ΕΡΕΥΝΑ: Αυτές οι τρεις τάσεις θα διαμορφώσουν τον κλάδο των ταξιδιών αναψυχής το 2024 | Επιλογή ταξιδιών με βάση την εμπειρία

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Από την τεχνητή νοημοσύνη, μέχρι τις καθηλωτικές εμπειρίες και τα ταξίδια με βάση το πάθος, θεμελιώδεις αλλαγές αναμένετα να προκύψουν στον τρόπο που οι άνθρωποι βιώνουν τα ταξίδια το 2024. Αυτό πιστοποιούν οι ηγέτες του κλάδου, οι οποίοι ενόψει της διοργάνωσης του συνεδρίου Arival 360, στο Ορλάντο των ΗΠΑ, μοιράστηκαν τις απόψεις τους για τις τρεις κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια, τις δραστηριότητες και τις εμπειρίες, που πρόκειται να διαμορφώσουν την εικόνα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας το 2024.

Περισσότεροι από 1.000 εκπρόσωποι εταιριών από όλους τους τομείς των εκδρομών, δραστηριοτήτων, αξιοθέατων και εμπειριών θα συμμετάσχουν στο Arival 360 Conference 2023, που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 9-12 Οκτωβρίου, το οποίο θα απασχολήσει μια σειρά από καυτά θέματα: τεχνητή νοημοσύνη και οι επιπτώσεις της στον κλάδο των εμπειριών, ψηφιακή διανομή, τιμολόγηση, παθιασμένα ταξίδια, συνεργασίες και το πώς η ένταξη και η πολυμορφία θα συνεχίσουν να οδηγούν σε θεμελιώδεις αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν τα ταξίδια.

Οι τρεις κορυφαίες, ταξιδιωτικές τάσεις για το 2024, που αναμένεται να κυριαρχήσουν στις συζητήσεις κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, είναι:

1. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί τελικά να ανοίξει το δρόμο για την ουσιαστική εξατομίκευση

“Είδαμε μια “έκρηξη” ενθουσιασμού και συγκεκριμένων εφαρμογών στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης το 2023. Στην Arival θα ερευνήσουμε τις απτές εφαρμογές και τις ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις σε όλες τις ταξιδιωτικές εμπειρίες, ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία των ταξιδιωτών. Αν το διοχετεύσουμε με τον σωστό τρόπο, οι επιχειρήσεις θα γίνουν μόνο καλύτερες στο να προσφέρουν αυτή την προσωπική, ανθρώπινη επαφή που κάνει τον τομέα των εμπειριών τόσο ξεχωριστό στα ταξίδια”, λέει ο Douglas Quinby, CEO και συνιδρυτής της Arival.

Από την πλευρά του ο Greg DeShields, εκτελεστικός διευθυντής της Tourism Diversity Matters, προσθέτει ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία των ταξιδιωτών το 2024. “Οι προσδοκίες των πελατών για περισσότερη αυθεντικότητα θα παραμείνουν υψηλές, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη και οι εξελίξεις στον τομέα της αυτοματοποίησης θα συνεχίσουν να επαναπροσδιορίζουν την εμπειρία τους, παρέχοντας μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και περισσότερες επιλογές. Η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοματοποίηση θα επηρεάσουν διάφορα τμήματα, θα προσαρμοστούν και θα προσφέρουν πιο “φιλικές” προς τον πελάτη λύσεις με βάση την τεχνητή νοημοσύνη. Οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης και η ανάλυση δεδομένων θα παρέχουν στους ταξιδιώτες πιο εξατομικευμένες και αποτελεσματικές εμπειρίες”, σημειώνει.

2. Σε άνοδο η ζήτηση για καθηλωτικές εμπειρίες με αυθεντική, ανθρώπινη επαφή

“Αυτή η τάση, η οποία κυριάρχησε το 2023, θα συνεχίσει να εξελίσσεται το 2024 -με την επιθυμία για μοναδικά, που γίνονται μια φορά στη ζωή και θεματικά ταξίδια να γίνεται ακόμη πιο σημαντική”, αναφέρει ο κ. Quinby. “Ως αποτέλεσμα, είναι πιθανό να υπάρξει ένα τεράστιο εύρος νέων επιλογών που θα είναι διαθέσιμες στους ταξιδιώτες. Οι ταξιδιωτικοί πάροχοι θα πρέπει να εξετάσουν πώς να εξελίξουν τις προσφορές τους ένα βήμα παραπέρα το 2024 από ό,τι το 2023 -η εστίαση στη διαφοροποίηση και την εμπειρία του πελάτη στο στάδιο της κράτησης θα είναι το κλειδί για να γοητεύσουν τους ταξιδιώτες και να μετατρέψουν τους ενδιαφερόμενους σε αυτούς που κάνουν κράτηση”, σημειώνει.

Με αυτό συμφωνεί η Rebecca Fisher, συνιδρύτρια του Beyond the Bell Tours, λέγοντας: “Οι άνθρωποι θα οδηγούνται όλο και περισσότερο σε βιωματικές ταξιδιωτικές εμπειρίες [το 2024]. Οι ταξιδιώτες αναζητούν αυθεντική σύνδεση και βαθύτερη δέσμευση. Πιστεύω ότι θα δούμε αυτές τις τάσεις να αυξάνονται τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εγχώριο επίπεδο [εντός των ΗΠΑ]”.

3. Μετατόπιση από τα ταξίδια με βάση τον προορισμό στα ταξίδια με βάση το πάθος

“Το πού θα έχει λιγότερη σημασία από το γιατί το 2024”, λέει ο κ. Quinby. Και συνεχίζει: “Η bucket list του τυπικού ταξιδιώτη συνήθιζε να αποτελείται από μέρη που πρέπει να επισκεφθεί, χώρες που πρέπει να διαγράψει, σφραγίδες διαβατηρίου που πρέπει να συλλέξει. Αλλά το 2024, θα αφορά περισσότερο το ποιος, το τι και το γιατί, παρά το πού και το πότε”.

Ή, όπως το θέτει ο Dan Christian, οικοδεσπότης του podcast Travel Trends και ιδρυτής της ομάδας Acceleration Team: “Βλέπουμε μια μεταστροφή από τα ταξίδια με βάση τον προορισμό στα ταξίδια με βάση το πάθος. Αλλά η ανακάλυψη ταξιδιών είναι ακόμα καθηλωμένη στο παρελθόν- οι μόνες επιλογές σήμερα είναι το πού και το πότε, και πρέπει να κινηθούμε προς το ποιος είσαι και τι σε ενδιαφέρει. Οι ιστότοποι και άλλες ταξιδιωτικές πλατφόρμες, για παράδειγμα, εξακολουθούν να επικεντρώνονται στους προορισμούς. Αλλά οι άνθρωποι επιλέγουν ταξιδιωτικές εμπειρίες με βάση τα πάθη τους και όχι τους προορισμούς. Η δημιουργία καναλιών μάρκετινγκ γύρω από τον χρόνο και τον τόπο δεν είναι πλέον η πιο αποτελεσματική προσέγγιση -εναπόκειται σε όλους μας να κάνουμε αυτή τη μετάβαση για να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε τους καταναλωτές σήμερα”.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Αυτές οι τρεις τάσεις θα διαμορφώσουν τον κλάδο των ταξιδιών αναψυχής το 2024 | Επιλογή ταξιδιών με βάση την εμπειρία

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *