Photo by Mika Baumeister on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Ψηφιακά ταξίδια και βιωματική πολυτέλεια τα “κλειδιά” για τις ταξιδιωτικές επιλογές των Κινέζων το 2024

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το ψηφιακό ταξίδι και η βιωματική πολυτέλεια είναι καθοριστικά για τις επιλογές των luxury Κινέζων ταξιδιωτών το 2024, όπως αποκαλύπτει νέα έκθεση της Marriott International.

Σε συνεργασία με την κορυφαία πλατφόρμα μέσων ενημέρωσης, Jing Daily, η Marriott International παρουσιάζει μια εμπεριστατωμένη έκθεση, που ρίχνει φως στο εξελισσόμενο τοπίο των πολυτελών ταξιδιών στην Κίνα. Με τίτλο “Luxury Explored: Chinese Luxury Travelers’ Evolving Desires”, η έκθεση εμβαθύνει στις μετασχηματιστικές τάσεις και τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις που διαμορφώνουν την κινεζική αγορά ταξιδιών πολυτελείας.

“Η κατανόηση των εξελισσόμενων επιθυμιών των Κινέζων ταξιδιωτών υψηλής ποιότητας είναι πρωταρχικής σημασίας για εμάς ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες που βρίσκουν ανταπόκριση στους επισκέπτες μας”, δήλωσε ο Bart Buiring, διευθύνων σύμβουλος του τμήματος Luxury της Marriott International στην Κίνα. “Τα ευρήματα αυτής της έκθεσης επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή μας να υπερασπιζόμαστε την καινοτομία, την αυθεντικότητα και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, διασφαλίζοντας ότι παραμένουμε στην πρώτη γραμμή της δυναμικής αγοράς πολυτελών ταξιδιών της Κίνας”, πρόσθεσε.

Η έκθεση υπογραμμίζει την εκθετική πορεία ανάπτυξης των πολυτελών ταξιδιών των Κινέζων, που τροφοδοτείται από την αυξανόμενη ευημερία, την αυξημένη διακριτική ευχέρεια δαπανών και την εκρηκτική μεσαία τάξη. Από πολυτελείς διακοπές σε εξωτικές τοποθεσίες μέχρι εμπειρίες κατά παραγγελία, που έχουν επιμεληθεί για απαιτητικά γούστα, τα πολυτελή ταξίδια των Κινέζων έχουν εξελιχθεί σε μια διαφοροποιημένη αναζήτηση της αποκλειστικότητας, της αυθεντικότητας και της πολιτιστικής εμβάθυνσης.

Διάφοροι παράγοντες έχουν συμβάλει στη μεταμόρφωση της κινεζικής αγοράς πολυτελών ταξιδιών, όπως η αλλαγή της στάσης απέναντι στην κατανάλωση πολυτελών ειδών, η εξάπλωση των ψηφιακών πλατφορμών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η εμφάνιση της βιωματικής πολυτέλειας.

Σημαντικές τάσεις

Αλλαγές στάσης: Οι ώριμοι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στην αποκλειστικότητα, ενώ η νέα γενιά αναζητά τη μοναδικότητα. Η νέα γενιά έλκεται από την αθόρυβη πολυτέλεια και τις εξειδικευμένες μάρκες που συντονίζονται με την ταυτότητά της. Επιπλέον, οι προτιμήσεις τους μετατοπίζονται προς τις εμπειρίες που βασίζονται στην κοινότητα και τις παγκόσμιες συνδέσεις, με λιγότερη έμφαση στην κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των ώριμων ταξιδιωτών πολυτελείας στην Κίνα.

Ψηφιακή επιρροή: Η εξάπλωση των ψηφιακών πλατφορμών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει διαμορφώσει τις αντιλήψεις των καταναλωτών και έχει οδηγήσει στη ζήτηση για μοναδικές εμπειρίες που ταιριάζουν στο Instagram. Οι Κινέζοι ταξιδιώτες, που συχνά αποκαλούνται “ψηφιακοί ιθαγενείς”, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις διαδικτυακές κριτικές, τις συστάσεις και τις επιρροές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να λάβουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις.

Βιωματική πολυτέλεια: Οι εύποροι Κινέζοι ταξιδιώτες αναζητούν ουσιαστικές συναντήσεις που προωθούν την πολιτιστική ανταλλαγή, την πνευματική διέγερση και την πνευματική αναζωογόνηση. Τα ταξίδια πολυτελείας δεν αφορούν πλέον μόνο τη χλιδή, αλλά και τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών που αφήνουν ανεξίτηλη την ανάμνηση.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *