©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

+67% (!!!) στις κρατήσεις διακοπών για το Καλοκαίρι του 2024 στη Βρετανία | Early bookings και all-inclusive στο… μάτι των Βρετανών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κάνοντας κρατήσεις νωρίτερα από το συνηθισμένο για το 2024 και επιλέγοντας κυρίως πακέτα διακοπών all-inclusive, οι Βρετανοί καταναλωτές επιδιώκουν να εξοικονομήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα, όπως αποδεικνύουν οι τάσεις των πωλήσεων που παρατηρούνται από τα μέλη της Advantage Travel Partnership.

Τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρίας δείχνουν επίσης ότι οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια, παρά την κρίση του κόστους ζωής.

Σύμφωνα με την Advantage Travel Partnership, αυτή η τάση για πιο έγκαιρες κρατήσεις αποτελεί μια μετατόπιση από τα πρότυπα που προέκυψαν από την πανδημία, όταν οι συνεχείς αλλαγές στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς οδηγούσαν τους καταναλωτές να σχεδιάζουν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή τα ταξιδιωτικά τους πλάνα..

Οι κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2024 αποτελούν το 54% του συνόλου των κρατήσεων για το 2024 στην εταιρία, μέχρι στιγμής, ακολουθούμενες από τις κρατήσεις για τον χειμώνα 2023-2024 σε ποσοστό 46%.

Οι κρατήσεις για το επόμενο καλοκαίρι είναι επίσης αυξημένες κατά 67% και σχεδόν οι μισές από αυτές που πραγματοποιούνται μέσω του δικτύου της Advantage και αναχωρούν το επόμενο καλοκαίρι αφορούν επιλογές all-inclusive.

Οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων αποδεικνύονται δημοφιλείς για τα Χριστούγεννα, με το Μεξικό, την Αυστραλία και την Ταϊλάνδη να κατέχουν τα πρωτεία στις κρατήσεις. Ενώ, οι κρουαζιέρες αντιπροσωπεύουν το 14% των αναχωρήσεων του 2024, μέχρι στιγμής, με τη Μεσόγειο και την Καραϊβική να αποτελούν τους προτιμώμενους προορισμούς.

Οι προορισμοί με τις υψηλότερες πωλήσεις μεταξύ των ταξιδιωτικών πρακτόρων της Advantage για το επόμενο έτος είναι έως τώρα η Τενερίφη, η Αττάλεια, η Κόστα Μπλάνκα, η Μαγιόρκα και το Λανζαρότε.

Σε δηλώσεις της η Kelly Cookes, εμπορική διευθύντρια της Advantage, είπε: “Αυτό δείχνει ότι οι διακοπές είναι πραγματικά μια αναγκαιότητα και κάτι στο οποίο οι άνθρωποι θέλουν να δώσουν προτεραιότητα το επόμενο έτος.

“Τα μέλη των ταξιδιωτικών πρακτόρων μας βλέπουν ισχυρές κρατήσεις για το εξάμηνο του Οκτωβρίου και έπειτα, γεγονός που αποτελεί πολύ θετικό σημάδι ότι ο κλάδος συνεχίζει να ευημερεί”.

Καύσωνες και πλημμύρες επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά σχέδια

Παράλληλα με τα μοτίβα κρατήσεων, η Advantage αποκάλυψε τα ευρήματα έρευνας που δείχνουν ότι ιδίως οι νεότεροι ταξιδιώτες ενδέχεται να αλλάξουν τα σχέδια διακοπών τους λόγω των διαταραχών που σχετίζονται με το κλίμα, όπως οι καύσωνες και οι πλημμύρες.

Μια δημοσκόπηση σε 2.000 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο που διενεργήθηκε κατά παραγγελία της κοινοπραξίας δείχνει ότι το 70% των ατόμων ηλικίας μεταξύ 18 και 24 ετών είναι λίγο ή πολύ πιθανό να αλλάξει την εποχή του έτους που ταξιδεύει, ως αποτέλεσμα των μεταβαλλόμενων καιρικών συνθηκών, σε σύγκριση με το 25% των ατόμων άνω των 64 ετών.

Τα δύο τρίτα (62%) των νεότερων δημογραφικά πελατών είναι επίσης πιθανό να αλλάξουν τον προορισμό των διακοπών τους ως αποτέλεσμα των επιπτώσεων του θερμότερου κλίματος σε ορισμένες χώρες.

Επιπλέον, η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές που ζουν στην ανατολική Αγγλία, τη Βόρεια Ιρλανδία και το Λονδίνο είναι πιο πιθανό να έχουν διαφορετικά ταξιδιωτικά σχέδια εν μέσω της κλιματικής αλλαγής.

Ταξίδια στο εξωτερικό και προτίμηση σε νέους προορισμούς

Παρά την κρίση του κόστους ζωής, το 74% των ερωτηθέντων σκοπεύει να κάνει διακοπές στο εξωτερικό το 2024 και το 76% των καταναλωτών επιθυμεί να κλείσει τα ταξίδια του νωρίτερα από το συνηθισμένο, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα.

Τα δύο τρίτα (68%) των ερωτηθέντων θα κάνουν κράτηση το επόμενο έτος για έναν νέο προορισμό, στον οποίο δεν έχουν ταξιδέψει ποτέ στο παρελθόν, αντί να επιστρέψουν σε μέρη που έχουν ήδη επισκεφθεί.

Η Julia Lo Bue-Said, διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage, δήλωσε: “Είναι ενδιαφέρον να δούμε από τη δημοσκόπηση ότι ο αντίκτυπος των δυσμενών καιρικών συνθηκών σε όλη την Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι είχε αντίκτυπο στη νέα γενιά. Αυτό που είναι πολύ θετικό από την έρευνα για εμάς είναι ότι οι Βρετανοί επιδιώκουν να κλείσουν νωρίς τις διακοπές τους. Η κράτηση από νωρίς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη διαχείριση του προϋπολογισμού, δίνει στους ανθρώπους περισσότερο χρόνο για να εξοικονομήσουν χρήματα για τις διακοπές και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις προσφορές έγκαιρης κράτησης”.

“Είναι επίσης συναρπαστικό να βλέπουμε τους ανθρώπους να επιθυμούν να ταξιδέψουν σε νέους προορισμούς τους οποίους δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ στο παρελθόν”, πρόσθεσε η κα. Bue-Said.

Σύμφωνα με την ίδια, η αναστάτωση με τις απεργίες, οι αλλαγές στις πτήσεις και άλλα ζητήματα που επηρεάζουν την ομαλή διεξαγωγή των διακοπών έχουν οδηγήσει τους ανθρώπους να επιθυμούν περισσότερη υποστήριξη όταν ταξιδεύουν και αυτή η έρευνα, μαζί με όσα υποστηρίζουν οι συνεργάτες της Advantage στα ταξιδιωτικά γραφεία, δείχνει ότι οι εξειδικευμένες υπηρεσίες που παρέχονται από έναν έμπειρο ταξιδιωτικό πράκτορα έχουν μεγάλη ζήτηση.

Tagged

1 σχόλιο στο “+67% (!!!) στις κρατήσεις διακοπών για το Καλοκαίρι του 2024 στη Βρετανία | Early bookings και all-inclusive στο… μάτι των Βρετανών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *