© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

HILTON: Η Ελλάδα στους δημοφιλέστερους προορισμός για το πρώτο μετα-πανδημικό ταξίδι των Αμερικανών | ΛΙΣΤΑ

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς σχεδιάζουν να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό που ανήκει στη λίστα των επιθυμιών τους για το πρώτο τους μετα-πανδημικό ταξίδι. Την ίδια στιγμή η Ελλάδα, μαζί με την Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο ανήκουν στη λίστα με τους διεθνείς, δημοφιλείς προορισμούς των Αμερικανών, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Hilton, από την εταιρία έρευνας αγοράς OnePoll.

Μετά από ένα χρόνο παραμονής στο σπίτι, οι Αμερικανοί σχεδιάζουν τα πρώτα τους ταξίδια και να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο, κάνοντας κράτηση για τις διακοπές των ονείρων τους.

Σύμφωνα με τη διαδικτυακή έρευνα που διενεργήθηκε από τη Hilton, σε δείγμα 2.000 Αμερικανών ενηλίκων, τον Μάιο του 2021, το 59% των συμμετεχόντων σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν ταξίδια και διακοπές σε προορισμούς που δεν θα είχαν σκεφτεί πριν από την πανδημία.

Ελλάδα
Ελλάδα, Αθήνα | money tourism copyright photo

Η έρευνα ανέλυσε τον αντίκτυπο που είχε ο COVID-19 στις ταξιδιωτικές συνήθειες των Αμερικανών και καθόρισε τους πιο περιζήτητους προορισμούς στη λίστα επιθυμιών τους. Οι κορυφαίες τοποθεσίες περιελάμβαναν διεθνή και εγχώρια ορόσημα, όπως είναι το Γκραντ Κάνυον, ο Πύργος του Άιφελ, οι Καταρράκτες του Νιαγάρα, το Βόρειο Σέλας, το Λας Βέγκας, το Άγαλμα της Ελευθερίας και το Κολοσσαίο στη Ρώμη.

Επίσης, παρουσίασε την έντονη επιθυμία των Αμερικανών να αρχίσουν να ταξιδεύουν μετά την πανδημία, με το 64% να συμφωνούν ότι χρειάζονται απελπισμένα διακοπές, και το 26% να μην έχουν κάνει διακοπές για διάστημα μεγαλύτερο από ένα χρόνο.

“Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τόσο διεθνείς, όσο και εγχώριοι προορισμοί βρίσκονται στην κορυφή των επιθυμιών των Αμερικανών για τις επόμενες διακοπές τους”, δήλωσε η Jenna Hackett, επικεφαλής της Curio Collection της Hilton. Σύμφωνα με την ίδια, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το 30% των Αμερικανών συμφωνούν απόλυτα πως θα κλείσουν ονειρεμένες διακοπές, που σε άλλη περίπτωση δεν θα είχαν σκεφτεί. Οι πελάτες μας αναζητούν αυτές τις αυθεντικές, μοναδικές εμπειρίες, ειδικά μετά από περισσότερο από ένα χρόνο χωρίς ταξιδιωτικές αναμνήσεις”.

Προτίμηση στα εγχώρια ταξίδια

Δεδομένου ότι πολλοί μεταβαίνουν από μια παρατεταμένη περίοδο παραμονής στο σπίτι σε διακοπές, οι ερωτηθέντες της έρευνας θεώρησαν ότι τα εγχώρια ταξίδια ήταν η καλύτερη επιλογή. Στην πραγματικότητα, το 57% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήταν πιο άνετα να ταξιδεύουν εντός των Η.Π.Α. για τις πρώτες διακοπές τους μετά την πανδημία. Οι κορυφαίες πόλεις στις ΗΠΑ, που οι Αμερικανοί σκοπεύουν να επισκεφθούν περιλαμβάνουν τη Χονολουλού (29%), τη Νέα Υόρκη (25%) και το Λας Βέγκας (24%).

ksd PRIMAGEL Ελλάδα
adv

Πρόσθετες πόλεις στη λίστα επιθυμητών ταξιδιών είναι:

Λος Άντζελες (επιλέχθηκε από το 21% των ερωτηθέντων)

Μαϊάμι (επιλέχθηκε από το 20%)

Νέα Ορλεάνη (επιλέχθηκε από το 20%)

Σαν Φρανσίσκο (επιλέχθηκε από το 19%)

Σαν Ντιέγκο (επιλέχθηκε από το 18%)

Μεγάλη επιθυμία για εξερχόμενα ταξίδια

Ενώ πολλοί Αμερικανοί σκοπεύουν να κάνουν κάποιο ταξίδι εντός των ΗΠΑ φέτος, υπάρχει εξίσου μεγάλη επιθυμία για εξερχόμενα ταξίδια. Οι ευρωπαϊκές χώρες ξεπέρασαν τη λίστα με τους διεθνείς προορισμούς στους οποίους επιθυμούν να ταξιδέψουν οι Αμερικανοί, με την Ιταλία να είναι ο δημοφιλέστερος προορισμός (26%), ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο (24%), τη Γαλλία (20%) και την Ελλάδα (18%).

Η Ρώμη ήταν η κορυφαία επιλογή για τους Αμερικανούς (27%), με το Παρίσι και το Λονδίνο να ακολουθούν (26% και 25%, αντίστοιχα).

Πρόσθετοι διεθνείς προορισμοί για ταξίδια για τους Αμερικάνους είναι:

Βενετία (23%)

Σίδνεϊ (22%)

Δουβλίνο (20%)

Τόκιο (18%)

Βαρκελώνη (17%)

Άμστερνταμ (17%)

Μαδρίτη (16%)

Πρόσθετες πόλεις στη λίστα επιθυμητών ταξιδιών των ερωτηθέντων περιλαμβάνουν:

Λος Άντζελες (επιλέχθηκε από το 21% των ερωτηθέντων)

Μαϊάμι (επιλέχθηκε κατά 20%)

Νέα Ορλεάνη (επιλέχθηκε κατά 20%)

Σαν Φρανσίσκο (επιλέχθηκε κατά 19%)

Σαν Ντιέγκο (επιλέχθηκε κατά 18%)

“Είτε ταξιδεύουμε στο εξωτερικό, είτε εσωτερικά, διαπιστώσαμε ότι οι επισκέπτες σήμερα προσπαθούν να ‘βουτήξουν’ όλο και περισσότερο στην τοπική σκηνή”, δήλωσε ο Phil Cordell της Canopy by Hilton.”Θέλουν να βυθιστούν στην κουλτούρα του προορισμού που επισκέπτονται, όπως αποδεικνύεται από το 29% εκείνων που ερωτήθηκαν, οι οποίοι δήλωσαν πως θα ήθελαν να εξερευνήσουν την πόλη που θα επισκεφθούν και την κοντινή σε αυτήν περιοχή, και σχεδόν 1 στους 5 θα ήθελαν να αισθάνονται σαν τους ντόπιους”.

Οι ταξιδιώτες είναι επίσης έτοιμοι να κάνουν “all-in” στις διακοπές των ονείρων τους, με το 30% των ερωτηθέντων να επισημαίνει ως πρώτη προτεραιότητα την κράτηση διακοπών χωρίς αποκλεισμούς.

Πρόσθετα ευρήματα της έρευνας

-Επανασύνδεση με φίλους και οικογένεια: Δύο στους πέντε ερωτηθέντες σχεδιάζουν να επισκεφθούν την οικογένειά τους, την οποία δεν έχουν δει κατά τη διάρκεια της πανδημίας και το 27% σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με φίλους και άτομα της οικογένειάς τους. Στην πραγματικότητα, το 38% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι “το να περνάς ποιοτικό χρόνο με φίλους και συγγενείς είναι ένα από τα κορυφαία πράγματα που χάνουν κάνοντας κάποιο ταξίδι”.

-Αντιστάθμιση του χαμένου χρόνου του ταξιδιού: Οι περισσότεροι ερωτηθέντες σχεδιάζουν να παραμείνουν στον προορισμό τους μεγαλύτερο διάστημα (59%) και να ταξιδέψουν περισσότερο (46%) από ό,τι στο παρελθόν.

-Μια ασφαλής και αξιόπιστη ταξιδιωτική εμπειρία: Η ασφάλεια είναι ακόμα σημαντικός παράγοντας για τους καταναλωτές, όταν πρόκειται για ταξίδια αυτό το καλοκαίρι. Οι κορυφαίες προτεραιότητες που σχετίζονται με την κράτηση των διακοπών τους είναι ο πλήρως εμβολιασμός έναντι του COVID-19 (48%) και η διασφάλιση ότι το ξενοδοχείο που θα διαμείνουν διαθέτει πρωτόκολλα υγιεινής και μέτρα ασφαλείας κατά του ιού (35%).

-Περισσότερα χρήματα, περισσότερα ταξίδια: Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (49%) δήλωσαν ότι χρησιμοποίησαν την πανδημία ως ευκαιρία για να εξοικονομήσουν περισσότερα χρήματα για ονειρεμένες διακοπές, που είχαν πάντα στη λίστα επιθυμιών τους, ενώ το 55% είπαν ότι σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα από ό,τι συνήθως στο επόμενο ταξίδι τους, κατά μέσο όρο 2.173,11 δολάρια.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *