©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Αυξανόμενη η επιθυμία των Βρετανών για σόλο ταξίδια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σόλο ταξίδια επέλεξε ένα αυξανόμενο ποσοστό Βρετανών ταξιδιωτών το 2023, γεγονός που αποδεικνύει την ανοδική τάση αυτής της μορφής ταξιδιών, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA).

Σύμφωνα με την ABTA, το 16% των Βρετανών πραγματοποίησαν σόλο διακοπές κατά τη διάρκεια των 12 μηνών έως τον Αύγουστο του 2023, σε σύγκριση με το 11% των ταξιδιωτών κατά τους προηγούμενους 12 μήνες.

Το ποσοστό αυτό ήταν επίσης αυξημένο, σε σχέση με τα στοιχεία πριν από την πανδημία του 2019, όταν το 13% των Βρετανών δήλωσαν ότι έκαναν σόλο διακοπές κατά τους 12 μήνες έως τον Ιούλιο του 2019.

Σχεδόν ένας στους πέντε (19%) νέους ηλικίας 25-34 ετών δήλωσε ότι είχε ταξιδέψει μόνος του, το υψηλότερο ποσοστό από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα.

Η μεγαλύτερη ετήσια αύξηση σημειώθηκε μεταξύ των ατόμων ηλικίας 35-44 ετών, όπου ο αριθμός των σόλο ταξιδιωτών υπερδιπλασιάστηκε σε 13% το 2023, από μόλις 6% το 2022.

Τα στοιχεία θα συζητηθούν σε συνέδριο για τα ταξίδια περιπέτειας που θα πραγματοποιηθεί στις 18 Απριλίου στο Λονδίνο και θα συντονίσει ο διευθύνων σύμβουλος της G Adventures, Brian Young.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας ο διευθυντής επικοινωνίας της ABTA, Graeme Buck, δήλωσε: “Η έρευνά μας δείχνει ότι οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο σόλο ταξιδιωτικές εμπειρίες, οπότε είμαστε ενθουσιασμένοι που θα διερευνήσουμε τους λόγους για τους οποίους αυτό το είδος ταξιδιού παρουσιάζει αύξηση στο συνέδριο μας για τα ταξίδια περιπέτειας τον επόμενο μήνα. Καθώς ο ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας των ταξιδιών περιπέτειας αντιπροσωπεύει τόσες πολλές επιχειρηματικές ευκαιρίες για τη βιομηχανία μας, ολόκληρη η ημέρα έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίσει ότι οι συμμετέχοντες θα έχουν την απαραίτητη διορατικότητα για να συνδεθούν με τους ταξιδιώτες περιπέτειας, ώστε να μπορούν με αυτοπεποίθηση να προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες”.

Το brand ABTA εξασφαλίζει… business

Εν τω μεταξύ νέα στοιχεία αποδεικνύουν την υψηλή αναγνωρισιμότητα της ABTA από τους καταναλωτές και την προτίμηση να κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους μέσω εταιριών – μελών της Ένωσης.

Νωρίτερα αυτό τον μήνα σε συνέντευξη από 1.000 άτομα, ένα επιστημονικά αντιπροσωπευτικό δείγμα του βρετανικού πληθυσμού, το 89% δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κράτηση με ένα μέλος της ABTA παρά με μια εταιρία που δεν είναι.

Οι λέξεις “έμπιστος”, “αξιόπιστος” και “ασφαλής” είναι μεταξύ των συναισθημάτων που έρχονται πρώτα στο μυαλό των καταναλωτών όταν ερωτώνται για τις απόψεις τους σχετικά με την ABTA, με τον αριθμό των ανθρώπων που συνδέουν την ΑΒΤΑ με έννοιες όπως καθησύχαση, αξιοπιστία, εμπιστοσύνη, ασφάλεια να ξεπερνά το 80%.

Παρομοίως, παρατηρήθηκε αύξηση του αριθμού των καταναλωτών που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για διακοπές που έχουν κρατηθεί μέσω μέλους της ABTA από ό,τι με μη μέλος, και το 72% θα συνιστούσε την κράτηση σε μέλος της ABTA στην οικογένεια και τους φίλους τους.

“Αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν την υπεροχή σας, των μελών μας, και τα υψηλά πρότυπα υπηρεσιών που παρέχετε. Το εμπορικό σήμα της ABTA και το λογότυπό της ωθούν τις συναλλαγές των μελών μας, ενώ βοηθούν τους ανθρώπους να ταξιδεύουν με εμπιστοσύνη”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ABTA, Mark Tanzer.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *