money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΡΕΥΝΑ: Αυτά είναι τα θέματα που απασχολούν τους Βρετανούς “σπεσιαλίστες”

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ζήτηση των πελατών, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και οι απεργιακές κινητοποιήσεις έχουν αναδειχθεί ως μερικές από τις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εξειδικευμένοι, Βρετανοί, τουριστικοί πράκτορες, αν και ορισμένα μακροχρόνια προβλήματα για τα μέλη της ένωσης έχουν αρχίσει να υποχωρούν, σύμφωνα με νέα έρευνα της ΑΙΤΟ.

Η Ένωση Ειδικών Τουριστικών Πρακτόρων αποκάλυψε σήμερα (Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου) περισσότερα ευρήματα από την τελευταία έρευνα παρακολούθησης της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης, υπογραμμίζοντας ότι τα επίπεδα της ζήτησης έχουν αναδειχθεί σε πρωταρχική ανησυχία για περισσότερο από το ένα τρίτο των “ειδικών”.

Σχεδόν τέσσερις στους 10 ερωτηθέντες (37%) την κατέταξαν ως πιθανό βασικό εμπόδιο ως προς την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών, ποσοστό αυξημένο, σε σχέση με το 29% τον προηγούμενο χρόνο.

Οι μικρότερες επιχειρήσεις, εν τω μεταξύ, τόνισαν πώς οι απεργιακές κινητοποιήσεις θα μπορούσαν να απειλήσουν την επιχείρησή τους στο μέλλον, ενώ οι ερωτηθέντες όλων των μεγεθών τόνισαν την ανάγκη να υιοθετήσουν μια πιο στοχευμένη προσέγγιση στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού και του γεγονότος ότι η ψηφιακή διαφήμιση παράγει λιγότερο “bang for buck”.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα, ωστόσο, ανέφεραν ότι αρκετές μακροχρόνιες προκλήσεις, όπως τα λειτουργικά ζητήματα και οι ανησυχίες για τις προσλήψεις, έχουν αμβλυνθεί, με σχεδόν τρεις στους πέντε ερωτηθέντες (59%) να αναφέρουν τις επιχειρησιακές προκλήσεις ως κύρια ανησυχία το 2024, από 65% το προηγούμενο έτος.

Εν τω μεταξύ, ο αριθμός των επιχειρήσεων που αναμένουν προβλήματα σχετικά με τις προσλήψεις μειώθηκε από 47% το 2023 σε 35% φέτος, ενώ η διατήρηση των εργαζομένων βελτιώθηκε κατά 6,2%.

“Καθώς οι εξειδικευμένοι τουριστικοί πράκτορες και τα ταξιδιωτικά γραφεία αντιμετωπίζουν τις μεταβαλλόμενες προκλήσεις που επισημάνθηκαν, η προσαρμοστικότητα και ο στρατηγικός σχεδιασμός αποτελούν το κλειδί για τη διατήρηση της ανάπτυξης”, δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της AITO, Martyn Sumners.

Αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες σχετικά με τις προσλήψεις, βελτιστοποιώντας τη λειτουργική αποδοτικότητα και παραμένοντας εναρμονισμένοι με τις εξελίξεις στην αγορά, οι tour operators και τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να εξασφαλίσουν την επιτυχία τους κατά τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τον κ. Sumners.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *