ΕΡΕΥΝΑ: Περισσότερα χρήματα για αποδράσεις θα ξοδέψει η πλειοψηφία των ταξιδιωτών εφέτος | Η ταξιδιωτική εμπειρία στο επίκεντρο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ταξιδιωτική εμπειρία και όχι το κόστος αποτελεί σημείο αναφοράς για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών εφέτος, οι οποίοι κάθε άλλο παρά φειδωλοί εμφανίζονται όσον αφορά τις ταξιδιωτικές δαπάνες, σύμφωνα με τα ευρήματα έκθεσης της American Express Travel για τις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις το 2024.

Σύμφωνα με την έκθεση, η οποία βασίζεται σε στοιχεία έρευνας από ταξιδιώτες στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, τον Καναδά, την Ινδία, την Ιαπωνία, το Μεξικό και το Ηνωμένο Βασίλειο, το 84% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερα ή τα ίδια χρήματα για ταξίδια το 2024, σε σύγκριση με πέρυσι. Επιπλέον, σε ποσοστό 77% ενδιαφέρονται περισσότερο για τη σωστή ταξιδιωτική εμπειρία παρά για το κόστος του ταξιδιού.

Οι τέσσερις τάσεις που καθοδηγούν τις αποφάσεις κράτησης είναι:
-Για την αγάπη του παιχνιδιού: Οι λάτρεις των σπορ σχεδιάζουν ταξίδια γύρω από αθλητικές εκδηλώσεις, είτε πρόκειται για το αγαπημένο τους άθλημα, είτε για την αγαπημένη τους ομάδα, είτε για έναν διεθνή διαγωνισμό πολλαπλών αθλημάτων.
-Μεγάλα σχέδια: Μεγάλες περιπέτειες σε μορφή εκστρατείας, όπως ένα ταξίδι στα νησιά Γκαλαπάγκος ή πεζοπορία με τους γορίλες, προσφέρουν τις “μεταμορφωτικές εμπειρίες” που αναζητούν οι ταξιδιώτες.
-Σόλο ταξίδια: Οι ταξιδιώτες κάνουν ταξίδια μόνοι τους, αγκαλιάζοντας την ευκολία του προγραμματισμού και τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τα ταξίδια που τους ταιριάζουν απόλυτα.
-Ευελιξία: Οι άνθρωποι αναζητούν ευελιξία στα ταξιδιωτικά τους σχέδια και αφήνουν χώρο για αυθορμητισμό.

“Οι ταξιδιώτες επικεντρώνονται στη διαμόρφωση των σωστών ταξιδιωτικών διαδρομών και στη δημιουργία αναμνήσεων, είτε αυτό σημαίνει να κλείσουν ένα ταξίδι για να δουν την αγαπημένη τους αθλητική ομάδα να αγωνίζεται είτε να κάνουν μια κρουαζιέρα εξερεύνησης μια φορά στη ζωή τους”, λέει η Audrey Hendley, πρόεδρος της American Express Travel.

Σύμφωνα με την ίδια, η έκθεση για τις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις ρίχνει φως σε αυτό που οδηγεί τις ταξιδιωτικές κρατήσεις παγκοσμίως και παρέχει έμπνευση για το πού θα ταξιδέψετε στη συνέχεια.

Οι σημαντικότερες πληροφορίες από την έκθεση περιλαμβάνουν:

  • Η επιθυμία να παρακολουθήσουν ζωντανά αθλητικά γεγονότα και από κοντά αγαπημένες ομάδες και παίκτες καθοδηγούν το πού μεταβαίνουν οι ταξιδιώτες και τι κάνουν όταν φτάσουν στον προορισμό τους.

– Το 67% των ερωτηθέντων της γενιάς των Millennials και της Gen Z (σε σύγκριση με το 58% του συνόλου των ερωτηθέντων) ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν για αθλητικές εκδηλώσεις το 2024.
-Το 58% που θα ταξιδέψουν για αθλητικές εκδηλώσεις το 2024 θα το κάνουν για να παρακολουθήσουν αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ ή Φόρμουλα 1.
-Η Νέα Υόρκη, το Μαϊάμι και το Παρίσι είναι οι κορυφαίοι προορισμοί στους οποίους οι ερωτηθέντες σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για να παρακολουθήσουν αθλητικές εκδηλώσεις αυτό το καλοκαίρι.

  • Τα μεταμορφωτικά, μοναδικά ταξίδια, όπως η επίσκεψη στα νησιά Γκαλαπάγκος και η πεζοπορία στην Ανταρκτική, βρίσκονται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών πολλών ταξιδιωτών, και οι νεότεροι ταξιδιώτες θέλουν έναν εμπειρογνώμονα για να τους βοηθήσει στον προγραμματισμό τους.

– Το 65% των ερωτηθέντων ενδιαφέρονται περισσότερο να πραγματοποιήσουν ένα μεγάλο ταξίδι το 2024, σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.
– Σε ποσοστό 72% θα προτιμούσαν να αποταμιεύσουν χρήματα για ένα μεγάλο ταξίδι παρά να τα ξοδέψουν για να διασκεδάσουν με φίλους και περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σχεδιάζουν να αποταμιεύσουν για διάστημα από 6 μήνες έως 2 χρόνια για ένα μεγάλο ταξίδι.
– Το 58% των ερωτηθέντων της γενιάς των Millennials και της Gen Z επιθυμούν να τους βοηθήσει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας ή ένας έμπιστος σύμβουλος να κλείσουν ένα μεγάλο ταξίδι φέτος.
– Το 55% των ερωτηθέντων που σχεδιάζουν ένα μεγάλο ταξίδι θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να επισκεφθούν πολλές χώρες σε μια περιοχή.

  • Η ευκολία του προγραμματισμού και η δυνατότητα κατάρτισης του τέλειου, εξατομικευμένου ταξιδιού οδηγεί τους ανθρώπους να σχεδιάζουν ταξίδια μόνοι τους, ιδίως τους νεότερους ταξιδιώτες.

– Το 76% των Millennials και της Gen Z (σε σύγκριση με το 69% όλων των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να κάνουν ένα ταξίδι μόνοι τους το 2024.
– Το 74% των ανδρών και το 63% των ερωτηθέντων γυναικών σχεδιάζουν να κάνουν ένα ταξίδι μόνοι τους εφέτος.
– Το 66% των ερωτηθέντων που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν μόνοι τους σχεδιάζουν ένα ταξίδι ειδικά σχεδιασμένο για να ικανοποιήσουν τον εαυτό τους.
– Το 60% που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν μόνοι τους φέτος σκοπεύουν να κάνουν δύο ή περισσότερα ταξίδια μόνοι τους.

  • Οι ταξιδιώτες προτιμούν τα ευέλικτα ταξίδια, τα οποία τους δίνουν την ελευθερία να είναι αυθόρμητοι και να βιώνουν την τοπική κουλτούρα όταν ταξιδεύουν.

– Το 78% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι τους αρέσουν τα αυθόρμητα ταξίδια.
– Το 77% των Millennials και της Gen Z έχουν κλείσει ταξίδι της τελευταίας στιγμής στο παρελθόν, σε σύγκριση με το 65% της Gen X και το 52% των Baby Boomers.
– Σε ποσοστό 68% συμφωνούν ότι τους αρέσει να αφήνουν ελεύθερο χρόνο στο ταξίδι τους για να γνωρίσουν τον τοπικό πολιτισμό/δραστηριότητες.
– Σε ποσοστό 57% προτιμούν να κλείσουν μια απόδραση της τελευταίας στιγμής σε κοντινό προορισμό, παρά σε κάποιο μακρινό μέρος.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *