Photo by mentatdgt on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Ολική επιστροφή το 2024 για τα επαγγελματικά ταξίδια

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια έχει επανέλθει, με επιστροφή στις διαπροσωπικές και εταιρικές εκδηλώσεις του κλάδου, υπό την προϋπόθεση ότι οι επιχειρηματικές ανάγκες εξισορροπούνται με κοινωνικές και περιβαλλοντικές πτυχές. Έτσι, αναδεικνύεται ολοένα η έννοια των στοχευμένων ταξιδιών, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Accor, σύμφωνα με την οποία, οι δαπάνες για επαγγελματικά ταξίδια είναι μειωμένες μόλις κατά 24% από το 2019 και αναμένεται να επιστρέψουν στα προ-πανδημικά επίπεδα μέχρι το 2024.

Η πρόσφατη παγκόσμια έρευνα της Accor για τα επαγγελματικά ταξίδια ευθυγραμμίζεται με αυτή την επιστροφή στις προ-πανδημικές δαπάνες, καθώς το 57% των ερωτηθέντων αναμένει αύξηση του ταξιδιωτικού του προϋπολογισμού το 2024, σε σχέση με τις δαπάνες του 2023. Οι ίδιες επιχειρήσεις τοποθετούν την “εμπειρία του ταξιδιώτη” ως το δεύτερο πιο κρίσιμο ζήτημα το 2024, μετά την εξοικονόμηση κόστους. Και το 46% των ερωτηθέντων επιβεβαίωσαν ότι δεν είναι πιθανό να περιορίσουν τα επαγγελματικά ταξίδια για το υπόλοιπο του έτους.

Η αξία της δια ζώσης συνάντησης είναι αναμφισβήτητη, με τους επαγγελματίες να εκτιμούν ότι οι προσωπικές συναντήσεις αυξάνουν κατά 25% τα έσοδα. Και η ουσία δεν είναι η μόνη εξίσωση όταν οι εργαζόμενοι χρειάζονται αλληλεπίδραση με συναδέλφους και συνεργάτες για την ψυχική τους υγεία και την επαγγελματική τους ικανοποίηση από την εργασία τους. Κάθε ταξίδι αξιολογείται προσεκτικά με όρους ROI -απόδοση της επένδυσης- και ROE  -απόδοση των προσδοκιών- χωρίς επιστροφή, χωρίς πτήση.

Βεβαίως2, οι εικονικές συναντήσεις αποτελούν αποδεκτό μέρος του εργασιακού τοπίου με τρόπους που δεν ήταν συνηθισμένοι πριν από το Covid, αλλά μέχρι να φτάσει η τεχνολογία και τα ολογράμματα να μπορούν να χαμογελούν με συναίσθημα, οι διαπροσωπικές συναντήσεις κάνουν τη διαφορά.

Οι περιβαλλοντικές ανησυχίες ήταν στο μυαλό πολλών. Μια έρευνα της Accor σε εταιρικούς πελάτες αποκάλυψε ότι το 54% έθεσε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ως την υπ’ αριθμόν ένα προτεραιότητά τους και η “επίδοση βιωσιμότητας των προμηθευτών για την προμήθεια και επιλογή ξενοδοχείων το 2024” κατατάχθηκε ως εξαιρετικά σημαντική στις αποφάσεις τους για κρατήσεις.

Το βάρος πέφτει τόσο στους ταξιδιώτες όσο και στους οικοδεσπότες, με τα δύο μέρη να πρέπει να συνεργαστούν για πιο βιώσιμα ταξίδια. Πάνω από το 70% των ξενοδοχείων της Accor διαθέτουν εργαλεία μέτρησης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και οι σύνεδροι ήταν πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα ανά διανυκτέρευση για υψηλότερα περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια.

Ο συνδυασμός συναντήσεων με στοχευμένο ελεύθερο χρόνο σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες μένουν περισσότερο, κάνουν περισσότερα για να αξιοποιήσουν στο έπακρο την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.

Οι νεότεροι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να συνδυάζουν την εργασία με την ευχαρίστηση μέσω μικτών ταξιδιών “αναψυχής”, αλλά η τάση αυτή είναι όλο και πιο διαδεδομένη σε όλες τις δημογραφικές ομάδες. Το 67% των πελατών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Accor επέκτειναν τα επαγγελματικά τους ταξίδια το 2022. Ωστόσο, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες συνιστούν προσοχή από πλευράς ασφάλισης, καθώς οι σύντροφοι και οι οικογένειες συχνά δεν καλύπτονται και υπάρχουν γκρίζες ζώνες όσον αφορά τον διαχωρισμό των χρεώσεων, τη διανομή των πόντων επιβράβευσης και των παροχών.

Η ευημερία των επαγγελματιών ταξιδιωτών θα πρέπει να είναι ύψιστης σημασίας. “Οι καταναλωτές σήμερα καταλαβαίνουν ότι πρέπει να κάνουν κτήμα τους την υγεία και την ανοσία τους με διαφορετικό τρόπο”, δήλωσε ο Emlyn Brown, παγκόσμιος ανώτερος αντιπρόεδρος ευημερίας της Accor. “Η ικανότητά μας να προσφέρουμε μια αυθεντική, ολιστική και ιδιαίτερα προσεγμένη προσφορά ευεξίας είναι ζωτικής σημασίας”. Και πρόσθεσε: “Τέσσερις στους πέντε επισκέπτες μας, ανεξαρτήτως ηλικίας, δημογραφικών στοιχείων ή χώρας, κάνουν καθημερινά ένα βήμα για να βελτιώσουν την ευεξία τους -οπότε πρέπει να ικανοποιήσουμε και να ξεπεράσουμε αυτή τη ζήτηση σε όλα τα εμπορικά μας σήματα, ανεξάρτητα από το σε ποιο από αυτά διαμένουν οι ταξιδιώτες”.

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Ολική επιστροφή το 2024 για τα επαγγελματικά ταξίδια

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *