©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Γερμανία: Μέσω ψηφιακών καναλιών το 60% των ταξιδιών με τουλάχιστον μία διανυκτέρευση | Αυξημένες οι δαπάνες διακοπών και οι διαδικτυακές κρατήσεις

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Παρά τον υψηλό πληθωρισμό και το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον, οι Γερμανοί συνεχίζουν να επενδύουν στα ταξίδια διακοπών, τα οποία αποτελούν τη δεύτερη κατά σειρά προτεραιότητά τους, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Ένωσης Διαδικτυακών Ταξιδιωτικών Πωλήσεων της Γερμανίας, VIR. 

Η έρευνα, η οποία λίγο πριν την έναρξη της διεθνούς έκθεσης Τουρισμού του Βερολίνου, ITB, εξετάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στις διαδικτυακές κρατήσεις διακοπών, διαπίστωσε ότι οι δαπάνες για τα κύρια ταξίδια διακοπών των Γερμανών ήταν υψηλότερες το 2022, έναντι του προ-πανδημικού 2019. Το γεγονός αυτό υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές απόλαυσαν υψηλότερης ποιότητας προϊόντα.

Ωστόσο, φαίνεται να υπάρχει ακόμη περιθώριο να καλυφθεί η διαφορά όσον αφορά τον αριθμό των ταξιδιωτών.

Σε σύγκριση με το 2019, το 2022 οι δαπάνες για τα κύρια ταξίδια διακοπών αυξήθηκαν κατά 20%, εν μέρει λόγω των προϊόντων υψηλότερης ποιότητας κι επιπέδου που αγοράστηκαν, σε συνδυασμό με τις υψηλότερες τιμές για την ενέργεια και το μισθολογικό κόστος των επιχειρήσεων. Επίσης, το 2022 δαπανήθηκαν περισσότερα χρήματα, κατά μέσο όρο, για σύντομης διάρκειας διακοπές από ό,τι το 2019.

Σύμφωνα με την έρευνα, η πανδημία επιτάχυνε τη χρήση των ψηφιακών καναλιών. Αυτό είναι εμφανές, αφενός από το γεγονός ότι η αύξηση των αναζητήσεων πληροφοριών στο διαδίκτυο βρίσκεται σε νέο υψηλό επίπεδο, αφετέρου από το αυξημένο μερίδιο των κρατήσεων που πραγματοποιούνται μέσω ψηφιακών καναλιών.

Για διακοπές 5 ημερών και άνω, το μερίδιο των διαδικτυακών κρατήσεων έχει αυξηθεί από 44% το 2019 σε 51% το 2022, ενώ το μερίδιο των κρατήσεων μέσω δια ζώσης συνάντησης έχει μειωθεί από 39% σε 34% την ίδια περίοδο.

Εν τω μεταξύ, το 60% του συνόλου των ταξιδιών με τουλάχιστον μία διανυκτέρευση κλείνονται μέσω ψηφιακών καναλιών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Travel Data + Analytics GmbH (TDA), οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου το 2022 διαμορφώθηκαν σε υψηλότερο επίπεδο, σε σύγκριση με το 2019, τόσο από πλευράς αριθμού επιβατών όσο και από πλευράς πωλήσεων.

Επίσης, νέες τεχνολογίες έχουν διεισδύσει στην τουριστική βιομηχανία, όπως το blockchain.

Στην έρευνα που διεξήχθη για πρώτη φορά από το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών του Μονάχου και το VIR σχετικά με το θέμα του blockchain, το κύριο εύρημα ήταν ότι οι συμμετέχοντες αξιολόγησαν τη σημασία της τεχνολογίας για τον κλάδο στο σύνολό του υψηλότερα από ό,τι για τη δική τους εταιρία. Επιπλέον, οι τουριστικές εταιρίες που έχουν ήδη εμπειρία με το blockchain αξιολόγησαν τις δυνατότητές τους ως υψηλότερες από εκείνες που δεν το χρησιμοποιούν.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *