χτύπημα” εκατομμυρίων λιρών από τις ακυρώσεις πτήσεων

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Λιγότερες… αναταράξεις για το υπόλοιπο καλοκαίρι προέβλεψε η easyJet, αφού περιέκοψε το πρόγραμμά της προκειμένου να αντιμετωπίσει καθυστερήσεις και ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής, γεγονός που της κόστισε 133 εκατομμύρια λίρες, το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Ο χαμηλού κόστους αερομεταφορέας του Ηνωμένου Βασιλείου εξακολουθούσε να εκμεταλλεύεται το 95% του προγραμματισμένου έργου του τους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο, παρά τις δυσλειτουργίες που προέκυψαν, σύμφωνα με ανακοίνωσή του. Η εταιρία αναμένει ότι η χωρητικότητά της το τέταρτο τρίμηνο του έτους θα διαμορφωθεί περίπου στο 90% της ίδιας περιόδου του 2019, αν και είπε ότι θα συνεχίσει να προσαρμόζει το χρονοδιάγραμμα, όπως απαιτείται.

“Έχουμε λάβει μέτρα για να χτίσουμε την πρόσθετη ανθεκτικότητα που απαιτείται αυτό το καλοκαίρι”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet, Johan Lundgren. Ο ίδιος επισήμανε πως η καθημερινή λειτουργία της εταιρίας  έχει πλέον ομαλοποιηθεί.

“Αυτό το Σαββατοκύριακο, για παράδειγμα, το πρώτο των καλοκαιρινών, σχολικών διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο, πραγματοποιήσαμε περισσότερες από 3.100 πτήσεις και είχαμε μηδενικές ακυρώσεις”, είπε ο κ. Lundgren.

Σύμφωνα με τη βρετανική, αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους μια άνευ προηγουμένου αύξηση στις αερομεταφορές, σε συνδυασμό με μια περιορισμένη αγορά εργασίας, είχε ως αποτέλεσμα λειτουργικές προκλήσεις και ακυρώσεις τη φετινή, τουριστική περίοδο.

Η easyJet ήταν η πιο βαριά πληγείσα αεροπορική εταιρία από την κρίση των εργαζομένων, που μαστίζει την ευρωπαϊκή, αεροπορική βιομηχανία, αφού ο αερομεταφορέας μείωσε το εργατικό δυναμικό του στο αποκορύφωμα της πανδημίας του κορωνοϊού και δεν κατάφερε να προσλάβει εγκαίρως νέο, ώστε να συμβαδίσει με την υψηλή, ταξιδιωτική ζήτηση. Επιπλέον, τα αεροδρόμια Gatwick του Λονδίνου και Schiphol του Άμστερνταμ, οι δύο μεγαλύτερες βάσεις του, περιόρισαν τις πτήσεις, σε μια προσπάθεια να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κατάστασης.

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της αεροπορικής εταιρίας ανήλθαν σε 1,76 δισεκατομμύρια λίρες, λίγο πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ενώ η συνολική ζημιά προ φόρων ήταν 114 εκατ. λίρες.

Οι αποδόσεις της easyJet το τρίμηνο ήταν χαμηλότερες από ό,τι είχε υποδείξει προηγουμένως η εταιρία, γεγονός που υποδηλώνει ασθενέστερες πωλήσεις εισιτηρίων την τελευταία στιγμή, έγραψαν οι αναλυτές της Citi, με επικεφαλής τον Sathish B. Sivakumar, σε σημείωμα προς τους πελάτες.

Tagged

1 σχόλιο στο “easyJet: “Χτύπημα” εκατομμυρίων λιρών από τις ακυρώσεις πτήσεων

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *