Photo by Maria Orlova on Pexels

Έρευνα: “Ρόδινες” οι προοπτικές για τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία – μέλη αλυσίδων | Η αύξηση του ενεργειακού κόστους η μεγαλύτερη πρόκληση για τους Ευρωπαίους ξενοδόχους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Με την αύξηση των τιμών της ενέργειας να θεωρείται ως η μεγαλύτερη πρόκληση για την ξενοδοχειακή βιομηχανία, οι προοπτικές για τα ξενοδοχεία που βρίσκονται υπό την “ομπρέλα”  ομίλων διαφαίνονται πιο… ρόδινες από εκείνες των ανεξάρτητων ξενοδοχείων, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από τη στατιστική πύλη Statista για λογαριασμό της Booking.

Η έρευνα “Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Διαμονής 2022”, η οποία διεξήχθη σε δείγμα περίπου 1.000 στελεχών της ευρωπαϊκής ξενοδοχειακής βιομηχανίας, αποκάλυψε ότι οι ξενοδοχειακές αλυσίδες πλεονεκτούν έναντι των ανεξάρτητων ανταγωνιστών τους από ορισμένες απόψεις. Η αξιολόγηση της τρέχουσας κατάστασης καθώς και οι προσδοκίες για το μέλλον παρουσιάζονται πιο θετικές μεταξύ των εκπροσώπων των ξενοδοχειακών αλυσίδων.

Όσον αφορά τις τιμές των δωματίων, το 57% των διευθυντών ξενοδοχείων, που αποτελούν μέλος κάποιας αλυσίδας ξενοδοχείων ήταν θετικοί, σε σύγκριση με το 48% των διευθυντών ανεξάρτητων ξενοδοχείων. Τα δύο τρίτα των διευθυντών ξενοδοχειακών αλυσίδων και το 56% των διευθυντών ανεξάρτητων ξενοδοχείων είναι ικανοποιημένοι από το ποσοστό πληρότητας. Οι εκπρόσωποι των αλυσίδων είναι επίσης πιο αισιόδοξοι όσον αφορά την πρόσβαση σε κεφάλαια και τις προοπτικές για επενδύσεις.

Ανεξάρτητα από το καθεστώς, το 80% των ερωτηθέντων περιγράφει το αυξημένο ενεργειακό κόστος ως τη μεγαλύτερη πρόκληση για τον κλάδο των ξενοδοχείων και το 48% θεωρεί τη γενική οικονομική κατάσταση ως το βασικό πρόβλημα.

Ακολουθεί το ζήτημα της έλλειψης εργατικού δυναμικού, με το 43% των διευθυντών της ξενοδοχειακής βιομηχανίας να ανησυχεί για την εύρεση προσωπικού, ενώ το 42% ανησυχεί για το κόστος πληρωμής των εργαζομένων.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα είναι συγκριτικά ψύχραιμοι όσον αφορά τις προκλήσεις που προκύπτουν από τα θέματα βιωσιμότητας, ωστόσο, το 29% διαπιστώνει δυσκολίες ως προς αυτό το θέμα. Ο ανταγωνισμός αποτελεί πρόβλημα για το 28% και η ανάγκη για επενδύσεις απασχολεί εξίσου μεγάλο ποσοστό.

Σχεδόν 3 στα 5 ευρωπαϊκά καταλύματα εμφανίζονται προετοιμασμένα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά μόλις 2 στα 5 είναι έτοιμα σε θέματα βιωσιμότητας.

Επιπλέον, το 62% των συμμετεχόντων στην έρευνα θεωρούν ότι οι κυβερνητικές πολιτικές είναι σημαντικές, ωστόσο λίγο περισσότεροι πιστεύουν ότι οι κυβερνητικές πολιτικές είναι πραγματικά επιβλαβείς για την επιχείρησή τους ,σε αντίθεση με μόλις το 22% που εκτιμούν ότι είναι επωφελείς.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “Έρευνα: “Ρόδινες” οι προοπτικές για τα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία – μέλη αλυσίδων | Η αύξηση του ενεργειακού κόστους η μεγαλύτερη πρόκληση για τους Ευρωπαίους ξενοδόχους

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *