Photo by Junior Teixeira on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: Πεντάωρο σερφάρισμα προηγείται της κράτησης ταξιδιών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ταξιδιώτες ξοδεύουν κατά μέσο όρο λίγο περισσότερες από πέντε ώρες για έμπνευση και σχεδιασμό ταξιδιών τις 45 ημέρες πριν από την κράτηση. Αυτό προκύπτει από μελέτη του ομίλου Expedia, η οποία ρίχνει φως στις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση ταξιδιών στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με την έρευνα με τίτλο “‘Ο δρόμος προς την αγορά”, την οποία πραγματοποίησε η Luth Research, σε 5.713 συμμετέχοντες ηλικίας 18 ετών και άνω. στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, την άνοιξη του 2023, οι ταξιδιώτες εξετάζουν κατά μέσο όρο 141 σελίδες ταξιδιωτικού περιεχομένου τις 45 ημέρες πριν από την κράτηση ενός ταξιδιού, ενώ στις ΗΠΑ ο αριθμός των σελίδων φτάνει τις 277.

Στα πρώτα στάδια του ταξιδιωτικού σχεδιασμού, το σερφάρισμα είναι λιγότερο εντατικό (με περίπου 2,5 προβολές σελίδων ανά ημέρα), ενώ αυξάνεται εκθετικά τις τελευταίες ημέρες πριν από την κράτηση. Την ημέρα της κράτησης, υπάρχουν κατά μέσο όρο 25 προβολές σελίδων.

Οι πηγές που χρησιμοποιούνται συχνότερα πριν από την κράτηση είναι τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (80%), οι μηχανές αναζήτησης (61%), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (58%), οι ιστότοποι αεροπορικών εταιρειών (54%) και οι μετα-ταξιδιωτικοί ιστότοποι (51%).

Οι ταξιδιώτες αναζητούν έμπνευση

Οι περισσότεροι από τους περίπου 5.700 ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι δεν ήξεραν πού να πάνε πριν αρχίσουν να σχεδιάζουν το ταξίδι τους. Σχεδόν τρεις στους πέντε ταξιδιώτες που συμμετείχαν δήλωσαν ότι δεν είχαν έναν συγκεκριμένο προορισμό στο μυαλό τους ή εξέταζαν πολλούς προορισμούς όταν έλαβαν την απόφαση να κάνουν ένα ταξίδι (59%). Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ποσοστό των αναποφάσιστων ταξιδιωτών έφτασε το 62%, ενώ στο Μεξικό το 80%.

Σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη διαφήμιση.

Από αυτούς που χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους, το 77% χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πηγή έμπνευσης. Για έναν στους πέντε, η διαφήμιση έπαιξε ρόλο στην επιλογή και την κράτηση ενός ταξιδιού. Μάλιστα, σε ποσοστό 26% και 22% οι πελάτες καταλυμάτων και οι επισκέπτες ξενοδοχείων, αντίστοιχα επηρεάζονται επίσης από τη διαφήμιση.

“Το ταξίδι μέχρι την κράτηση είναι συχνά πολύπλοκο και γεμάτο ανατροπές”, συμπεραίνει η Cheryl Miller, επικεφαλής μάρκετινγκ της Expedia for Business. Έτσι, λέει, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να προσεγγίσουμε τους ταξιδιώτες πριν πάρουν τις αποφάσεις τους.

“Είναι σημαντικό να εμφανίζεστε όσο το δυνατόν συχνότερα σε πολλαπλά σημεία επαφής σε όλο το ταξίδι του πελάτη, ακόμη και πέρα από τα κανάλια της δικής σας μάρκας”, προσθέτει η κα. Miller.

Η συμπεριφορική ψηφιακή μελέτη χρησιμοποίησε την τεχνολογία παθητικής μέτρησης ZQ Intelligence της Luth Research και τη βάση δεδομένων ψηφιακής συμπεριφοράς της για να αναλύσει το ταξίδι των πελατών προς την κράτηση ταξιδιού. Έλαβε υπόψη τη δραστηριότητα σε επιτραπέζιες και κινητές συσκευές, με περιορισμένη προβολή των εφαρμογών στις κινητές συσκευές.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *