Aνεπαρκής είναι η ασφαλιστική προστασία των ταξιδιωτών ενόψει των πιθανών λειτουργικών προκλήσεων και καθυστερήσεων των αεροπορικών εταιριών και των αεροδρομίων, σύμφωνα με την ταξιδιωτική ασφαλιστική εταιρία battleface.
Με την κορύφωση της φετινής τουριστικής περιόδου στην Ευρώπη να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής, όπως και στη Βόρεια Αμερική και την εποχή των τυφώνων στις ΗΠΑ να έχει κάνει την εμφάνισή της, η εταιρία καλεί τους ταξιδιωτικούς διαμεσολαβητές να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες έχουν την κατάλληλη κάλυψη αυτό το καλοκαίρι.
Ειδικότερα, η battleface καλεί τους τους ταξιδιωτικούς πράκτορες λιανικής, τους τουριστικούς πράκτορες, τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία και τους πωλητές Β2Β να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αναλάβουν τις ακόλουθες ενέργειες για να υποστηρίξουν τους ταξιδιώτες με τις ασφαλιστικές τους ανάγκες σε μια περίοδο που ενδεχομένως να είναι πολύ αγχωτική:
– Περιγράψτε τις πολιτικές ακύρωσης, καθυστερήσεων και επανακρατήσεων των ταξιδιών (συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων) που διαθέτετε και βεβαιωθείτε ότι ο πελάτης σας κατανοεί πλήρως τι θα συμβεί σε τέτοιες περιπτώσεις.
– Βρείτε παρόχους ασφάλισης που μπορούν να καλύψουν το κενό στην προστασία μεταξύ του τι θα προσφέρει και τι δεν θα προσφέρει η αεροπορική εταιρεία σε περίπτωση καθυστερήσεων και ακυρώσεων.
– Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε τέτοιου είδους ασφαλιστήρια συμβόλαια ως προσθήκη σε οποιοδήποτε πακέτο υπηρεσιών παρέχετε στους πελάτες σας ως βασικό – είναι πιο πιθανό να δεχτούν το συμβόλαιο από το να τους προσφερθεί σε μια ξεχωριστή ροή κρατήσεων.
– Συνεργαστείτε με έναν ασφαλιστικό οργανισμό που σας προσφέρει μια διαδικτυακή πύλη για την επίλυση ερωτημάτων και απαιτήσεων εκ μέρους των πελατών σας.
Η Sasha Gainullin, διευθύνουσα σύμβουλος της battleface, τονίζει ότι “με κάθε δυνατό μέτρο, αυτή θα είναι μία από τις μεγαλύτερες περιόδους καλοκαιρινών διακοπών που έχουν καταγραφεί ποτέ όσον αφορά τον όγκο των κρατήσεων. Όμως, τόσο οι αεροπορικές εταιρείες όσο και τα ξενοδοχεία δεν έχουν επιστρέψει πλήρως στην πλήρη επιχειρησιακή τους ικανότητα σε επίπεδο προσωπικού και υποδομών”.
“Αν λάβετε επίσης υπόψη σας τις απεργίες του προσωπικού των αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη και το γεγονός ότι η περίοδος των τυφώνων έχει ήδη ξεκινήσει στις ΗΠΑ, είναι πολύ πιθανό να δούμε να επαναλαμβάνεται το ταξιδιωτικό χάος που είδαμε πέρυσι – με συνέπεια καθυστερήσεις, ακυρώσεις και μεγάλη απογοήτευση τόσο για τους εγχώριους όσο και για τους διεθνείς ταξιδιώτες”, λέει η κα. Gainullin.
Σύμφωνα με την ίδια, αυτό που είναι ανησυχητικό όμως είναι ότι ένας σημαντικός αριθμός ταξιδιωτών εξακολουθεί να μην συνάπτει την κατάλληλη ασφάλιση για να προστατευτεί από τέτοιες καταστάσεις, θεωρώντας λανθασμένα ότι είναι πάντα ευθύνη της αεροπορικής εταιρίας να τους αποζημιώσει ή να τους βοηθήσει να οργανώσουν εναλλακτικά σχέδια.
“Δυστυχώς, αυτό συχνά δεν ισχύει, ιδίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι κανονισμοί των αεροπορικών εταιρειών είναι διαφορετικοί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για παράδειγμα, πράγμα που σημαίνει ότι μια αεροπορική εταιρεία μπορεί να μην τους κλείσει ξενοδοχείο για διανυκτέρευση, όταν μια πτήση ακυρώνεται λόγω τυφώνων ή άλλων καιρικών συνθηκών που δεν είναι υπό τον έλεγχό της”.
Η επικεφαλής της της battleface καλεί την ασφαλιστική βιομηχανία να κάνει περισσότερα για να εκπαιδεύσει τους ταξιδιώτες σχετικά με τη σημασία της σύναψης επαρκούς προστασίας, δημιουργώντας εξατομικευμένα προϊόντα που τους επιτρέπουν να επιλέγουν τις παροχές που χρειάζονται και τίποτα περισσότερο, καθώς και να κάνει καλύτερη δουλειά στην επικοινωνία με τους ταξιδιώτες με σαφήνεια σχετικά με το τι περιλαμβάνεται και τι όχι στο συμβόλαιό τους.