Photo by Vinicius Wiesehofer on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Οι νεότεροι ταξιδιώτες πρωτοστατούν στις κρατήσεις στη βρετανική αγορά

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σημαντική αύξηση των Βρετανών καταναλωτών, που στρέφονται στους ταξιδιωτικούς πράκτορες για να κλείσουν τις διακοπές τους, με τους νεότερους ταξιδιώτες να πρωτοστατούν στις κρατήσεις, διαπιστώνει έρευνα που διεξήχθη από την Advantage Travel Partnership.

Σχεδόν εννέα στους 10 (88%) πράκτορες που συμμετείχαν στην έρευνα της κοινοπραξίας για την ανάλυση των επιχειρηματικών επιπτώσεων τον Αύγουστο, δήλωσαν ότι βλέπουν αύξηση των νέων πελατών και σχεδόν το ένα τέταρτο δήλωσε ότι οι νέοι πελάτες ήταν ηλικίας 18-34 ετών.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 84% των ερωτηθέντων συνέχισαν να επενδύουν στις επιχειρήσεις τους παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις, με το 36% να επενδύει στο μάρκετινγκ και το 24% στην τεχνολογία.

Το ένα τέταρτο δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να υποστηρίξει τη δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι ανησυχίες και οι αδυναμίες

Το κόστος ζωής, η τιμολόγηση και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών προσδιορίστηκαν ως οι κύριοι τομείς ανησυχίας, με το 72% να δηλώνει ότι “ανησυχεί ελαφρώς” για το οικονομικό περιβάλλον που επηρεάζει την επιχείρησή του.

Το ένα τρίτο των επιχειρηματιών ανέφεραν ότι εξακολουθούν να έχουν ανεξόφλητα δάνεια μετά την πανδημία Covid-19, ενώ το ένα τέταρτο ότι το λειτουργικό τους κόστος αυξήθηκε μεταξύ 25% και 49% τους τελευταίους έξι μήνες.

Η πρόσληψη προσωπικού εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα, με το 48% να δηλώνει ότι δυσκολεύεται να προσλάβει νέο προσωπικό.

Σε ερώτηση σχετικά με τις αντιλήψεις της κυβέρνησης για τον τομέα, το 88% δήλωσε ότι πιστεύει ότι τα ταξίδια δεν θεωρούνται βασικός οικονομικός μοχλός, το 56% ότι δεν πιστεύει ότι η κυβέρνηση κατανοεί τον ταξιδιωτικό τομέα και το 64% ότι επιθυμεί έναν υπουργό που να είναι αρμόδιος ειδικά για τον εξερχόμενο τουρισμό.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage, Julia Lo Bue-Said, δήλωσε: “Δεδομένης της αύξησης των νέων πελατών και των προγραμμάτων διαχείρισης ταξιδιών που βλέπουν οι συνεργάτες μας στα ταξιδιωτικά γραφεία, καθώς και του γεγονότος ότι οι κρατήσεις ξεπερνούν τα επίπεδα του 2019, αναμένουμε ότι θα υπάρξει ρεκόρ κλήσεων και επισκέψεων σε ταξιδιωτικά γραφεία σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν να κάνουν κράτηση για το επόμενο ταξίδι τους με έναν τοπικό, αξιόπιστο εμπειρογνώμονα”.

Σύμφωνα με την ίδια, η επιθυμία των Βρετανών για ταξίδια δεν έχει μειωθεί. Μάλιστα, τα αποτελέσματα της τελευταίας Ανάλυσης Επιχειρηματικών Επιπτώσεων δείχνουν ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια, έχοντας, παράλληλα, διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει υποκατάστατο για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες που λειτουργούν ως σύμβουλοι, οι οποίοι γνωρίζουν τους πελάτες τους και μπορούν να παρέχουν εξειδικευμένη συμβουλευτική, υποστήριξη και ψυχική ηρεμία.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Οι νεότεροι ταξιδιώτες πρωτοστατούν στις κρατήσεις στη βρετανική αγορά

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *