money tourism photo
© money tourism copyright photo

ΕΡΕΥΝΑ: Οι τοπικές τιμές καθορίζουν τις διακοπές των Βρετανών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η στερλίνα έχει διατηρήσει την αξία της τους τελευταίους μήνες εν μέσω της συνεχιζόμενης οικονομικής αβεβαιότητας, ωστόσο οι Βρετανοί φαίνεται να  ανησυχούν περισσότερο για τις τοπικές τιμές στον προορισμό των διακοπών τους, σύμφωνα με τον τελευταίο δείκτη του Holiday Money από το Post Office Travel Money.

Για την έρευνα

Η έρευνα αποκαλύπτει την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για προορισμούς όπου οι τοπικές τιμές είναι χαμηλές, έχοντας έτσι λιγότερες ανησυχίες για τις συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Τους τελευταίους έξι μήνες, η λίρα έχει αυξηθεί σε σχέση με τα τρία τέταρτα των 40 πιο δημοφιλών νομισμάτων του Post Office, συμπεριλαμβανομένου του ευρώ (+ 3,3% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο) και του δολαρίου (+ 1,3%).

Το μεγαλύτερο ετήσιο κέρδος της στερλίνας κατά 34,3% ήταν κατά της τουρκικής λίρας, προσφέροντας στους ταξιδιώτες £ 128 επιπλέον σε ένα ποσό των £ 500.

Η λίρα είναι επίσης ισχυρότερη από ότι πριν από ένα χρόνο έναντι κάθε ευρωπαϊκού νομίσματος εκτός από του ελβετικού φράγκου.

Κέρδη 3,1% έναντι της τσεχικής κορόνας και άνω του 5% για το ουγγρικό φιορίνι κάνουν τα διαλείμματα της πόλης της Πράγας και της Βουδαπέστης φθηνότερα. Οι επισκέπτες της Ισλανδίας θα έχουν 13,3% περισσότερη ισλανδική κορόνα, ενώ η στερλίνα επίσης παραμένει ισχυρότερη έναντι του ευρώ, αυξημένη κατά 2,2% σε ετήσια βάση.

Τα δύο τρίτα (65%) των ανθρώπων σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές στο εξωτερικό το 2019 σύμφωνα με το Post Office Travel Money, όπου αναφέρει ότι τα στατιστικά στοιχεία για το 2019 μέχρι τις γιορτές του Πάσχα παρουσιάζουν ορισμένες από τις μεγαλύτερες αυξήσεις των πωλήσεων σε προορισμούς μακρινών προορισμών όπου η στερλίνα είναι σημαντικά ασθενέστερη σε σχέση με πριν από ένα χρόνο.

Η εξήγηση γι ‘αυτό παρέχεται από την έρευνα των καταναλωτών, η οποία διαπίστωσε ότι οι παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου ενδιαφέρονται λιγότερο για τις συναλλαγματικές ισοτιμίες από ότι για τα κόστη που έχουν τα μέρη των διακοπών.

Τα στατιστικά

Πάνω από τα τρία τέταρτα (77%) των 2.087 ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το κόστος για γεύματα, ποτά και άλλα τουριστικά  ήταν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες στην επιλογή των προορισμών, έναντι μόλις του 55% που θεώρησαν ότι η δύναμη ή η αδυναμία της στερλίνας ήταν καταλυτικός παράγοντας στην επιλογή των διακοπών τους.

Ο επικεφαλής του Travel Money Nick Boden δήλωσε:

«Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι καταναλωτές στέκονται στα κόστη, που έχουν τα γεύματα, τα ποτά και τα άλλα είδη στα θέρετρα και στις πόλεις και  μπορούν να αυξήσουν σημαντικά το κόστος των διακοπών τους.

Η επιλογή ενός προορισμού όπου οι τιμές  είναι χαμηλές μπορεί να αντισταθμίσει την επίπτωση μιας αδύναμης συναλλαγματικής ισοτιμίας αλλά ένας προορισμός όπου οι τιμές είναι φτηνές και η στερλίνα είναι ισχυρή είναι το καλύτερο στοίχημα».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *